repitos Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 CzescProponuje kupic zestaw naprawczy kranika.Jest ogolnie dostepny i nie jest to jakis ogromny wydatek.Na przyklad tutaj- http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQwMDA1NA==&bid=109696Nowy kranik z Suzuki zapewne bedzie kosztowal sporo wiecejPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Dzięki za odpowiedź ale nie jestem pewien czy ten zestaw pasuje do mojego kranika u mnie niema tej uszczelki gumowej co wygląda jak uśmiechnięta twarz przynajmniej nie wiem gdzie się ona znajduje i ta uszczelka owalna co idzie pomiędzy kranik a bak nie jest u mnie dzielona jak ktoś może mi powiedzieć czy ten zestaw będzie pasował do mojego kranika na podstawie zdjęć powyżej byłbym bardzo wdzięcznyPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 WitamW mojej Drce pojawil sie problem ze skrzynia biegow. . Wszystkie biegi wchodza elegancko bez zadnych zgrzytow. Temat dotyczy rzezenia na 5 biegu wydobywajacego sie z silnika.Na pozostalych biegach tego rzezenia nie slysze.5 wchodzi plynnie, moto nie traci mocy,nie slizga sie ale rzezi :-/Prosze o jakies konstruktywne pomysly co moze byc tego przyczyna.Moze juz ktos przerabial podobny temat.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 5 bieg umiera powoli Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Jak coś mam skrzynie:) Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) Jak coś mam skrzynie:)Dzieki za info Seba :-).Odezwe sie na priv.Staram sie nie meczyc moto na 5 ,tak czy siak bede musial oddac moto w rece mechanika :-/ Edytowane 19 Czerwca 2011 przez repitos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifcbarca Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 witam mam problem z moja drka nie moge odpalic. sprawdzilem swiece akumulator nadalowany itp elektryka tez wszytko dobrze jest i niewiem co chodzi?? jak nalalem paliwa pod swiece odpalila ale zaraz zgasla gdy tylko przepalila ta dawke co jej wlalem pod swiece. o co chodzi ze nie moze odpalic nie dostaje paliwa normalnie gdzie to moze uciekac???? prosze o odp dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Czy sprawdziłeś luzy zaworowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Ostatnio miałem problemy z tylnym amorem. Zaczął tracić olej. Rozebrałem go na części pierwsze i okazało się ,że część uszczelniaczy jest dosłownie w strzępach. 1) Wiecie ile oleju trzeba wlać do niego?2) Gdzie dostane takie uszczelniacze i w których rowkach mają być, bo się rozpadły.3) Jakie ciśnienie powinno być w zbiorniczku,powietrze może być? Jak ktoś przeprowadzał takie zabiegi to proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Looknij tuhttp://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-723129.htmlJesli nie znasz ang. to niech którys kolega przetłumaczy. Olej do tego to 3TW, u nas nie ma wiec daj 5 -taka do forków, bo i tak tył miekki jak na taką sprężynę. Azot pompujesz pod wentylem pod dekielkiem. Ciśnienie poszukaj. Jakie uszczelnienia z obrazków wylookaj, a średnice uszczelnień ustal z osadzeń i wałków. Tak na szybko.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Stronka super. Tylko gdzieś dostane takie uszczelnienia czy trzeba wszystko dorabiać. Tylko niektóre elementy na zdjęciach odbiegają od mojego amorka. Ty robiłeś taki serwis?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Uszczelnienia sie z kosmosu nie biorą :) Po to Ci dałem tego linka, żebyś polookał jak wygladają poszczególne uszczelnienia. Ściągnij sobie z neta kilka pdf'ów z uszczelnieniami różnych producentów i według typów porównaj z obrazkami. To samo się tyczy oringów. Zresztą cos tam na stronie było podawane. W tym amorku facecik wstawiał zawór olejowy akcesoryjny więc może się trochę różnić.Ja u siebie nie dotykałem amora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Ten koleś zakładał nowe blaszki olejowe. Wiem że są akcesoryjne ale czy na starych można składać amorka, czy obowiązkowe nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Krzychu proponuje Ci założyć watek w dziale mechanika. To subforum tyczy sie użytkowania i eksploatacji DR 350 a nie napraw. Załóż wątek " Regeneracja amora DR 350" i krok po kroku będziesz się pytał i na bieżąco regenerował. Jest kilku chłopaków co sie tym pałają więc na pewno pomogą a i może jakieś wskazówki podeślą.Co do blaszek to jesli nie są uszkodzone to możesz zakładać, a ogólnie to wątpię, żebyś to dostał jako część zapasową.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 (edytowane) Dzięki za informacje. Byłem u mechanika i powiedział, że ten mój amor to złom, więc teraz szukam nowego, (używanego). Jeśli ktoś posiada z dobrym tłoczyskiem to proszę o kontakt. Edytowane 13 Lipca 2011 przez Krzychu22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.