Harry Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Rozpoławiam silnik 251. Lewa strone już opanowałem, teraz kolej na prawą. Zębatkę zdawczą zdjęłem, potem wykręcilem z wirnika długą śrubę imbusową i niewiem co dalej. zeby zdjąć z wału wirnik potrzebny mi jest sciągacz? Jeśli tak to zwykłym dam rade czy musi byc jakis specjalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Wystarczy wkręcić w wirnik długą (czyba 8 mm) śrude aż oprze sie na wale i dokrecając dalej zejdzie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 17 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 okazało się, że jest to śruba 10, kręciłem nią do oporu i za holere nie chce zejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorillaz Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Ja tez mam pytanie odnosnie tematu:Czy zeby zdjac lewa pokrywe silnika trzeba /po wyjeciu tego dekielka z linka od obrotomierza/ odkrecac sprzeglo? Chodzi mi o ta srube chyba 22. Dzis kopniak zawisl w dol, cos sie musialo tam poprzestawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Qrde bylo juz tyle razy.Harry napnij srube do oporu i stuknij w nia mlotkiem. Pod wplywem naprezenia powinien puscic stozek.Hyzio prawdopodobnie sprezyna startera. Moze peknac ewentualnie sie wypiac. O sciaganiu lewej kapy bylo pisane w tym dziale chyba 3 dni temu.Tu:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=32087Harry byl autorem postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorillaz Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Ups... niezauwazylem :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 No fajnie, zrobiłem w pracy taka śrubę i zeszło bez problemu. Wykręciłem wszystkie sruby łączące kartery i teraz kwestia rozpołowienia go. Zauważyłem że jeden karter ma takie trzy miejsca, w które mozna uderzać zeby go rozpołowić. Dziś po pracy spróbuję się za to zabrać. Jeszcze jakies rady? Na co uważać przy rozpolawianiu, czy cos moze sobie wyleciec i nie bede wiedział skąd to wypadło?Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Zauważyłem że jeden karter ma takie trzy miejsca, w które mozna uderzać zeby go rozpołowić z młotkiem wara- zrób sobie ściągacz do rozbierania silnika- okolo godzinki pracy na slusarni. mlotkiem przy silniku to możesz sobie narobić wiecej problemu niż pożytku :| Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 No i rozkładaj go w końcowej fazie bardzo powolutku żebyś skrzyni nie rozsypał, bo znowu będzie problem i kolejny topic. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Gumowym mlotkiem pukaj i jak karter bedzie schodzil to pukaj raz na jakis czas w walek na którym jest zebatka żeby zostal on a nie wyszedl razem z karterem... wtedy bedziesz mial cała skrzynie na wierzchu! Pozdr. Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 z młotkiem wara- zrób sobie ściągacz do rozbierania silnika- okolo godzinki pracy na slusarnimógłbys mi przybliżyć jak taki sciągacz wygląda? kartery popusciły, z tyłu silnika czyli od dupy strony zrobiła się juz mała szczelinka ale z przodu na wysokości wału nie puszcza. I powiedzcie mi jeszcze czy wał wyjdzie z lewego czy z prawego karteru a moze to zależne gdzie popusci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 kartery popusciły, z tyłu silnika czyli od dupy strony zrobiła się juz mała szczelinka ale z przodu na wysokości wału nie puszcza normalna rzecz że po sronie wału kartery rozchodzą się gorzej niz po stronie skrzyni,na wale zawsze trzyma lepiej,a zktórej strony zostanie wał to zależy jak bardzo go trzyma w karterze łożysko,ja swój silniczek bedę rozbierał dzisiaj,zawieszenie juz rozebrałem,trzeba wymienić uszczelniacze,i zrobić hamulec bo jest słaby.sory za pdłączenie do temetu ale też bede robił silnik,a nie chce zakładać nowego tematu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 mógłbys mi przybliżyć jak taki sciągacz wygląda? czy wał wyjdzie z lewego czy z prawego karteru a moze to zależne gdzie popusci? Chodzi o to z tym sciagaczem ze MUSISZ wycisnac wal z karteru. Wyciskasz zawsze od strony alternatora. Wtedy wszystko lacznie z cala nie rozsypana skrzynia masz na lewej stronie (tej od sprzegla).Sciagacz-podstawa przykrecana najlepiej pod sruby od przwej kapy ewentualnie mocowanie alternatora i centralna sruba do wyciskania walu, tak w duzym uproszczeniu to wyglada. Jesli masz spawarke to szybko cos wykombinujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 mógłbys mi przybliżyć jak taki sciągacz wygląda? masz serwisówke z ftp luk'a? tam to było wszystko ładnie przedstawione- jesli nie masz to odezwij sie do mnie albo do luk'a to cos sie wymysli. Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Witam ponownie.Własnie przyszedłem z piwnicy gdzie rozbieram silnik. Dziś udało mi się pospawać sciągacz i rozpołowić silnik. Przypomnę, że rozpoławiam go dlatego, że nie wskakują mi biegi. Z luzu na 1 wskakuje ale potem jest problem zeby wrzucic wyższe. Zastanawiam się czy na rozpołowionym silniku mozna poprzezucac biegi?? Próbowałem ale nie da rady, włazi tylko jedynka po jakims czasie, czyli tak jak przed rozebraniem. Czy wałek krzywkowy powinien swobodnie się obracać?? Bo ja go ledwo obracam wkrętakiem od strony sprzęgła, a zmieniaczem biegów to już w ogóle nie idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.