kosmos Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 czyli czemu na OLKU jest różnica 10zł skoro nie ma znaczenia czy to wersja DR 350 czy DR 350S? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 (edytowane) Słuchaj może spróbuj po typie wybitym na główce ramy-u mnie w DR350S 92' jest np SK42B. Może na łożyskach napisali łaskawie do których typów pasuje. Jeśli nie to kliknij link-tu też masz łożyska: http://www.motoboy.pl/index.php/cPath/1_68...bctfnjf9c3n5577 Wyświetliło SK42B dla wersji SH. W larssonie dla wersji SH wyskoczyło mi też tylko SK42B. Sprawdź najpierw u siebie co pisze. yo PS tu masz na alledrogo za 59zł komplet. Jak nie znajdę u siebie taniej łożysk i simmeringów to też tu kupię http://www.moto.allegro.pl/item486487608_l...350_i_inne.html Edytowane 23 Listopada 2008 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekp Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam.Pare dni temu zmieniałem naped w mojej dr 350 s z 15/43 na 14/49.zalozylem wszytsko,lancuch spiolem spinka i ruszam....po 10m lancuch lezy na ziemi ;/ Pomyslalem ze moze odwrotnie spinke zalozylem i sie gdzies zachaczyla i wypadla.Spiolem raz jeszcze lancuch,ruszam,jade 5 m i j*b! lancuch rozpiety,polowa kolo przedniej zebatki i gumowa prowadnica rozjebana ;/czy lancuch dida 520 x ring prof. jest poprostu wiekszy od seryjnego i gdzies sie zachaczyl i odpiol czy moze problem tkwi gdzies indziej?jesli spotkaliscie sie z czyms takim prosze o rady.Nie wiecie gdzie moge kupic na necie spine do tego lancucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmos Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 dzieki kolego za pomoc:) teraz mi sie temat rozjaśnił:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 (edytowane) Witam.Pare dni temu zmieniałem naped w mojej dr 350 s z 15/43 na 14/49.zalozylem wszytsko,lancuch spiolem spinka i ruszam....po 10m lancuch lezy na ziemi ;/ Pomyslalem ze moze odwrotnie spinke zalozylem i sie gdzies zachaczyla i wypadla.Spiolem raz jeszcze lancuch,ruszam,jade 5 m i j*b! lancuch rozpiety,polowa kolo przedniej zebatki i gumowa prowadnica rozjebana ;/czy lancuch dida 520 x ring prof. jest poprostu wiekszy od seryjnego i gdzies sie zachaczyl i odpiol czy moze problem tkwi gdzies indziej?jesli spotkaliscie sie z czyms takim prosze o rady.Nie wiecie gdzie moge kupic na necie spine do tego lancucha? Siema. Typ łańcucha 520 jest jak najbardziej właściwy. Po prostu przegiąłeś z rozmiarem blatu do tyłu. Zamiast 14-49 trzeba było założyć np 13-46-wychodzi prawie identyczne przełożenie. Masz założoną oryginalną prowadnicę łańcucha na wahaczu? Bo wydaje mnie sie że taki blat to się nie zmieści i będziesz musiał zmienić prowadnicę na większą. Na próbę zdejmij prowadnicę i zobacz czy też zrywa zapinkę na łańcuchu. A jeśli piszę bzdury, to koledzy na pewno mnie poprawią. yo Edytowane 24 Listopada 2008 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam.Pare dni temu zmieniałem naped w mojej dr 350 s z 15/43 na 14/49.zalozylem wszytsko,lancuch spiolem spinka i ruszam....po 10m lancuch lezy na ziemi ;/ Pomyslalem ze moze odwrotnie spinke zalozylem i sie gdzies zachaczyla i wypadla.Spiolem raz jeszcze lancuch,ruszam,jade 5 m i j*b! lancuch rozpiety,polowa kolo przedniej zebatki i gumowa prowadnica rozjebana ;/czy lancuch dida 520 x ring prof. jest poprostu wiekszy od seryjnego i gdzies sie zachaczyl i odpiol czy moze problem tkwi gdzies indziej?jesli spotkaliscie sie z czyms takim prosze o rady.Nie wiecie gdzie moge kupic na necie spine do tego lancucha? a zostawiłeś luz na łańcuchu? 