Hornet Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 siema mam możliwość kupienia cylindra z niemiec tylko niewiem czy te z ebay http://cgi.ebay.de/Zylinder-Kolben-60ccm-S...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/60ccm-4-Kanal-Tuning-Zy...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/SIMSON-ZYLINDER-60ccm-F...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/SIMSON-Zylinder-Kolben-...1QQcmdZViewItem czy sa te cylindry coś warte a i jeszcze jedno czy sa w niemczech jakieś sklepy z cześciami do simków jeśli tak to powiedzcie gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Cylinder jak cylinder, chyba gorszej jakości niż te polskie... i do tego droższe. Nie warto ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 17 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 czemu gorszej przecież to polski to gówno a tamte chyba sa lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokid Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Niemieckie są 2-razy leprze ale nie dają wiecej mocy(poprostu leprze materiały wykonania)Kup sobie 70cm a nie 60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 17 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 tak ale bym musiał karteru powiekrzać a na to niemam pieniedzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 sam tez zastanawialem sie czy nie przerobic na 70 i z tych samych powodow co ty kupilem 60, ale teraz juz bym tego nie zrobil drugi raz, wpakowalem w to duzo kasy a roznicy nie ma, nie wiem czy cos jest nei tam czy co, ale wcale Simson nie zyskal na mocy ani na predkosci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawit000 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 to tak napisze ci czemu nie zyskał na predkości jak zmieniasz cylinder sprawdź jeszcze raz dokładnie zapłon ale żeby był ustawiony podług książki bo inaczej lipa z mocy i predkości a do 70 kartery można samemu "rozwiercić" jeśli ktoś sie zna ja mam dwa simki i jeden jest 60ccm a drugi 70ccm i powiem wam że niebyło rużnicy pomiędzy nimi do puki nieprzestawiłem zapłonu a potem 70 to już rakieta sie zrobiła na początku kumple śmigali i muwili ze niema rużnicy a potem jak sie przejechali(czyli po regulacjach zapłony) to sie zastanawiają nad kupnem 70ccm a i jesli kupiłeś 60 sprawdź czy to napewno jest to powinno być nominalnie 41mm Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 no ale zapłon jest prosto do ustawienia bo w orginale były dwa jezyki na karterze i na podstawie iskrownika i wszystkie te jezyki musiały sie pokrywać czy to o ta regulacje ci chodzi a i jak zrobiłeś ta 70cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 http://www.rzt.de/Tu masz czesci najwyzszej jakosci, ktore pozwalaja z simsona osiagnac moc o jakiej nie sniles ;) . Niestety ceny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 jak to nie ma mocy po zmianie na 60 ? Ja zmieniłem cylinder z 50 na 60 dotarłem i jest dużo lepiej np: ma lepsze przyśpieszenie no i się tak nie muli jak na 50 gdy jeździłem po piachu . Jest dużo lepiej ! i nic nie regulowałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Tam jeden niemiecki jest 4-płukowy. Myśle że nad nim można by sie zastanowić... U nas takich niemają ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Skąd wiesz że są lepszej jakości niż polskie? Miałeś taki? Wysokiej jakości są tylko części RZT, ale ceny też są wysokie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 A czy do tych 60 treba zmieniać głowice czy moze być ta sama co w 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 JA MAM OD 60 , ale słyszałem że można dać od 50 ale tak na 40 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 22 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Nikt nic wiecej niewie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.