Skocz do zawartości

Monster 600 czy Bandit 600 oto jest pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. Potrzebuję motocykl na dojazdy do szkoły. Badnita 600 znam bardzo dobrze i troche smigałem takim, natomiast nie miałem żadnego kontaktu z Monsterem 600. Biorę Ducati rowniez pod uwagę ponieważ bardzo mi sie podoba ten motocykl :) Sądzę że żaden z nich nie będzie dla mnie za mocny, jeździlem mocniejszymi sprzętami. Wiem, że Bandit ma wiecej KM od Monstera, ale jestem ciekawy Waszych opinni i porad więc proszę o podpowiedź.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, wg mnie - byłego posiadacza trzech monsterów i jednego bandita 1.2, lepszym wyborem (ale tylko ze względu na podstawowy cel - czyli codzienne dojazdy do szkoły) bedzie bandit. Wg mnie jest tańszy w eksploatacji - koszty przeglądów okresowych -ważnych!!! itp. poza tym, bandit jako tzw. typowy model jest łatwiej odsprzedawalny, bardziej uniwersalny -turystyka, jazda we dwoje...

Ale to moja, subiektywna opinia!

Staszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

z całym przekonaniem polecam GSF'a, będzie klekotał stukał ale nie jest to tylko włoski wygląd. Tak jak wczesniej byłopisane nie będziesz miał kłopotów ze sprzedażą - jest to moto którego spora część już użytkowała jak również spora część chce mieć. Serwis tani, części dostępne. A poza tym od 8000 obrotów jest naprawdę miłą maszyną.

polecam

 

pozdro

 

 

==========

GSF 600S BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak chcesz byc indywidualista z moto o pieknym brzmieniu to biez Monstera.
Właśnie to przemawia ZA Monsterem, a jakie on ma osiągi spalanie, jakie są koszty części eksploatacyjnach? Co do GSF to prawda, że można tanio naprawić i szybko sprzedać no i twardy silnik...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ducati 600 jest na pewno wolniejsza od bandita 600 - max w okolicach 185, 190 km/h, bardziej szarpie łańcuchem, spalanie około 5, 5,5 - to zaleta, przegląd to na przemian: regulacja zaworów - koszt trochę wiekszy niż standardowa regulacja w bandicie i wymiana pasków i tzw. bierzni do nich - to duży koszt, prawdopodobieństwo awaryjności też większe niż w bandicie.

Na korzysć ducati na pewno przemawia większa satysfakcja z jazdy, vałka inaczej brzmi, lepiej się zbiera ale ty potrzebujesz uniwersalnego, taniego w eksploatacji moto - czyli jewdnak bandita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy bandit wytrzyma ??

myślę, że można być spokojnym :) na MIG'u też alarmy się włączają, a piękny basowy szum jest rewelacyjny :)

Z tego co piszesz chcesz uniwersalne moto, jedynym i słusznym rozwiązaniem jest GSF, proponuje wersję S milsza jazda na większej prędkości,

daj znać jak już dokonasz zakupu i zrobisz pierwsze km po naszych wspaniałych drogach :)

pozdro

 

================

GSF 600S BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Właśnie to przemawia ZA Monsterem, a jakie on ma osiągi spalanie, jakie są koszty części eksploatacyjnach?"

 

Ja bezawaryjnie przejeżdziłem sezon 2005 Ducatii SS600. Silnik ten sam co w Monster 600, jednak w jakiś sposób jest szybszy od monstera.

Zdjecie możesz zobaczyć tu: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M96468

Opinie o wysokich cenach serwisów i części dotyczą raczej współczesnych zaawansowanych Ducatów na wtryskach itp wymagających bardzo dobrych serwisów. Mój jest na gażnikach i nie ma raczej powodu żeby np synchronizacja była droższa od serwisu japoni??? Tym bardziej że to tylko 2 gary. Pali 5-do 6 litrów. Koszty eksploatacyjne tez nie są zabójcze,przykładowo: świeca NGK 12 złotych, simmeringi 40, filtr oleju Champion 30, filtr powietrza 40, pasek rozrządu 80 zeta sztuka, do wymiany co 20000km. Myslę że jakieś wydumane opinie o Ducati biorą się stąd że jest to jednak egzotyczny dla większości sprzęt i nie tak popularny jak japonia, sporo osób w ogóle nie miała styczności z ducati, no ale zdanie o nim ma!heh. Jednak Duc ZAWSZE wzbudza zainteresowanie wyglądem, pracą silnika, no i boskim wydechem :twisted: Moto dla indywidualistów, z Ducati nigdy nie zginiesz w tłumie! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto dla indywidualistów' date=' z Ducati nigdy nie zginiesz w tłumie![/quote']

a ztym servisem nie jest tak zle :) mi tez kiedys tlumaczyli ,ze marzenia sa wazniejsze :) w koncu to bedzie twoj rumak wiec niech jest najlepszy :D

 

[ Dopisane: 27-09-2005, 14:44 ]

ja kiedys kupie Warriora lub MT01 bo onich mysle i nikt mi nie przetlumaczy,ze fazer mniej pali i tanszy w utrzymaniu.

 

[ Dopisane: 27-09-2005, 14:45 ]

chlopie zyjesz raz i bierz z zycia garsciami ;)

 

[ Dopisane: 27-09-2005, 14:49 ]

a najlepiej jakbys sie przejechal na obydwu i zobaczyl co dla ciebie. i posluchaj co serce ci mowi.

 

[ Dopisane: 27-09-2005, 14:51 ]

a nie bedziesz sie musial ogladac potem na ulicy za czyms co mogles miec :) pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...