superfastmario Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ile taki zestaw kosztuje? Zebatka przód 13T kupiona na allego za 21zł w wawie-okazja jak diabli :icon_twisted: Łańcuch u kumpla w sklepie 182zł Zębatka tył 45T JT (japońska) 85zł + wysyłka z 10-15zł-to od innego kumpla z Olsztyna. Miała być inna ale się okazało ze maja tylko 43T lub 44T. Razem +/- 303zł-cena dla mnie z rabatami ale nie wiem jak dużymi-ważne że są. Ten sam łańcuch w ZychOffRoad był za 179zł, więc można taniej. Podpowiem że zębatka przód pasuje z RM250 i taką kupiłem, nie wiem jak z tyłem ale myslę że tez podpasuje. Jestem ciekaw jakości CZeskiego łańcucha oring do enduro. Jedno jest pewne-lepszy Jozin z Bazin niż z tajwanu czy chin. Hehe :biggrin: yo BTW jak by ktoś chciał to mam swoją zębatkę 43T do oddania wraz z łańcuchem 108ognow Renthal na zapinkę. Stan dobry-jeszcze polata. Ostrzegam że łańcuch ma pekniętą jedną rolkę-ja się nie odważyłem na jazdę na nim i był to dobry pretekst do zmiany pzrełozenia na większe. Oddam po kosztach wysyłki plus na kilka rogatych dla mnie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13mario77 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 W czasach chińszczyzny, Tajwan to prawie jak Las Vegas :biggrin: a tak na poważnie to chyba jednak nie tędy droga żeby szukać "jak najtaniej", prędzej czy później się zemści. Jak to mówią "jak ktoś jest biedny to go nie stać żeby kupować tanie rzeczy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Koszt nowej przepustnicy do gaznika(TM33) to 195zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 witam - poszukuje osłon na rame do mojej dr - czy orintuje sie ktoś gdzie można je kupić lub zamówić :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Elos. Szukaj używek na allegro i po kolegach bo ostania wyprodukowaną pzrez Polisporta parę dostępna w Polsce kupiłem we wrześniu. Tak mi bynajmniej powiedzieli w Miloch-Motocykle. W larssonie też nie ma. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 wiec mam sprawe jesli ma ktoś te osłony albo wie kto ma to prosze dac mi znać - z góry dziekuje :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piczon82 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Witam... Ma może ktoś zdjęcia zużytych dźwigienek, wałka ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Elos Zdjecia zajechanej głowicy autorstwa kolegów z tego forum. http://www.bikepics.com/pictures/790163/ http://www.bikepics.com/pictures/790164/ http://www.bikepics.com/pictures/790138/ To tak na szybko. Przewertuj forum-wiem ze jest tego potwornie dużo ale co zrobić. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ładnie. Długo bez oleju musiała chodzić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam wszystkich Mam problem z silnikiem ( spadek kompresji spowodowany ubytkiem oleju) w DR 350 S ,zastanawiałem sie nad remontem ale chodzi mi też po głowie myśl żeby kupic silnik z 350 SE. Czy ktoś przekładał juz taki silnik? Jeśli tak to prosze o spostrzeżenia co trzeba przerobic żeby zamontowac silniczek z rozrusznikiem elektrycznym? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 (edytowane) Punkty mocowania do ramy są identyczne dla obydwu silników bo de facto ona są identyczne. Po prostu różnią sie lewą pokrywą silnika, rozrusznikiem i zaślepką w miejscu kopajki. Musiał byś tylko dorobić instalację elektryczną z włącznikiem na kierownicy i przekaźnikiem rozrusznika. Np kupując zespół przełączników na prawa stronę z DR SE i tak samo przekaźnik. Lub z innego moto. Musisz pamiętać o odpowiednich przekrojach kabli zasilających rozrusznik itd. No i aku o większej pojemności. A i nie wiem jak normalnie realizowany jest czujnik/wyłacznik mozliwosci uzycia rozrusznika na pracujacym silniku. Czy jest to w module zapłonowym czy realizowane za pomoca czegos innego. Ja tam lubię se kopnąć :icon_twisted: . yo i powodzenia Tak se patrze i widzę że jesteś z Katowic. Zadzwoń do boostera i umów się z Licha. On sam ma DR350, kilka już naprawiał a ja go polecam bo serwisuje wszystkie TDM z okolicy, w tym moją i wszyscy są bardzo zadowoleni bo gościu się naprawdę zna i nie robi maniany. Niech obejrzy Twój silnik a jak się uprzesz na przekładkę to tez to zrobi bo ostatnio przekładał silnik z TDM 4TX do 3VD. yo Edytowane 20 Stycznia 2009 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Znalazlem w garazu oryginalny tłumik od dr 350 SE. Zapomniany juz he. I tak sie zapytam czy nie chce nikt go kupic? Co do ceny to nie wiem ile jest wart wiec jezeli ktos chetny proszy pisac propozycje na gg 2082964 (czesto niewidoczny) fotki e-mailem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Punkty mocowania do ramy są identyczne dla obydwu silników bo de facto ona są identyczne. Po prostu różnią sie lewą pokrywą silnika, rozrusznikiem i zaślepką w miejscu kopajki. Musiał byś tylko dorobić instalację elektryczną z włącznikiem na kierownicy i przekaźnikiem rozrusznika. Np kupując zespół przełączników na prawa stronę z DR SE i tak samo przekaźnik. Lub z innego moto. Musisz pamiętać o odpowiednich przekrojach kabli zasilających rozrusznik itd. No i aku o większej pojemności. A i nie wiem jak normalnie realizowany jest czujnik/wyłacznik mozliwosci uzycia rozrusznika na pracujacym silniku. Czy jest to w module zapłonowym czy realizowane za pomoca czegos innego. Ja tam lubię se kopnąć :icon_twisted: . yo i powodzenia Tak se patrze i widzę że jesteś z Katowic. Zadzwoń do boostera i umów się z Licha. On sam ma DR350, kilka już naprawiał a ja go polecam bo serwisuje wszystkie TDM z okolicy, w tym moją i wszyscy są bardzo zadowoleni bo gościu się naprawdę zna i nie robi maniany. Niech obejrzy Twój silnik a jak się uprzesz na przekładkę to tez to zrobi bo ostatnio przekładał silnik z TDM 4TX do 3VD. yo Czyli problemów nie powinno byc:) co do elektryki dam radę,martwiło mnie tylko to czy silniki mają te same mocowania i sterowania. Kapnąc sobie też lubię ( po tym jak Marcin [ Licha?] wyregulował gaznik) ale czasem mnie to rozwala bo w kiepskim terenie to niezłe wyzwanie. Booster jest ok;) tez tam serwisuję i naprawdę wiedzą co robią.Gadałem z Marcinem i troszkę przekonywał mnie do kupna czegoś nowszego a mnie jakoś DR-a zalazła za skóre:))) Nadszedł czas na przemyślenia( pier..... ekonomia) czy gra warta świeczki. Zobaczymy co powie guru:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam! Wie ktoś może czy ogólnodostępne okleiny Blackbird do DR350 pasują na akcesoryjny duży bak Acerbis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Wszystko wskazuje na to że muszę wymienić regulator napięcia w Dr'ce, a nie chce wydać na to majątku, więc poszukałem czegoś co nadawałoby się jako zamiennik i znalazłem to: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=...82+wys%C5%82any. Nie znam się na elektryce ale na oko ten regulator ma 3 fazy tak jak w DR, jak myślicie będzie pasał? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.