Tomcio Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 http://www.dr350.jak.pl/Tu pisze, że 8.Jest napisane, a nie pisze :clap:Ale trzeba wziac pod uwage, ze kazdy moze posiadac inne przełozenia i nawet czsem nie osiaga sie tej magicznej 100-tki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) Gdzies czytalem ze seryjne przolezenie w dr 350 to przod 15 a tyl 43. Kto ma inne zdanie? A jak masz z przodu mniejsza a z tylu wieksza to do setki szybko sie rozpedzisz ale predkosc max sie zmniejsza. Mozna dac takie zebatki ze nawet 100 nie osiagnie ;p Edytowane 28 Grudnia 2006 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) Hmmm moj np. ma do 100>> 7 sek. ale wynika to z przelozenia ;) Edytowane 28 Grudnia 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Hmmm moj np. ma do 100>> 7 sek. ale wynika to z przelozenia ;) a jaki masz vmaks ? chcę mniej więcej wiedzieć ile ,muszę być obeznanym gdyż chcę dr kupić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 a jaki masz vmaks ? chcę mniej więcej wiedzieć ile ,muszę być obeznanym gdyż chcę dr kupićChoć naprawiłem sobie liczniki nie zdażyło mi się nawet na nie spojżeć i trzymam je tylko dlatego, że do nich przymontowana jest stacyjka i mi się nie chce kombinować... Czy ty masz zamiar jeździć po drodze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 w drodze na tor mam ok 20km szybkiej przelotówki w terenie dlatego pytam Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 No ja poleciałem swoj Dr najwiecej 140 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 w drodze na tor mam ok 20km szybkiej przelotówki w terenie dlatego pytamNa tor mówisz... DR na tor? No jak komu sie podoba, ale mi nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Na tor mówisz... DR na tor? No jak komu sie podoba, ale mi nie pasuje. chcę kupić wersję wyczynową a to jest różnica Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 chcę kupić wersję wyczynową a to jest różnicaW zawieszeniu raczej mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 W zawieszeniu raczej mała. A moim zdaniem zasadnicza!! Chyba wlasnie o to w tym wszystkim chodzi, okrojona instalacja elektryczna(tylko swiatla drogowe, brak aku), lzejsze koła od RMX250, to co prawda mało istotne ale inna gąbka od siodła, która sprawia iż motocykl jest bardziej jak "deska" i można lepiej dociążyć przód. No i co najważniejsze inne wyższe zawieszenia o innej charakterystyce konkretnie w teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Jednak wydaje mi się, że do motocrossu mimo wszystko się nie nadaje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Do jakiegos profesjonalnego uzytku napewno nie, ale kiedys to byl pełnokrwisty sprzet do enduro, co prawda lata mijają ale hopki nie maleją. Zresztą taki gigant jak Enduroguy skakał prawie wszystkie hopki (oprócz największej) na torze w Aninie na XLR250, co jest potwierdzeniem tego iż liczą sie umiejętności a nie motocykl :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zresztą taki gigant jak Enduroguy skakał prawie wszystkie hopki (oprócz największej) na torze w Aninie na XLR250, co jest potwierdzeniem tego iż liczą sie umiejętności a nie motocykl mrugacz.gifoj tam, baja byla wyjatkowo motocrossowa jak na spokojne enduro :cool: . a tak na powaznie to (szczegolnie jak sie nie ma doswiadczenia na torze na motocyklu do tego stworzonym) dopoki dolatujesz na ladowanie i dobrze sie w nie wklejasz to jest naprawde ok i nawet zawieszenie nie ma ochoty dobic! co innego jak przez przypadek wyladujesz na plasko - wtedy to zacisnac zeby i obserwowac co sie dzieje . ojjj ale jak po takim "treningu" wpadlem na tor KTM'em to czulem sie tak pewnie i spokojnie :icon_mrgreen: .to co prawda mało istotne ale inna gąbka od siodłaa wg mnie to jest mega wazne! jakis czas temu zlapalem runde na DRz'cie z zawieszeniem od Wr (poczestowal mnie kolega Gadimex - dzieki :icon_mrgreen: ) i wlasnie rzecza ktora mnie najbardziej denerwowala byla szeroka i miekka kanapa! naprawde nie zdawalem sobie sprawy jak moj tylek balansuje po siedzeniu na lewo i prawo, takze brawo dla konstruktorow DR'a.No i co najważniejsze inne wyższe zawieszenia o innej charakterystyce konkretnie w teren.z tego co sie orientuje to zawieszenie te ma takze wieksze mozliwosci regulacji! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 (edytowane) Siedzenie to wazna sprawa!I trzeba je odpowiednio dobrac do motocykla i tego co z nim chcemy robic...Ja u siebie w DR nie mam oryginalnego "siodła'' i jest wsadzone cos innego; jest tak pozadnie wykonane, ze zdaje mi sie ze to jest jakies aksesortjne cacko! Spisuje sie wysmienicie! Twarde, lecz szerokie, poprzeczne szycia ktore trzymaja zebys nie zjezdzal etc :icon_mrgreen: (tyle, ze to nie jest crosowe tylko takie bardziej enduro:)) nizej macie zdjecia:http://www.bikepics.com/members/odyd/90dr350/ Edytowane 30 Grudnia 2006 przez Tomcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.