superfastmario Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam!Szybkie pytanko Panowie (i Panie). W jaki sposob zamontowac szybko i sprawanie nowe oslony przednich lag? Przyznam szczerze ze mialem do tej pory do czynienia tylko z wersjami shc i nie mam zielonego pojecia. Owa wymiana to tylko kosmetyka- zawieszenie sprawne i szczelne- tylko kolor nie ten;) Aha-bylbym tez wdzieczny gdby ktos podal mi srednice owych oslon. Z gory dziekuje! Pozdrawiam! pawelmxfoto.pl Wrzucasz moto na podnośnik, zdejmujesz pzrednie koło i wyciągasz lagi z półek.Ot cała filozofia. Średnica osłon to chyba 42/45mm - 60mm. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1989 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie jako nowy uzytkownik :) Ok 3 miesiecy temu stalem sie posiadaczem dr 350 s z 94 roku. Także mam kilka pytan.Gdzie mozna dostac plastikowe boczki do dr ??Duzo byloby roboty jakby wstawic tylny blotnik razem z boczkami od ktm;a ?? Edytowane 14 Listopada 2008 przez michal1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 (edytowane) Na allegro poszukaj z jakiejs rozebranej dr-y. Pomalujesz pod kolor i bedzie. http://moto.allegro.pl/item480739702_suzuk..._na_czesci.html Edytowane 14 Listopada 2008 przez Włochaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1989 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Dzieki wielkie. Z tym przemalowaniem to nie bardzo bo mam swoje i własnie sa malowane a ja chce taki ktory jest biały w sensie z białego plastiku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 (edytowane) Gwoli przypomnienia: Mam też kilka dupereli do DR350 zalegających w garage: -przerywacz kierunków -przełączniki zespolone lewa strona (te na kierownicy) -dolna pokrywa akumulatora (ta co jest do ramy przymocowana) --no i oryginalny błotnik ale bez lampy wraz z tym stelażem co jest pod nim ( info i foty na PW, gg lub @ yo :buttrock: BTW od czego zapodać pzredni błotnik żeby pasował i nie haczył tylnią częscią o ramęa za razem na tyle długi z przodu zeby mi błoto nie latało pzred oczym jak obecnie??? Najlepiej biały z Polisporta. Tylko mi nie piszcie ze takie rzeczy to tylko w erze Mam z przodu jakiś czerwony shit acerbisa i jest za krótki i czerwony :-p Z goory dzięki za pomoc Edytowane 14 Listopada 2008 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxhasz Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Bardzo dziękuję Ci za odpowiedź. Myślę że zacznę od DR 350. Zastanawiam się czy nie będzie jednak trochę za słaby dla mnie tzn mam. 190 wzrostu i prawie 100 kg wagi. Oczywiście nie będę brał udziału w żadnych zawodach, tylko potaplam się w błocie i kilka razy wjadę na jakąś skarpę. Wydaje mi się ze dr do tego wystarczy. Myślicie że za około 6500 zł jestem w stanie kupić dobra dr ? Chodzi mi przede wszystkim o dobry silnik, ale również wizualka się liczy ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Hmm. Co do wzrostu to mam 191cm ale ważę "tylko" 85kg "na sucho" więc nie wiem jak z tą mocą dla Ciebie ale mi wystarcza. Mogę polecić Ci motocykl kolegi Arma87-on sam jest z Grodkowa a motocykl znam, miałem przyjemność jeździć a ma tłok chyba na 400ccm i ma 30KM minimum. Ogólnie bardzo zadbane i fajne moto. Z resztą sam zainteresowany sprzedażą dawał ogłoszenie kilka postów wcześniej-poszukaj sobie. Cenowo zmieścisz się w przedziale który podałeś. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Siema, mam problem otóż kolektor w dr grzeje mi sie do czerwoności i to po chwili pyrkaniana na postoju, jak sie przejade powoli to sie chłodzi i świeci tylko przy cylindrze, śrubę od mieszanki wykręciłem na 1 obrót i nadal tak jest, dodam że odpalenie motoru na zimnym to koszmar i często podczas jazdy na sprzęgle albo na postoju obroty mi same wzrastają do 4-5 tysi i trzeba wtedy puścić lekko sprzegło żeby przydusić silnik i jest ok. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 A jaki ma kolega wydech? Seryjny czy kombinowany? Pytam bo jak kumpel budował wydech od podstaw do TDM to miał takie zjawisko jak Ty opisujesz z tym czerwonym kolektorem o kilku minutach. Okazało się ze jest w środku "zadzior" który powoduje odbijanie się spalin i ich zawracanie w wyniku czego zderzały sie z kolejną ich porcja (zjawiska falowe). Po usunięciu przyczyny problem znikł. A z gaźnikiem to iglica na 3cim ząbku powinna być i pływak jak w serwisówsce. Spróbuj obniżyć wolne obroty trochę-u mnie to było remedium na cieżko schodzący z obrotów silnik, pomimo prawidłowych nastawów gaźnika. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 (edytowane) Mam kolektor fabryczny, końcówke giannelli. 