Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co udało mi sie znaleść w necie to:?

 

W latach 96-98 były produkowane N'ki z lepszym widelecem (podobno taki jak w DR-Z 400 i DR-Z 400 E) ale jest podobno praktycznie nie do dostatnia w Europie.

 

Ogólnie N'ka różni sie gaznikiem, inne

wnetrze widelca (?) i zupelnie inny amor tylny(?) z pelna regulacja, waży tylko 113 kg (uzyskano to dziki plastkiowemu zbiornikowi, zminimalizowaniem ilości elektroniki w podobno miał pare gratów od RMa)

 

SHC - czyli tych z upside-downem i regulacja wysokosci - podobno są za ciężki i ogólnie mało godne polecenia :| (i kto by pomyślał :))

SE - ma nie ma juz kick-startera ale za to kilka zbednych kg w postaci np. rozrusznika

 

Znowu jesli pisze cos nie tak to prosze porawiac. Za te wiadomości głowy nie dam sobie uciąć a nawet palca :) bo z DRami miałem małłłłoooooo do czynienia :) a to co napisałem wyczytałem w necie :biggrin:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez kover
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona DR350

Tu jest wszystko pięknie opisane a jak by czegoś nie było to jest tez na tej stronce do zciagniecia instrukcja do Dr ktora rozwieje wszelkie wątpliwości.

 

Co do tej Dr za 10800zł to jest zdecydowanie zbyt wysoka cena i widziałem ładniejsze sztuki na allegro (silnik w mojej jest mniej poobdzierany a sprzeta nie oszczedzam).

 

Dołożyć do WR'ki ? Przecież to całkiem inny motocykl. DR to lajtowe enduro o zajebistych wlaściwosciach terenowych tanie i proste w serwisowaniu a WR to sprzęt zciągnięty z toru i dostosowany do wymogów rejestracyjnych przez co wymaga częstego i drogiego serwisu , do DR bardziej można porównać sprzęt klasy XL ,XT ewentualnie DRZ lub TTR.

Edytowane przez MarioCKR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona DR350

Tu jest wszystko pięknie opisane a jak by czegoś nie było to jest tez na tej stronce do zciagniecia instrukcja do Dr ktora rozwieje wszelkie wątpliwości.

 

Co do tej Dr za 10800zł to jest zdecydowanie zbyt wysoka cena i widziałem ładniejsze sztuki na allegro (silnik w mojej jest mniej poobdzierany a sprzeta nie oszczedzam).

 

Dołożyć do WR'ki ? Przecież to całkiem inny motocykl. DR to lajtowe enduro o zajebistych wlaściwosciach terenowych tanie i proste w serwisowaniu a WR to sprzęt zciągnięty z toru i dostosowany do wymogów rejestracyjnych przez co wymaga częstego i drogiego serwisu , do DR bardziej można porównać sprzęt klasy XL ,XT ewentualnie DRZ lub TTR.

 

Dlatego też napisałem że to całkiem inna bajka ;) Sorry za głupie porównanie, ale za taką WR'ke dałbym wszystko ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kover nie musisz dawać wszystkiego ;] wystarczy 12200 ! :(

 

Widę, że nie doczekam się odpowiedzi na moje pytanie, chociaż nie wiem czemu:(

 

P.S. Czy Mobil Super S 10W-40 (półsyntetyk) będzie dobry do Dr ?

 

Może to ci pomoże :crossy: Moze i w temacie nie chodziło dokładnie o DRke ale myśle że sytuacja podobne :D

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...szka+rozrz%B1du

 

Jeśli tak to mam nadzieje że dorzucisz sie mi do tej WR'ki :D

 

Pozdrawiam Wojtek

Edytowane przez kover
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta regulowana wysokosc to wersja SHC. Podobno lipa wielka bo i tak nikt tego nie uzywa

Typowa gadka takiego ktory nigdy nie mial i nie jezdzil na takiej wersji :biggrin:

Wcale nie lipa i ja dosc czesto tego uzywam np. przy sliskim podjezdzie (wole miec wtedy nizsze moto zeby szlo sie pewniej podeprzec) lub gdy daje czasem sie przejechac mojej lasce ;)

Takze bez przesady,to SHC wcale nie jest takie zle a ze dodaje pare kg?Co to ma za znaczenie skoro i tak DR350 to nie jest zadne rasowe enduro gdzie liczy sie kazdy kg ;)

 

Co do tej DR350 z Allegro to wg mnie 9800zł to wcale nie az tak duzo za sprzet pewny,kupiony w polskim salonie i z dobrym rocznikiem.To tylko ok.3500-4000zł wiecej niz za 6,7 lat starsze zajechane trupy 1000 razy reanimowane....

