michal1989 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 (edytowane) Mario od jakiego modelu urzyles blotniki tyl i przod?? Duzo bylo robotyz tym?? Zarzuc jakas fotke tylnego blotnika. :buttrock: Edytowane 28 Listopada 2008 przez michal1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Z przodu mam jakiś czerwony więc pewnie honda CF/CRF ale idzie do wywalenia bo jest za krótki i lata mi błoto przed nosem. Do tyłu wymodziłem błotnik z Yamahy YZ450? kpiony w mielochu. Niewzne. Niestety dopasowanie błotnika wymaga mega żeźby ale warto. Trzeba uciąć kawałek ramy-jakieś 5cm, wywalić ten łukowaty wspornik łaczący dwie części ramy i dość mocno zeszlifować spawy i te tulejki do których przykręca sie stary błotnik i ten z YZ tez. Ale dla chcącego nic trudnego. Musze jeszcze poświęcić oryginalny błotnik i uciąc go żeby jakoś dopasować do tego z YZ bo nie jest za mocno uszczelnione miejsce styku z airboxem i ostatnio mi błoto wleciało tą dziurą na wierzchu airboxa ( tą co zasysa powietrze). Jednyną wadą tego błotnika jest to ze po jeździe w błocku cały na wierzu jest upiedzielony aż po samo siedzenie. Jutro wrzucę fotki. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1989 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 (edytowane) Ok dzieki , czekam. Jak bedziesz cos majstrowal z nim . tzn. zdejmowal tak zebeda na wierzchu te czesci uciete to tez zrob fotke, przyjrze sie temu. :) A co proponujesz mi zrobic z boczkami. Mam je malowane niestety, poprzedni własciciel spartolil i wiadomo plastik sie zegnie farba odpyska. z czesci juz zdrapalem ta farbe , krok po kroku jakos idzie ale ciezko. Moze jakis plyn itp no nie wiem. Jakis pomysły? chetnie wysłucham Edytowane 28 Listopada 2008 przez michal1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 (edytowane) Może papierem ściernym drobnoziarnistym (nie wiem jak to się nazywa ,ale widziałem takie urzadzonko z papierem ściernym, które przykręca się do wiertarki). Pytanko: czy gaznik od dr-z pasuje do 350? Edytowane 28 Listopada 2008 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 A co proponujesz mi zrobic z boczkami. Mam je malowane niestety, poprzedni własciciel spartolil i wiadomo plastik sie zegnie farba odpyska. z czesci juz zdrapalem ta farbe , krok po kroku jakos idzie ale ciezko. Moze jakis plyn itp no nie wiem. Jakis pomysły? chetnie wysłucham Można kupić w lakierniczym taki specyfik którym smaruje sie po niechcianej farbie i ona sie łuszczy, ale lepiej sprawdz wszesniej czy nie niszczy plastiku :wink: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Mam problem z elektryką w mojej Suzi. Od zawsze było coś nie tak ale teraz to już nic nie działa :biggrin: Chodzi o ładowanie, aku na wiosne kupiłem nowe, i była taka sprawa, że gdy silnik pracował to światła działały ale już gdy silnik gasiłem to nic nie działało, aku było rozładowane. Teraz nie działają żadne światła, kompletnie nic. Czy musze zakupić nowy regulator napięcia? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1989 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) Można kupić w lakierniczym taki specyfik którym smaruje sie po niechcianej farbie i ona sie łuszczy, ale lepiej sprawdz wszesniej czy nie niszczy plastiku :wink: Pozdro Ok sprawdze , popytamw lakierniczym. A np. jakis przeszczep od innego motocykla chyba by wygladal troche wiesniacko . Co o tym myslicie. Ostatnio jakis koles oferowal swoj seryjny gaznik od drz , pisal ze pasuje do ltz i dr ale ile w tymprawdy to nie wiem. Jeszcze jeden pomysl mi wpadl. Jak juz zedre ta farbe z czesci zewnetrznej , bo ona tak trudno nie odchodzi tylko trzeba pokombinowac , to mozna jakas duza naklejke przykleic. Chodzi mi o takie jakby duzepole numerowe jak w tym moto. http://moto.allegro.pl/item483472389_honda...o_remoncie.html Chodzi mi o boczki. Chociarz sam nie wiem czy to sa naklejki ale raczej tak. Edytowane 29 Listopada 2008 przez michal1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Mam problem z elektryką w mojej Suzi. Od zawsze było coś nie tak ale teraz to już nic nie działa :biggrin: Chodzi o ładowanie, aku na wiosne kupiłem