guziq Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Witam.Kuzyn nie ma dostepu do internetu i prosił żeby sie zapytac. Na motoscout24.de i mobile.de jest dużo tych sprzetów w cenie od 200 do 500 oiro z lat 81-84. Jakie są typowe usterki tych Hond i Yamah? Czy wszystkie modele które maja wpisana moc 27 koni da sie odblokowac do pełnych 44? Na czym polega owa blokada? Czy odczuwalna jest różnica miedzy XS 400 a XS 400 DOHC? Co sie lepiej zbiera: XS-ka czy CB?Kuzyn ma do wydania na sam sprzet 2000 (bez rejestracji), przedtem jeździł CZ-tą 350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachtomasso Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Typowa usterka to elektrostarter (sprzęgiełko jednokierunkowe pada i nie jest łatwo i tanio je naprawić). Całe szczęście jest kick starter jako backup. Blokowanie mocy odbywało sie poprzez wałki rozrządu więc odblokować nie jest łatwo i tanio ;) Oczywiście pisze o CB, gdyż miałem ją przez 2 lata :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 26 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 ale Ty miales z tego co widze w podpisie CB250N. Czy sadzisz ze sposób blokowania i typowe usterki były takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachtomasso Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 250 różniła się jedynie cylindrami i przednim hamulcem. (ja miałem 1 tarczę) Pozostałe rzeczy były identyczne. Miałem Service Manual :) U mnie akurat rozrusznik działał. Też miałem zblokowaną (do 17 KM :) ) i szukałem info o odblokowaniu. Wszędzie pisali, że tak właśnie jest. Ale może ktoś inny wie więcej i się odezwie. Z tym rozrusznikiem to z tego co czytałem "choroba" cb 250, cb 400 oraz późniejszych tj. cb 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Jesli chodzi o XS 400- to blokowanie odbywalo sie tez przez walki(do 27 km), a potem jeszcze przez kryzy w ukladzie ssacym( do 17 km). Typowe usterki: po ok. 40-50 tys. km trzeba robic szlif cylindrow+ nowe tloki + pierscienie- bowiem zaczyna spalac olej w szybkim tempie.Przeciekajacy podcisnieniowy kranik, luzy wahacza i w glowce ramy, pekajace membrany w gaznikach, nie trzymajace zaworki iglicowe w gaznikach.Oczywiscie to wszystko spowodowane jest m. in. wiekiem motocykla(membrany pekaja ze starosci, ). Duzo by wymieniac. Kiedys spotkalem sie z pomyslem na odblokowanie XS 400-poprzez wlozenie walkow od XS 350- sa wyzsze . To chyba tyle. Pozdr.anek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.