70km temu wymieniłem tłok, prowadnice, uszczelniacze zaworów, nie zauważyłem przez te 70 km grzania, wczoraj przed lisem postanowilem odpalic, odpalil z wielkim trudem i kolektor zaczal swiecic, bylo ciemno może dlatego dopiero teraz to zauwazylem. W czasie remontu czyściłem kompleksowo gaźnik, może coś pochrzaniłem, rozrząd raczej dobrze ustawiony-motor idzie jak powinien. A i jeszcze wolno schodzi z obrotów(mam wolne obniżyć tak?). Pozdro Edytowane 16 Listopada 2008 przez kolo98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Kurcze nie wiem jak to Ci wytłumaczyć. Ja grzebałem gaźnik w swojej bicz, tzn czyściłem itd. Sprawdziłem przy okazji poziom paliwa na pływaku i wysokość iglicy. Wsio było ok-śruba mieszanki w położeniach 1-2 obroty i cały czas moto nie schodziło szybko z obrotów tylko po kilku sekundach i bardzo wolno. W końcu wpadłem na pomysł żeby obniżyć obroty ( nie mam obrotomierza) i pomogło. Moto reaguje błyskawicznie na zamknięcie gazu i na otwarcie też Śrubę ma wykręcona jakieś 1,23-1,5 obrotu. Nie wiem co może być przyczyną nagrzewania kolektora, skoro to nie zakłócony przepływ salin. Sprawdź świecę, z rozrządem masz absolutną pewność? Może coś nie halo z zapłonem-coś z czujnikami na wale? Wiem że nagar lubi się odrywać jak jest go dużo i powoduje spalanie stukowe chyba. Poczekaj może koledzy co zjedli zęby na Dr coś napiszą mądrzejszego niż ja/ Napisz jak możesz ile kosztował Cię remont z wyszczególnieniem każdej części osobno i robocizny. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Mam kolektor fabryczny, końcówke giannelli. 70km temu wymieniłem tłok, prowadnice, uszczelniacze zaworów, nie zauważyłem przez te 70 km grzania, wczoraj przed lisem postanowilem odpalic, odpalil z wielkim trudem i kolektor zaczal swiecic, bylo ciemno może dlatego dopiero teraz to zauwazylem. W czasie remontu czyściłem kompleksowo gaźnik, może coś pochrzaniłem, rozrząd raczej dobrze ustawiony-motor idzie jak powinien. A i jeszcze wolno schodzi z obrotów(mam wolne obniżyć tak?). Pozdro Wiatam Ja też wczoraj skończyłem remont w mojej dr. Po wymianie membrany w gazniku i calego zestawu naprawczego moto pali od kopa i ładnie zchodzi z obrotów. Co do palenia to może być membrana, moze jest juz stara. Na którym ząbku masz ustawiona iglice? Bo ja mialem wczesniej na najwyzszym to wtedy wolno zchodzila z obrotów a teraz jak ustawilem standarodowo to schodzi tak jak powinna. Części kosztowaly mnie: zestaw uszczelek 225 tłok wiseco 450 regeneracja głowicy 450 regeneracja wałka i dżwidgienek 160 nowy slizg napinajacy rozrzad 130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Mam kolektor fabryczny, końcówke giannelli. 70km temu wymieniłem tłok, prowadnice, uszczelniacze zaworów, nie zauważyłem przez te 70 km grzania, wczoraj przed lisem postanowilem odpalic, odpalil z wielkim trudem i kolektor zaczal swiecic, bylo ciemno może dlatego dopiero teraz to zauwazylem. W czasie remontu czyściłem kompleksowo gaźnik, może coś pochrzaniłem, rozrząd raczej dobrze ustawiony-motor idzie jak powinien. A i jeszcze wolno schodzi z obrotów(mam wolne obniżyć tak?). Pozdro Myślę, że mieszanka jest zbyt uboga, podnieś iglicę o 1 ząbek w stosunku do położenia środkowego, a śrubę od składu mieszanki wykręć 2 obroty. Jak silnik się rozgrzeje to wyreguluj śrubę od wolnych obrotów. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie w gaźniku jest ustawiony zły poziom paliwa ( pewnie za niski ). Sprawdź także szczelność zaworka pływakowego bo to może być przyczyna ciężkiego palenia na zimno. W mojej Suzi baardzo długo męczyłem się z odpowiednim wyregulowaniem gaźnika, też mam sportowy wydech i udało mi się to dopiero po ustawieniu dobrego poziomu paliwa metodą prób i błędów. Teraz trochę moi wymysłów:) W tym gaźniku ( Mikuni BST 33 ) w tej głównej gardzieli są 3 małe otworki na dole, metalowa przepustnica gdy jest zamknięta zasłania aż 2 z nich a ostatni jest wysunięty bardziej w stronę cylindra więc nie ma na niego wpływu. Tymi otworkami przepływa mieszanka, dzięki czemu silnik pracuje na wolnych obrotach i wraz z otwieraniem przepustnicy tej mieszanki jest coraz więcej ( odsłaniają się pozostałe 2 otworki ) dzięki czemu silnik się wkręca na obroty. Więc tak jak mówił superfastmario duże znaczenie ma śruba regulacji położenia przepustnicy na obrotach postojowych. Jak ją podniesiesz to więcej mieszanki się będzie dostawało do cylindra przez co silnik może wolniej schodzić z obrotów i tu nawet śruba od składu mieszanki nie wiele pomoże, bo jeśli dobrze pamiętam to ona odpowiada tylko za cześć mieszanki która przepływa przez te otworki, reszta to odpowiedni poziom paliwa. W brew pozorom nie łatwo jest dobrze ustawić ten gaźnik, powodzenia i pozDRawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 A wcześniej palił normalnie? Jeśli tak to mógł wpaść jakiś syf do gaźnika i przytkał dysze, mieszanka została zubożona i temperatura spalin wzrosła dlatego kolektory robią sie czerwone, spróbuj podnieść iglice, lub czyszczenie gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1989 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Witam gdzie mozna dostac cylinder 440 oraz jaka jestprzyblizona cena takiego ulepszenia. czy po zmianie na 440 zmniejszy się zywotność pozostałych częsci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.