Skocz do zawartości

To był sen?? Nie to była... już kurwa nie wiem co to było


rambo666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj postanowilem sprawdzic ile moja maszyna 'pójdzie'. Skręcam na dwupasmówkę, 1 2 3 i po paru sekundach mam 80 na liczniku. Wrzucam 4, przepustnica minimalnie otwarta, na liczniku 100. Dobra, teraz zobaczymy ile damy radę - odkręcam na maksa. Słychać bardziej basowy dzwiek, patrze na licznik - 100, mija kilka sekund - dalej 100. Co jest ku*wa? Z zamyślenia budzi mnie kierownica - patrze i nie wierze, motor skręca w lewo, mija ułamek sekundy - skręca w prawo, znowu w lewo. Tylne koło jakoś dziwnie chodzi na boki, a motor jedzie slalomem skręcając szybciej niż mogę zareagować. Cała moja uwaga skupia się na tym, żeby jechać po środku między koleinami, ale dzielą mnie mnie od nich centymetry, raz z jednej raz z drugiej strony.

Co to ku*wa jest??? Zdarzyło się kiedyś komuś takie coś????

Jakimś cudem udało mi się nie przewrócić. Od tej pory nie przekraczam 80 :]

Ale co to było?? Jakieś wady w zawieszeniu, krzywa opona czy co???

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek to było, to chyba coś z Jawą jest nie do końca ok. Jak chce nia troche szybciej pojechac, to czuje ze tylne kolo jakos nierowno chodzi. Ale taka jazde to mialem pierwszy raz :]

 

A co do osiągów to troche mi sie tez nie podobaja, bo 100 to malo jak na jawe. Zwlaszcza ze na trojce spokojnie sie do 90 rozpedzalem. A jadac 100 na czworce mialem jeszcze spory zapas w manetce, tylko ze odkrecajac do konca wcale nie jechala szybciej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piątego biegu??? A niby skąd?

O wypadkach nic nie wiem, ale nie wiem co się z nią działo zanim ją nabyłem. Ale całkiem możliwe, bo jak się puści kierownice, to trochę znosi na bok.

 

Drugi raz nie będe próbował, jak chcesz Renata to możesz przyjechać i sama sprawdzić "raz jeszcze czy będzie tak samo" ja nie chcę jeszcze zostać "rzeczą martwą" ;)

 

I to chyba nie jest tylko "chwilowa złośliwość", bo po przekroczeniu 70-80 zaczynam czuć lekką niestabilność tyłu. Siedzę zazwyczaj przy samym baku, może ten tył jest za mało obciążony?

 

Albo opona zła? Kiedyś rzeczywiście była źle założona, ale po wymianie dętki i chwilowym napompowaniu o 2 atmosfery więcej niż potrzeba ułożyła się idealnie. Co prawda jest ciut szersza i bezdętkowa ;>

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piątego biegu??? A niby skąd?

Sory, masz racje, pomyliło mi sie z cezetką :oops:

 

A jesli chodzi o niestabilność tyłu przy 70 - 80 na godzine - to pewnie ta sama przyczyna co noszenie na prawo i lewo przy 100, tylko mniej wyczuwalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...