Szafir Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 haj, mam do wymiany filtr powietrza i chcę założyć K&N. Tylko czy jest sens pchać k&n do silnika bez dynojet'a? Jak na razie nie planuje wrzucać dyno, a różnica między zwykłym filtrem a k&n jest nieduża...aha, może ktoś z was ma taki filterek - wrzućcie opinie. Dzięxy z góry.pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Ja niedawno założyłem filtr K&N do transalpa - silnik podobny, bo też V2, niewyżyłowany i podobna pojemność.Różnicy nie odczułem :P Gość w serwisie mówił zresztą, żebym nie spodziewał się cudów, bo w tego rodzaju silnikach tuning wymaga znacznie większych nakładów niż tylko wymiana filtra.Pozytywną zmianą ma być lepsza praca silnika przy rzadszym powietrzu (traski wysoko w górach). Filtr Hondy przy wysokości powyżej 2500 m npm nie wydalał i silnik dość drastycznie tracił moc, na 3000 m npm ciężko było ujechać (fakt, że nie był to już filtr całkiem świeży)... K&N'a jeszcze w tych warunkach nie testowałem, więc nie wiem jaka będzie poprawa. Ja ten filtr dostałem za darmo, więc założyłem go przy okazji przeglądu, zamiast kupować nowy filtr Hondy (czy jakiśtam). Inaczej pewnie bym żałował wydanej kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.