guziq Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Mój kumpel przykrecał alternator i urwała mu sie ta sruba która trzyma wirnik. Czy od prawej strony dziura w która wkreca sie tą srube jest na przelot? Bo myslałem zeby wkrecac jakims wiertłem tą srube na rozpołowionym silniku i jak przejdzie na drugą strone to uciąć i tak dopuki nie wyjmie sie całej sruby. Wykrecił bym ja w drugą strone ale nie mam lewego wiertła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Cześć :P Problemo można próbować załatwić wykrętakiem Tj. takim ustrojstwem z lewym stożkowym gwintem co to się wkręca w otwór wywiercony w urwanej śrubie. Dobrze by było dodatkowo podgrzać palnikiem końcówkę osi wału. Ale jest jedno "ale" : wykrętak musi być dobrej firmy aby nie złamał się i nie został w otworze (bo wtedy to dopiero problem) Można próbować też rozwiercać śrubę, (idealnie w środeczku) najpierw małym wiertłem a potem większymi tak do ok. 4.6mm i próbowac delikatnie gwintownikiem usunąc resztki śruby. Ale generalnie to trzeba pamiętać, że raczej nie wchodzi w rachube rozwiercanie i gwintowanie na M8 bo sruba M8 nie przejdzie przez otwór w krzywce zapłonu i w wirniku też jest M8 (do sciągania wirnika). Przy dużej cierpliwości i odrobinie szcześcia można sprawę załatwić :P Czego i Tobie życzę :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam!Sprawa Nieciekawa :| bo to jest w dziurze i nie ma jak to podejsć ani nic....Rozwiercanie tak zeby nie powalic gwintu hmm moze i by to jakos wyszlo tylko trzeba miec dobre Cieniutkie wiertło zeby nie jezdzić po gwincie tylko idealnie w środeczku :P!Pozdrawiam i trzymam Kciuki ze sie uda! Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 czyli ta dziure nie jest na wylot?Ja miałem podobny problem w zabieraku sprzegła tylko ze tam te dziury sa na wylot i wziołem od drugiej strony wierciłem cieniutkim wiertłem i udało mi sie w ten sposób ta śrube wykrecic PS. Dzieki Bogu to nie mój sprzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Niestety musze Cie zasmucic ale nie jest to na wylot.... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 musisz naprawde uważac -ja kiedys przegwintowywałem ten odwór i gwintownik doszedł do końca i trach!-czułem ze sie zaparł le nie przypuszczałem że ten czop to az taki twardy materiał i dopiero był problem ale udało sie gojakos wykręcic pozdrawiam Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 madras30 to jest bardzo prosta sprawa niedawno identyczna sytuacje mialem w mz, sruba ukrecila mi sie rowno z walem. wziolem najciensze wierdlo jakie mialem i wywiercilem w ukreconej srubie dziurke i potem powtozylem to jeszcze dwa razy wiekszymi wiertlami. potem w ta dziurke wlozylem wykretak i elegancko sie wykrecila :P oczywiscie juz nie uzywalem wiertarki, recznie sie wykrecila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Albo jak juz sie dziutke wywierci to coraz wiekrzym wiertlem a potem gwintownikiem o taskim samym rozmiarze jak tam jest gwint zeby resztki sruby zebrac tak jak to ktos juz wyzej powiedział!tylko to trzeba spokojnie i precyzyjnie zrobić zeby nie spierniczyc wału! Pozdr. Veteranos! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 ok ale tylko wprzypadku "miększego" materiału niz wiertło nie znam nikogo kto wywierciłby ułamany gwontownik czy zrobiłby w nim-cześci roboczej -dołek czy otwór, moze diamentem... wykręcić owszem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 w mz nie bylo problemow z wywierceniem dziury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 mówimy o wierceniu w czopie wału bo chyba nie w ułamanym gwintowniku-dla mnie to drugie nie mozliwe-chyba ze sie będzie w jakis sposób przy okazji wykręcał :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.