szfagier Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Słuchajta ludzie sporo bierze mi oleju wiec przymierzam sie do remontu na nadchodzacą zimę. Moga to być albo pierścienie albo uszczelniacze albo oczywiśćie to i to. Jak to bedą tylko uszczelniacze to nie ma sensu oczywiście rozkręcać całego silnika jak to najlepiej wybadać co dokładnie jest do zrobienia...??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Zrobic probe olejowa czyli jeden pomiar sprezania normalnie i drugi po wlaniu oleju do cylindrow ( lyzka stolowa na cylinder).Jak sprezanie wzrosnie to pierscienie, jak nie - uszczelniacze.Nie probuj tylko wymieniac pierscieni na polskie rzemieslnicze - kompletna porazka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Witam, A ja mam takie pytanie "ile oleju jest od min do max na bagnecie" w Gsie,przypuszczam, że coś ok 0,4 litra :? :?: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluczak Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Witam.Chciałbym przyłączyć się do pytania kolegi tombrider'a. Od wymiany oleju zrobiłam jakieś 1500km i poziom na bagnecie spadł do min (było prawie max). Minimalnie olej ucieka mi przez napinacz rozrządu, ale są to jedynie krople. Szukałem w "literaturze" informacji na temat spalania oleju w GS'ie, ale nic nie znalazłem :icon_mrgreen: Podobno GSX750F może spalić nawet do litra oleju na 1000km.Dodam jeszcze, że nie zauważyłem dymienia "na niebiesko".Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 GS500 tez. specjalnie jak ostro sie odkreca.Jaki to rocznik i jaki przebieg ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluczak Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Rocznik 1996, a przebieg 32500km. Zawory i gaźniki regulowane w tym miesiącu (chociaż to chyba nie ma znaczenia ;)). Ale faktem jest, że lecieliśmy do Kętrzyna i z powrotem, a musiałem gonić kolegę na GSX750F. Na prostych lecieliśmy 130-140km/h, ale czasami było też ponad 160...Dzięki za odpowiedź. Pozostaje mi dolać oleju i śmigać dalej :flesje:Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ja tylko dodam od siebie o problematycznosci pomairu sprezania w przypadku jak ci bierze duzo oleju i podejrzewasz ze przez pierscienie tez, wowczas silnik automatycznie uszczelnia sie olejem ktory pobiera przez pierscienie i wynik "na sucho" wychodzi jak na probie olejowej.Znam przypadki kiedy silnik w stanie zlomu pokazuje wysokie ciesnienie sprezania, po rozbiorce okazuje sie ze tloki i pierscienie sa w bardzo zlym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 na bagnecie w GS od min do max jest dokładnie 0,4 litra , ale wasze branie oleju to pikuś moi mili. Ja wczoraj leciałem autostradą i przez 40km moja niunia wypiła 0,5 litra oleju, fakt że trzymałem ciągle 250 ale popiła zdrowo. Gs ma to do siebie że czasem coś łyknie ale to normalka a koszty remontu są dosyć spore więc pomyślcie czy warto się w to bawić.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.