nsr125 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Pilna sprawa: jak mogę prawdiłowo wyregulwać dozownik oleju?Doszedłem do tego, że reguluje się go przy pompce oleju (tam gdzie idzie linka od gazu [jest opleciona na takim półkolu - i jak manetkę się odkręci - przekręca się również to "kółko"], oraz druga linka, która idzie bezp. do dozownika). Poluzowałem tę linkę w taki sposób, że jest ona bardziej luźna po stronie tego półkola, gdy nie przekręcam manetki gazu. Ale, czy to wystarczy? Nie chcę zatrzeć silnika :D Jak mogę dokładniej sprawdzić czy dozownik jest prawidłowo wyregulowany? Czy tylko po kolorze świecy zapł.? Dodam, że po tej reg. ciężko stwierdzić, czy dymienie jest mniejsze; na wyższych obrotach podczas jazdy, wydaje mi się, że nawet jest większe :D [ Dopisane: 18-09-2005, 11:51 ]:?: [ Dopisane: 18-09-2005, 11:51 ]:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Dokładnie taki temat chciałem założyć, ale znalazłem ten w archiwum.Nie chcę robić śmietnika więc zapytam tutaj, o to samo co kolega wyżej.Jak wygląda sprawa regulacji dozownika oleju?Po czym się poznaje że jest dobrze wyregulowany lub źle?Moja kobitka nabyła sobie RX-a i tak zapobiegawczo chciał bym się dowiedzieć jak to się reuluje bo wcześniej nie miałem doczynienia z 2T na dozowniku.Może od czasu kiedy został założony tentemat ktoś już obadał sprawę.Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Jeśli to wam pomoże to wiem tyle że im bardziej napniecie linke to dozownik będzie podawał więcej oleju. z regolacją dozownika to chyba tak na oko- żeby świeca była koloru kawy z mlekiem no i żeby po odpaleniu lekko kopcił a po rozgrzaniu też ale bardzo lekko. zawsze lepiej troche więcej oleju niż mniej. warto używając dozownika dolać troche oleju do paliwa. ma sie większą pewność ze nawet jak dozownik zawidzie (a to właśnie jest najczęstsza przyczyna zatarcia) to będzie troche smarowania z oleju z paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Ja w moim rx zdemontuje dozownik bo jakos nie moge się do tego przekonać, nie chce jezdzic na dozowniku z myślą ze moge zatrzeć moto, juz wole sobie przygotowac mieszaneczke i wlac do baku, w sumie lubie tą czynność :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.