Sputnick Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Witam! Zalalem ostatnio polsyntetyk do skrzyni (wczesniej byl hipol) ,i zauwazylem ze po zmianie oleju zaczol kapac olej z rury wydechowej ,a po dluzszej jezdzie widac ze w skrzyni biegow robi sie cisnienie bo wywala gora silnika miedzy karterami olej ,pozatym kolega tez mial charta (i skasowal ;) ) w identycznej konfiguracji ,ten sam gaznik (nieposiada regulacji) i ten sam nowy cylinder ,zaplon ustwiony ksiazkowo . Jego charcik chodzil ladnie ,w dwie osoby zamykal budzik ,a moj czasami ma problemy z przekroczeniem 40 kmh no i tak okolo 50 to jego max. Czy to jest wina mozliwej nieszczelnosci komory korbowej ? Jesli tak to jak to uszczelic ? Pozdrawiam Sputnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 eeeeeeeeeeeee ????????jak to półsyntetyk jaki półsyntetyk ? nie nalałeś czasem do silnika jakiegośoleju do benzyny ?? nieszczelnosc komory korbowej - raczej by ci simmer poszedl albo od sprzegla (dymi jak parowoz, nie chce palic itp itd, albo od magneta - no zalewa magneto) to co piszesz, to mi sie zdaje mozliwe gdybys nalal za duzo oleju...to by go moglo gora wywalac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 16 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 -Olej jest to jakis Orlen Platinum 15/40 ,do benzyny leje tez polsyntetyk Orlenu i w dobrej ilosci (mierze strzykawka 8) )-Simery zmienione jakies X00 km temu Pozatym moto mocno kopci i czasami pali za 1 kopem a czasem niestety na pchanie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Wymień simeringi. naprawdopodobniej przyczyna usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 nie zalewaj do skrzyni biegów oleju silnikowego ;) Pozatym tak już mówie od serca:) do korka zmiany oleju przyklej malutki magnes:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 a co to da ten magnes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 17 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Witam ponownie 8) Wlalem ten silnikowy bo w ksiazce do rometow pisze jakos 15w/30 a na hipolu duzo gorzej pracowalo sprzeglo. No nic dzisiaj rozpolowie silnik w charcie i zobacze co w nim nie tak :roll: Hornet - do magnesu przyczepia sie wszytskie ukruszone zeby itp plywajace w oleju ,no i moze chyba uratowac sytuacje w trasie jak korek sie wykreci Pozdrawiam Sputnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 no dokłanie ;) Co do działnai sprzegła to ci powiem ze jak motocykl sie rozgrzeje to dobrze chodzi :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.