2-3cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 a zostawiłeś luz na łańcuchu? 2-3cm Hehe ale awaria jeśli to by było przyczyną :clap: yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 (edytowane) Po co kombinowac z tylna zębatka jak można do przodu dac o jeden ząbek mniejsza. 1 ząbek z przodu mniej to tak jakbys dołozyl z tylu 3. Czyli tak jak Mario napisał z którym za kazdym razem sie zgodze :lalag: Chyba ze ktos chce miec w cholere mocna dr to moze kombinowac z tylnia zębata. A co do łańcucha to jestem ciekawy co zes nakobinowal hehe. Moim skromnym zdaniem mysle ze byl za bardzo napięty łancuch POZDR !!!! Edytowane 24 Listopada 2008 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekp Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Dzisiaj wyciagalem lancuch z przedniej zebaty.Przy okazji znalazłem spinke która była wbita w dolna oslone/prowadnice lancucha - ta biala czyli pewnie to bylo przyczyna bo luz byl zostawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1989 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 No to odpowiedź prosta. Za duza zębata a za mala prowadnica. :) Nie wiem w jakich cenach prowadnice sa ale wydaje mi sie ze w suzuki to ok 200? Dlatego pewnie bardziej sie oplaca kupic nowa zebatke , mniejsza o te 3 zeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 (edytowane) Czyli tak jak Mario napisał z którym za kazdym razem sie zgodze :lalag: Te bo w piórka obrosnę :flesje: yo :flesje: :flesje: :flesje: Co do zebatek i prowadnicy to moze coś dorobisz albo zostaje Ci wymiana zębatek. Ja zmienię tylko z przodu na 13tke bo obecnie mam 14-44 i za mało ryje na 3ce. A później się zobaczy. pzdr Edytowane 25 Listopada 2008 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja mam 13/47 i na każdym biegu ryje:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 (edytowane) A tam gadacie jakies słabe macie te DR moja na przelozeniu 14-44 daje rade ladnie na kazdym biegu :icon_razz: :buttrock: Ale fakt faktem 13-44 lub 47 to juz cos !!!!! Edytowane 25 Listopada 2008 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekp Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 (edytowane) Panowie już chyba wiem co było przyczyna rozpinania łancucha.Chyba źle spiołem spinke,nie uzylem jednego elementu ktory jest w komplecie bo uznalem ze niepasuje/nie da sie go zalozyc i jest potrzebny do "zakucia" lancucha a do spinania spinka nie jest potrzebny. http://img227.imageshack.us/img227/7923/pr...bmasmallqk5.jpg spiolem spinke bez elementu nr 3 . co o tym myslicie aha w zestawie sa 4 oringi,mam uzyc 4 czy 2? Edytowane 26 Listopada 2008 przez Bartekp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Panowie już chyba wiem co było przyczyna rozpinania łancucha.Chyba źle spiołem spinke,nie uzylem jednego elementu ktory jest w komplecie bo uznalem ze niepasuje/nie da sie go zalozyc i jest potrzebny do "zakucia" lancucha a do spinania spinka nie jest potrzebny. http://img227.imageshack.us/img227/7923/pr...bmasmallqk5.jpg spiolem spinke bez elementu nr 3 . co o tym myslicie aha w zestawie sa 4 oringi,mam uzyc 4 czy 2? Musisz założyć 4 o ringi tzn najpierw na el 1 zakładasz dwa potem przekładasz przez rolki łańcucha następnie zakładasz pozostałe dwa i zakładasz element 3 może ciasno wchodzić ale musi wejść (możesz użyć kombinerek itp tylko uważaj żeby nie uszkodzić). Następnie zakalasz zapinkę w dobra stronę . Jeśli masz opakowanie z łańcucha to tam powinno wszystko być napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.