Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Membrana to ta co jest pod ta czarną pokrywką na górze gaźnika? ja mam ja jaką sflaczałą, iglica ustawiona gobajże na jeden wyżej niż środkowy(podniosłem ją podczas czyszczenia bo była na środkowym)

 

marcin1989

ide dochodzic o co kaman, zaczne od łatwych rzeczy potem tak jak pisales

A wcześniej palił normalnie? Jeśli tak to mógł wpaść jakiś syf do gaźnika i przytkał dysze, mieszanka została zubożona i temperatura spalin wzrosła dlatego kolektory robią sie czerwone, spróbuj podnieść iglice, lub czyszczenie gaźnika.

palił ciezko ale nie tak jak teraz

 

Przyczyna znaleziona :icon_biggrin: okazało się że źle złożyłem iglice. Przez to sprężyna nie dociskała iglicy, która była luźna. Teraz jest już ok. A i wykręciłem śrubę od mieszanki na 2 obroty. Na cieplej pali od strzała, obroty równe, bardzo szybko sie wkręca i spada również. Zobacze jeszcze jak pali na zimnej. Pozdro i dzieki za porady :flesje:

Edytowane przez kolo98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie :cool:

 

Zwracam sie do Was z uprzejma prosba o odpowiedz na pytanie czy ktos z Was zna/ogladal motor z aukcji ponizej? A moze jestescie w stanie powiedziec cos na jego temat na podstawie samego ogloszenia?

Mocno zastanawiam sie nad zakupem taniego enduro ktore pozwoli mi wyszalec sie w cieplejsze zimowe dni, ktore bede mogl troche dopiescic przez okres oczekiwania na przyszly sezon i ktorym bede mogl jezdzic po szutrze, dawac na gume i robic powerslidy :icon_twisted: Oczywiscie wszystko po amatorsku :bigrazz: Nie zalezy mi na wygladzie, raczej na zadowalajacym stanie technicznym tak, zeby nie wladowac sie na mine w postaci worka bez dna.

 

A moze znacie kogos z okolic Warszawy, kto sprzedaje sprzeta spelniajacego postawione wyzej warunki? Nie musi to byc DRa ale cos tego typu, to znaczy tani, niewyczynowy sprzet o rozsadnej (nie za malej) mocy.

 

http://moto.allegro.pl/item479981371_suzuk...0_s_zobacz.html

 

pozdrawiam

Piotrek

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedam !!!http://www.allegro.pl/item480057014_suzuki...negocjacji.html

 

P.S waga mojej suzuki jest troche nizsza od standardowych poprzez plastikowy bak ktory liczy 16 l.

 

Aha i jeszcze dopowiem a propo obrotów mam caly czas ustawione na nizsze bo jak bylo na wyzszych to rzeczywiscie troszke wolniej schodzil.

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PeKaWu a Skad dokładnie jestes??

Ja z okolic wawy. Wołomin.

Jak sie zdecydujesz to mozna osmigac razem , mysle ze juz na nastepny sezon bo i ja szykuje sie na drobny serwis i wymiane tego co nie halo. :)

 

Mieszkam w samym centrum Wawy, takze terenow do endurzenia musze szukac troche dalej :) Na razie nie wiem co z tego wszystkiego wyjdzie ale jesli uda mi sie cos kupic to wtedy towarzystwo oczywiscie bedzie mile widziane :)

 

 

 

 

 

 

 

Ktos moze mi powiedziec ile moze kosztowac regeneracja tylnego zawieszenia i jak skomplikowana jest regulacja zaworow tzn. czy jako totalny nowicjusz dam rade bez jakichs specjalistycznych i drogich narzedzi?

 

pozdrawiam

Piotrek

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, poszukałem troche o ustawianiu plywaka, dowiedziałem się tylko tyle że się dogina albo odgina tą blaczke. A czy trzeba spuszcząć benzynę tą rurką wychodzącą z pokrywy pływakowej? Plz niech ktoś to opisze, bo moto nie chce palić na zimnej :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mechnik kiedyś tłumaczył, iż trzeba załozyć wężyk na tą rórke która suży do spuszczania paliwa z komory pływakowej, odkręcasz kranik i patrzysz na węzyk(musi być przezroczysty), kiedy podniesiesz go do góry paliwo w wężyku powno być nizej niż komora pływakowa, wtedy powno być mniejwiecej dobrze. Ale czy to prawda to niewiem, ja tak ustawiłem pływaki mniejwiecej w ten sposób i chodzi ok jak narazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mechnik kiedyś tłumaczył, iż trzeba załozyć wężyk na tą rórke która suży do spuszczania paliwa z komory pływakowej, odkręcasz kranik i patrzysz na węzyk(musi być przezroczysty), kiedy podniesiesz go do góry paliwo w wężyku powno być nizej niż komora pływakowa, wtedy powno być mniejwiecej dobrze.

