Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c5a4cd254155a2c.html

 

prosze-to zdjecie tej srubki.

 

 

dobra, a teraz powiedzcie mi jak zalozyc ta linke od dekompresatora. zrobie zdjecia na jakim etapie jestem i prosze o dalsze instrukcje.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/57d02806434f092e.html

 

oto stan na teraz (chyba za krótka ta linka :/)

 

a moze ktos z was zrobic zdjecie tego mocowania linki i przeslac mi zdjecie?

pozdrowionko

Edytowane przez Scooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wykreciles srubke od skladu mieszanki :bigrazz: W zaleznosci od tego jaka masz wersje, standardowe ustawienia to prawie zawsze 2 obroty wykrecenia (wersja e-22 bodajze ma 1). Wiec wkrec srubke ile sie da i wykrec o 2 obroty (zrob 4 polowki a nie 2 razy po obrocie). Powinno pomoc.

 

Co do dekompresora to widze ze na dole zostaw ci drugi lepek :bigrazz: Moze wyciagij go, oproznij srodek i zalej cyna - tez powinno dzialac :banghead: POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podczas dzisiejszego latania zauważyłem dym i spory wyciek oleju(prawdopodobnie) z pod pokrywy zaworów. Dodam że stało się to jakieś 3 dni po odebraniu moto z remontu. Co się mogło stać, czy krótka jazda bez oleju w silniku nie spowodowała jego zatarcia?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widze z moich rejonow jestes :biggrin: Co to byl za dym i skad?? Wyciek moze byc spowodowany typ ze dali jakis silikon zamist uszczelki i dali go za malo i go wydmuchalo :) Jesli moto nadal jezdzi to nie ma sie czym przejmowac. Szczegolnie ze caly olej to ci na pewno nie wylecial :P Dolej tak zeby bylo w normie i lataj dalej :) POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest cały zażygany w oleju, dym był biały w trakcie jazdy i zaraz po zgaszeniu moto.Olej wyciekł prawdopodobnie z pokrywy zaworów. Dodam tylko że zalany jest cały silnik i koło tylnie(razem z tarczą). Sprawdzałem teraz na bagnecie olej i nie ma nic!!! Czyli wyciekło wszystko. Obawiam sie najgorszego że jazda bez oleju mogła zatrzeć silnik. Pozdro

Edytowane przez .:Paweł:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bialy dym to jakos dziwne jak na 4t chlodzonego powietrzem.... Wedlug mnie musial skads wode zebrac podczas jazdy. Ale zeby tylne kolo bylo zawalone olejem z silnika to nigdy nie slyszalem. Musial ci leciec niewiadomo jak szybko :/ Co dostanu oleju to sie go sprawdza po odczekaniu kilku minut po jezdzie... POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było troche wody po przecież padał deszcz. Sprawdzałem olej zaraz po zgaszeniu moto i nie było nic. Nie wierzysz że tylne koło jest zawalone olejem, to przyjedz i sam zobacz. Pozdro

 

Zalane koło mogła wziąć się z tego, żę podczas wycieku i prędkości jazdy olej chlapał na tylne koło. A co do tego wycieku, to pytanie teraz z której pokrywy leci bo DR ma 2, tzn dwie małe do regulacji zaworów, oraz jedną duża która przykrywa wałek rozrządu a zarazem pełni funkcję mostka. Może być również przyczyną cieknącego oleju, żę któryś z mechaników przekręcił gwint w jednej z czterech śrub mocujących wałek rozrządu (kolega tak miał i też leciało jak z kaczej dupy). Więc najlepiej umyj silnik, rozgrzej moto i obserwuj skąd leci, następnie wyeliminuj wyciek. Nie jest to poważna sprawa tzn mogąca jakoś tam zaszkodzić. Tylko przed tym manewrem dolej oleju do silnika. Tym sposobem mogło naprawdę sporo wylecieć. Dym który się wziął to zjawisko wyparowywania oleju z rury wydechowej i gorących elementów silnika. Co do zatarcia silnika się nie bój, bo napewno nic się nie stało... Postąp zgodnie z moimi wskazówkami a napewno pomoże. Chyba że ktoś ma jakieś propozycje jeszcze??

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[\ja mam propozycje :) niech zawiezie skad odebrał motor(do mechanika który cos dłubał) i mu pokaze a nie meczyc sie samemu bo pózniej jak to bywa powie ze trudno trzeba było nie grzebac :clap: pozdr. to jest tylko moje zdanie :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za info

Olej pojawił sie na samej górze cylindra od lewej strony(od strony dzwigni zmiany biegów). Czy krótka jazda na moto około 2 km( prawdopodobnie bez oleju w silniku ) może doprowadzić do jego zatarcia lub jakiegokolwiek uszkodzenia?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za info

Olej pojawił sie na samej górze cylindra od lewej strony(od strony dzwigni zmiany biegów). Czy krótka jazda na moto około 2 km( prawdopodobnie bez oleju w silniku ) może doprowadzić do jego zatarcia lub jakiegokolwiek uszkodzenia?

Pozdro

 

Ogólnie rzecz biorąc nic nie powinno się stać, bo oleju napewno jest w silniku jeszcze, bo nie wierze w to że tak wszybko by wypompował dwa litry. Więc nie obawiaj się o silnik, tylko usuń wyciek. Najlepiej postąp tak jak powiedział pas5 - odwieź moto do mechanika za spartaczoną robotę.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udalo mi sie zrobic ta linke :crossy::D

ale niestety nadal mam takie same problemy z motorem, zapali, pochodzi, pojezdze po chwili sam zaczyna wchodzic na wysokie obroty, po dodawaniu gazu zaczyna sie mulic, strzelac powietrzem z wydechu i gasnie :/ wydaje mi sie ze do regulacji jest gaznik i to chyba tylko to.

 

Tak samo wam sie wydaje, czy jednak to cos innego?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udalo mi sie zrobic ta linke :crossy::D

ale niestety nadal mam takie same problemy z motorem, zapali, pochodzi, pojezdze po chwili sam zaczyna wchodzic na wysokie obroty, po dodawaniu gazu zaczyna sie mulic, strzelac powietrzem z wydechu i gasnie :/ wydaje mi sie ze do regulacji jest gaznik i to chyba tylko to.

 

Tak samo wam sie wydaje, czy jednak to cos innego?

 

pozdrawiam

 

 

Ja mam to samo jak konczy mi sie paliwo - jest idento -zaczyna zawyzac obroty,kichac i sie dusi na dodanie gazu.

Sposc paliwo,wykrec kraniki i zobacz czy sa czyste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo jak konczy mi sie paliwo - jest idento -zaczyna zawyzac obroty,kichac i sie dusi na dodanie gazu.

Sposc paliwo,wykrec kraniki i zobacz czy sa czyste.

 

 

Miej na uwadze to, ze niechcacy poruszylem tą subka, ale zmiany nie bylo. Chodzil tak jak przed zdjeciem gaznika :/ dziwne jest jeszcze to ze jak mam dwa kraniki, to z tego głównego leci normalnie paliwo a z tego drugiego idzie do polowy czasami (takjakby byla za duza roznica poziomów)

 

ale sprawdze te kraniki. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...