Edytowane przez Angel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowa gadka takiego ktory nigdy nie mial i nie jezdzil na takiej wersji :icon_mrgreen:

Wcale nie lipa i ja dosc czesto tego uzywam np. przy sliskim podjezdzie (wole miec wtedy nizsze moto zeby szlo sie pewniej podeprzec) lub gdy daje czasem sie przejechac mojej lasce :)

Takze bez przesady,to SHC wcale nie jest takie zle a ze dodaje pare kg?Co to ma za znaczenie skoro i tak DR350 to nie jest zadne rasowe enduro gdzie liczy sie kazdy kg :)

 

Co do tej DR350 z Allegro to wg mnie 9800zł to wcale nie az tak duzo za sprzet pewny,kupiony w polskim salonie i z dobrym rocznikiem.To tylko ok.3500-4000zł wiecej niz za 6,7 lat starsze zajechane trupy 1000 razy reanimowane....

 

Szczerze masa jednak ma duze znaczenie nie tylko przy hard crossie ale nawet gdy trzeba moto wyciagnac z błocka czy kilkukrotnie podnoscic przy ciezkiej przeprawie, nie wiem ile wazy SHC ale ja swiadomie wybralem wersje bez tego udziwnienia i bez rozrusznika (razem okolo 15kg wiecej)a wersji hard nie wziolem tylko ze wzgledu na stan techniczny sprzetow ktore mialem do wyboru. Inna kwestia ze czasem napewno bym z tego SHC skorzystal wiec nie mozna stwierdzic definitywnie ze to złe rozwiązanie, mam mniej wiecej porownanie jak to dziala bo moja sztuka po zwiezieniu byla obnizona na innych dzwigienkach wachacza i wpuszczonych glebiej lagach zawieszenia, wlasnie sie zastanawiam czy na zime jej spowrotem nie obnizyc zeby latwiej sie bylo podeprzec jak na lód trafie ale u mnie nie robi sie tego dzwigienka w półminuty tylko półgodziny na warsztacie.

 

No rzeczywiście jeżeli cena tak będzie leciała w dol to tą sztukę warto będzie kupić pod koniec aukcji bo cena przed weekendem wynosiła 10800zł :P .A powaznie to wyglada na sprzet na lata dobrej zabawy. Co do rocznika to i tak nie zwracam uwagi bo bardziej interesuje mnie stan techinczny choc w tym wypadku mylac o pozniejszej odsprzedarzy jest to zdecydowanie na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie Dr bardzo ładnie zrobiona :icon_biggrin:

Możesz napisać od czego podpasowałeś tam przedni i tylny błotnik ?

 

 

Mam pytanko...

Jeżeli kupiłbym jakiś pokrowiec na siedzenie to w jaki sposób go trzeba przymocować ? oryginalnie jest na takie zszywki powbijane w ten plastyk... wydaje mi się, że taki zwykły pistolet na te zszywki do drewna nie da rady ...

Czy jest na to jakiś sposób?

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupilem Dr mial z tylu zalozoną opone o rozmiarze 120-100-18 Pirelli mt18 ale jest juz zjechana i musze wymienic.Na jakiejs stronce pisze ,ze orginal to 110-90-18 co mam zalozyc? czy 110,120 czy nie ma roznicy?.

 

110 czy 120 obojetne oryginalna do tylu widzialem w katalogu to 120/90, ja mam zalozona z tylu 120/80

Natomiast wczesniej mialem zalozona kostke 110/100

 

 

POZDr !!!!!!!

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...