Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli chodzi o linki polecam bezpośrednio producenta KONSOR (powinien mieć wzór a ewentualnie donisę mu moją) lub tradycyjnie Larsson .

W ostateczności do dekompresora można skrócić jakąś linkę rowerową - końcówki najłatwiej zrobić zaklepując małą stalową nakrętkę (egzamin zdeje tylko przy lekko obciążonych linkach)

no wlasnie sie zastanawialem mowiac szczerze czy rowerowa linka "da rade" bo mam akurat pod reka ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

USD wazy duzo wiecej od zwyklego zawieszenia, co w terenie moze przeszkadac. Ja nawet chcialem zmienic na USD, ale kolega mi odradzil. Po za tym zwykle zawieszenie lepiej sprawuje sie w terenie.

Roznica napewno jest np. tlumienie, twardosc itp., ale nie kazdy ja wyczuje

 

A przy okazji mam pytanie:

Jak jest srednica lag na gorze i na dole, gum oslaniajacych uszczelniacze.

Pytam bo zalwarzylem ze mi popekaly. A moze kupic skarperty np. Acrebisa?

Co polecacie? Jakie sa plusy takich skarpet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie czy go nie kupić... jeżeli motocykl tylko kopci to dlaczego nie...

 

jak chcesz ja kupic to lepiej przygotuj sie na remont (około 1500zł) + rejestracja (jesli wogole ma papiery)

Moim zdaniem daj sie spokuj i poczekaj na inna

Edytowane przez john_00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remont tj.? tłok, szlif, uszczelki, uszczelniacze? coś jeszcze może być do wymiany jeżeli motocykl tylko kopci?

W najgorszym wypadku będziesz musiał regenerować lub wymienić wałek rozrządu i dźwignie zaworowe, jeśli kopci to znaczy, że o niego nie dbano, olej nie był zmieniany itp.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najgorszym wypadku będziesz musiał regenerować lub wymienić wałek rozrządu i dźwignie zaworowe, jeśli kopci to znaczy, że o niego nie dbano, olej nie był zmieniany itp.

 

Kopcenie świadczy o zużyciu tłoka i pierścieni lub uszczelniaczy..... raczej dbanie nie ma tu nic do rzeczy.. to są elementy które sie zużywają wiec kiedyś trzeba będzie ja wymienić.. co nie świadczy o tym ze ktoś nie dbał.. Jedynie boje sie o głowice... tyle sie czyta o problemach z nimi ze szok... Jeżeli nic nie będzie stukało w głowicy tzn ze wałek i dźwigienki są "git" :buttrock: Trochę strach kupić DR 350 :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki motorek to bomba :]

 

zaczniesz rozbierać to wymianom nie bedzie końca! jednak jak ma papiery a Ty zamierzasz pośmigać ze dwa lataka to może warto wsadzić z 2000 zł i mieć "nowy" silnik?

 

kupując z nastawieniem ze minimum 2 kola trzeba włożyć to coś z tego moze być :] pamietaj ze japonia nie lubi jak sie ja tanio naprawia ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie wszystkie dźwignie hamulca jakie znajduję są uniwersalne...

 

moja ma jeszcze element zwalniający czujnik włączający światła stopu (element na lewo od śruby mocującej klamkę)...to co jest w Larsonie tego nie ma...w tym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...