Znafca Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Mam, więcej na email. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 czy modlby mi ktos podac wage suzuki dr 350, wiem ze to bylo nie raz , ale musze szybko sie dowiedziec a troche tych stron jest z gory dzienx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Wedlug mojej serwisowki wersja S sucha wazy 113 kg. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 dzieki ta wersja S to jest ta bardzie HARD z upsami?? a z plynami to ile bedzie tak wazyc ok 130kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Z plynami okolo 130 pewnie gora :) Wersja S ma zwykle amorki i kopke :) Wersja E ma rozruchacza a wersja SHC ma upsy ale dodatkowo regulowana wysokosc siedzenia co podobno g**no co daje a zwieksza mase. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Hmpf dziwne te dane :/ W mojej serwisowce moto takie jak moje (DR350S '94) wazy 113kg. Screen:http://img185.imageshack.us/img185/7703/drya6.jpg POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) na sucho to by wazyla mniej od kmx bo ona na sucho ma 115kg, ale powyzej 140 kg to DR chyba napewno nie wazy dzieki za odp moze ty masz taka DR-ke przy niej pisze 113kghttp://www.suzukicycles.org/photos/suzuki-history/1999/1999_DR350_white_640.jpg Edytowane 10 Grudnia 2006 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Mam pytanie. Co moze byc przyczyna tego ze na rozgrzanym silniku ciagnie mi sprzeglo?? Gdy odpale, wciskam sprzeglo i wrzucam bieg jest wszystko OK. Po przejazdzce trudno jest zlapac luz (ciezko chodzaca dzwignia biegow) oraz moto po wrzuceniu jedynki nie stoi w miejscu tylko powoli jedzie :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 naciagnij ta linke bo masz ja zdymana jak &%#. proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Wedlug mojej serwisowki wersja S sucha wazy 113 kg. POZDRO Tyle wazy wersja na rynek USA czyli DR 350, DR 350 S w stanie bez plynow wazy 118 kg. a wersja SE 130 kg. bez plynow. Oparlem to o artykul z wydania specjalnego Świata Motocykli - "motocykle używane" zeby nie bylo ze wyssalem to z palca :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 (edytowane) Hehe to moze ja mam jakas sportowa :D Choc nie wyglada i nie jezdzi :icon_mrgreen: Te 118kg to tez nie duzo :flesje: POZDRO P.S. Ktos cos moze poradzic odnosnie mojego problemu?? Edytowane 11 Grudnia 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 W serwisowce Clymera napisali ze przyczyna tych zjawisk moze byc:-zle wyregulowane sprzeglo-nierowne rozciaganie sie sprezyn-zwichrowane tarcze sprzeglowe-nadmierny luz klamki sprzegla-uszkodzona obudowa sprzegla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Po zakupieniu moja Drka miala zalozona z przodu zebatke 15 zebow a z tylu 44.Nie sadzicie ,ze to nie bardzo w teren? zamowilem do przodu 14 zebow a do tylu 47 a jak to u was sie przedstawia i jak sie sprawuje w terenie? ja juz nie mam zamiaru dalej jezdzic na jedynce bo na dwojce zaczyna słabnac.Nie wiem trylko czy mi łancucha wystarczy z tymi nowymi zebatkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegory Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Ja w swojej Dr mam przod 14 tyl i 43 Na 2 biegu mi nie słabnie ale zamieżam kupic na przod 13 tyl zostaje 43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.