kordek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Witam,panowie potrzebuje pomocy,potrzebuje namiary na mechaniora co ma silnik w DR 350 opanowany do perfekcji bo mam duzy problem z gora silnika,prosze o jakies nr telefonu,adresy itp..,dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Witam,panowie potrzebuje pomocy,potrzebuje namiary na mechaniora co ma silnik w DR 350 opanowany do perfekcji bo mam duzy problem z gora silnika,prosze o jakies nr telefonu,adresy itp..,dzieki za odpowiedz A jaki masz problem dokłądniej?? urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 witam Mam prośbe do któregos z uzytkowników DR. Najlepiej do tego który ma rozebrany silnik, bo potrzebuje wymiary simeringów przy kopie oraz przy sprzęgle gdzie jest przykręcana linka bo zaczął mi sie pocić. Średnice wewnetrzne i zewnętrzne. Z góry dzięki. Będę wdzięczny. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Przy starteze wymiar uszczelniacza to 20x27x6a sprzeglo to nie wiemA tak w ogole to macie ten link - jest to katalog czesci - widac wszystko co ijak powinno byc poskladane itdhttp://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htmpo lewej wybierzcie rocznik i pozniej model motocykla i szukajcie :) Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Przy starteze wymiar uszczelniacza to 20x27x6a sprzeglo to nie wiemA tak w ogole to macie ten link - jest to katalog czesci - widac wszystko co ijak powinno byc poskladane itdhttp://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htmpo lewej wybierzcie rocznik i pozniej model motocykla i szukajcie :cool: Wielkie Dzięki ten na sprzegle to 12X16X10 znalazłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Jak kupisz daj znac ile dales bo ja tez musze wymienic :) I czy duzo roboty przy tym jest. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) witam Potrzebuje pomocy... Wczoraj kupiłem Suzuki DR 350 '92. Wszystko ok (jazda próbna) przywoze do domu, pojezdzilem chwile i zaczął ot tak wchodzić na wysokie obroty. Później zaczął gasnąć na niskich. Zmniejszyłem ustawienie obrotów.Zaskoczył, ale jak go zgasiłem to pozniej nie mogłem odpalić, musiałem znowu odkrecic obroty i zaskoczyl. Dzisiaj rano ustawilem obroty, ok dzialal wporzadku, odpalalem, gasilem, odpalalem. Potem wybralem sie troche dalej przejechalem sie troche i zaczal mi gasnac z jazdy. Chwile odczekiwalem zaskakiwal znowu, po czym znowu gasł. Nie mam pojęcia co jest? Mam duży bak acrebisa z dwoma kranikami. Prosze o jakies sugestie. Dzieki, pozdrawiam Edytowane 3 Czerwca 2007 przez Scooby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 w sumie to po kupnie robi sie serwis , ale tak na szybko to zmien swiece z kablem i fajka WN , oraz sprawdz przeplyw paliwa z baku do gaznika , pozatym gaznik tez wart przeczyszczenia - jak pisalem bez serwisu moga dziac sie rozne dziwne zeczy :icon_rolleyes: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Kurcze najgorsze jest to, że w moim miescie nie ma serwisówki Suzuki... :D Ale zrobie jak mowisz. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Na moje to jest wina gaźnika... Pewnie któraś z dysz jest zabrudzona. Po wyczyszczeniu postaraj się go wyregulować jak potrafisz. Powinno pomóc. Nie wydaje mi się aby świeca fajka i kabel pomogły. Pamiętaj wymienić olej!! Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Wyczysc gaznik-dysze.Nic nie regoluj tylko go wyczysc najpierw.Sprawdz kraniki czy wszystko dobrze leci itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) witam, wyczysciłem filtr, jak otworzylem tą pokrywke to sie przestraszylem samym widokiem, a jak tego dotknalem, to matko Boska. Kleił sie strasznie. Dzisiaj zaloze go spowrotem bo juz powinien wyschnac... Jest jeszcze taka sprawa mianowicie: (po zostawieniu na noc-kraniki byly zakrecone- z gaznika kapalo paliwo)zimny odpalil chyba od 2-go kopa, pochodzil troche, zgasilem...i juz nie szlo go odpalic, nawet nie chcial rozmawiac.Postal ze 15-20 minut i znowu odpalal od kopa. Czy moze to byc spowodowane mala iloscia oleju w ramie? ze poprostu go nie chlodzi odpowiednio i sie przegrzewa?Zauważyłem też, że z z baku poprzez kranik (i wezyk) idzie dosc duzo powietrza do gaznika...ale skad to powietrze? Nie mam pojęcia co się dzieje... wydaje mi się, że to jednak coś z powietrzem, ponieważ czsami na chodzie, strzela (syczy) z wydechu takim powietrzem (nie jest to wystrzal jak z tuningowych wydechow przy puszczaniu gazu) jak dodaje gazu to sie czasami muli i wlasnie tak syczy. CO TO DO CHOLERY JEST? Wymienić olej ten w ramie? bo wczoraj sprawdziłem to jest na minimum. Pozdrowionko Edytowane 5 Czerwca 2007 przez Scooby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Filtr musi sie kleic - jak jest wyprany trzeba go nasaczyc specjalnym olejem do filtrow ,ktory wlasnie sie klei.Wyczysciles gaznik?? Olej nie ma nic do rzeczy - jak jest stan to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) Nie jeszcze nie, nie wiem, czy sie tego sam podejmować, bo tylko raz chyba rozbieralem gaznik w zyciu... dlatego troche sie obawiam. Rozebrać nie sztuka gorzej złożyć :] Edytowane 5 Czerwca 2007 przez Scooby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Nie pekaj :crossy:Wyjmij go sobie,na czystym stole,na szmatce zdejmij pokrywke od dolu i wykrec dysze wszystkie i wyczysc je - wkrecaj i wykrecaj po jednej i na pewn nic nie pomylisz - rozbieranie gaznika to praktycznie przeczyszczenie dysz i tyle. Uwazaj na plywak ,zeby go nie przykleszczyc ,gaznika na nim nie postawic bo mozesz plywak podgiac i zmienisz ustawienie jego.A paliwo leci z kranikow,tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.