nowe, i była taka sprawa, że gdy silnik pracował to światła działały ale już gdy silnik gasiłem to nic nie działało, aku było rozładowane. Teraz nie działają żadne światła, kompletnie nic. Czy musze zakupić nowy regulator napięcia? Sprawdź instalacje. Ja tak kiedyś miałem że raz świeciła a raz nie i okazało sie ze był ukruszony taki gruby czerwony kabel (stały plus który szedł do stacyjki) i s\dlatego raz świeciło raz nie. Lub coś nie tak z alternatorem. Zmierz napięcie na odpalonym silniku miernikiem w miejscu tylnej żarówki i wszystko będzie jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Chopy jako że coś mi forum w chacie nie bangla-nie wiem czemu bo mam 1Mb neta, napiszcie kto chce foty blotnika i jak to wygląda wszystko. Wyślę emailem, tak będzie prościej, łatwiej i przyjeniej. hehe yo :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1989 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Mario. [email protected] Czekam. Wyslij sporo fotek (fotki tych rzeczy , które przerabiales, motnawales demontowales itp.), będzie mi łatwiej. ;) dzieki pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) Witam Mam gaznik sportowy TM33 i związany z nim problemy: -na postoju nie raz motocykl sam się wkręca na wyższe obroty(trzeba pare razy przygazowac zeby spadly) -nie trzyma rownych obrotow na biegu jalowym(jak sie przygazuje to raz sa takie obroty raz inne) Trzymam sie servisowki, sprawdzilem szczelnosc airbox(filtr sportowy) i czy brak opaski na laczeniu tlumnika z kolektorem powoduje jakes zmiany w pracy silnika? za odp wielkie Yo Edytowane 2 Grudnia 2008 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forestwalker Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Cześć! Jestem tu nowy więc się się przedstawię - jako, że to mój pierwszy post. Mam 28 lat, pochodzę znad morza - myślę że starczy :biggrin: Szukam dla siebie motoru - kiedyś jeździłem DR 125 (pod koniec 2-go sezonu zaczęło brakować koników :smile: ) z różnych względów musiałem przerwać przygodę z moto, minęło trochę czasu i naturalny wybór padł na DR350 (zdecydowanie SE) - nigdy nie lubiłem machać tą cholerną korbą :banghead: W mojej okolicy strasznie trudno o te motory - więc trzeba się ruszyć gdzieś dalej - wolałbym nie jechać w ciemno... podrzucę jakieś linki - może któryś z kolegów z forum widział te motorki i może coś o nich powiedzieć z góry dzięki np ten: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1071637 lub ten: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1082274 Edytowane 3 Grudnia 2008 przez forestwalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 mr.zielony - na stronach 140-146 jest sporo postów o problemach z gaźnikiem. Sam miałem problem z falującymi obrotami. Rozwiązanie mojego przypadku podałem w poście na 146 stronie. Poczytaj. Może coś Ci pomoże. A w ogóle czysty masz gaźnik? Jak kranik i jego sitko? Zacznij od najprostszych rzeczy. Powodzenia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam Mam gaznik sportowy TM33 i związany z nim problemy: -na postoju nie raz motocykl sam się wkręca na wyższe obroty(trzeba pare razy przygazowac zeby spadly) -nie trzyma rownych obrotow na biegu jalowym(jak sie przygazuje to raz sa takie obroty raz inne) Trzymam sie servisowki, sprawdzilem szczelnosc airbox(filtr sportowy) i czy brak opaski na laczeniu tlumnika z kolektorem powoduje jakes zmiany w pracy silnika? za odp wielkie Yo Witam, miałem TM33 w mojej Dr'ce ale z niego zrezygnowałem, bo moto za dużo palio i miałem podobne problemy co Ty. Największą wadą tych gaźników jest płaska przepustnica, która z czasem się wyciera w miejscu gdzie styka się z korpusem gaźnika. Przez to powstaje luz na przepustnicy i stąd problemy z nierównymi obrotami i całą resztą. Nie wiem jak to wygląda u Ciebie ale rozmawiałem kiedyś z gościem który też miał TM33 i u niego przepustnica była tak zużyta, że na wolnych obrotach było słychać jak stuka o korpus gaźnika ;) Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Możliwe ze to, jest wyczuwalny luz. A gdzie bym mógł dostać taka przepustnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.