 

Też słyszałem o takiej metodzie, wężyk podłączaa się pod spust paliwa z komory płuwakowej.

 

Inna metodą jest rozebranie spodu gaźnika i położenir go na boku lub do góry nogami i sprawdzenie kiedy zaworek iglicowy jest zamkniety i w tym położeniu mierzy się wysokość pływaka.

jesli jest niewłasciwa to odginamy blaszkę na pływaku, ta co trzyma zaworek iglicowy.

Uff :icon_rolleyes:

 

 

yo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myslicie o konfiguracji napędu 13/50??

jaka moze byc wtedy predkosc maxymalna??

 

Generalnie jeden ząb z przodu mniej to jak 3 z tyłu więcej.

Sam jestem ciekaw jak się DR na taki przełozeniu zachowuje bo mi osobiscie nie potrzebny jest v-max 120km/h ale za to jebnięcie i ma zamiatać tyłem na winklach.

Hehe :icon_mrgreen:

I ja będę zminiał napęd za niedługi czas to z checią podpatrze co koledzy z forum zakładają.

 

yo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myslicie o konfiguracji napędu 13/50??

jaka moze byc wtedy predkosc maxymalna??

 

Mam u siebie 13/47. Motor ma petarde duuuzo wieksza (w porownaniu do np. 15/41), ale uwazam ze powyzej tego to juz przesada, bo:

-praktycznie non stop wahlujesz biegami (nawet wtedy gdzie predzej wystarczylo tylko odkrecic gaz)

-brak mu elastycznosci -(np. zapomnij o spokojnym przedudnieniu na niskim biegu przez teren bagnisty- jak nie dusisz to stoisz, a jak dusisz to natychmiast zrywa przyczepnosc i momentalnie sie zakopujesz)

-predkosc max. spadla do ok. 110km/h i praktycznie non stop niezdrowe chyba dla DR-y wysokie obroty w okolicach czerwonego pola.

-zdaje sie ze przy 52z musisz zdemontowac prowadnice lancucha bo sie zebata nie miesci - gdy lancuch sie wyciagnie spada bez tego momentalnie- kumplowi lancuch narobil w ten sposob niezlego bigosu.

Tez wykazywalem hura optymizm przy zmianie napedu, nawet wydawalo mi sie ze to 47 to malo, bo lubie gumy, swiganie tylem, i kopanie ziemi na kazdym biegu, ale nie jak ma sie to do codziennego endurowania, a nawet czasem przeszkadza;)

 

Aha- moze ktos wypowiedziec sie odnosnie regulacji zawieszenia w DR-ce? Wiem ze mozna regulowac twardosc, wysokosc, dobicie, ale gdzie i jak? (chodzi o klasyczne zawieszenie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przednim to w widelcach na samym dole masz takie czarne gumowej zatyczki. Wyjmij je i tam masz srube/nakretke ktora dokrecasz. Na tej gumowej zatyczce jest napisane w ktora strone hard w ktora soft.

A z tyly to po lewej stronie jest takie jakby zbiorniczem pod filtrem powietrza i tam jest napisane "Comp"

Hard-Soft. Ja tam probowalem przykrecac ale szczerze to jak dobijał tak dobija i nie raz lecialem ala supermen nad dr. :icon_eek:

Edytowane przez michal1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

Mam pytanie.

Mam Dr 350 SHC z 94roku.Chce kupic łożyska koła tylnego-cały komplet koniecznie.Na "OLKU" jest taki komplet, tylko nie wiem jakie jest oznaczenie mojej DR. czy DR350 od 90-96 czy Dr 350S od 90-96.

Pyytam bo jest różnica w cenie a i nie wiem który zestaw spasuje.

Wogol to juz mi sie myla te oznaczenia, czy np model SH to to samo co SHC?

Bardzio prosze o szybka odpowiedz co by jeszcze przed zmarzliną polatac po lesie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska tylnego koła-oznaczenia podane na tym forum, przez kogoś kto wymieniał.

Nie wiem tylko czy sie różnią koła między sobą w modelach DR350 S, SE, SHC, ale wątpię.

 

 

6204RS-2szt to te do piasty

6205/C3-1szt-to te od zębatki

 

SHC=SH

 

 

yo

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...