Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,panowie potrzebuje pomocy,potrzebuje namiary na mechaniora co ma silnik w DR 350 opanowany do perfekcji bo mam duzy problem z gora silnika,prosze o jakies nr telefonu,adresy itp..,dzieki za odpowiedz

 

A jaki masz problem dokłądniej??

 

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Mam prośbe do któregos z uzytkowników DR. Najlepiej do tego który ma rozebrany silnik, bo potrzebuje wymiary simeringów przy kopie oraz przy sprzęgle gdzie jest przykręcana linka bo zaczął mi sie pocić. Średnice wewnetrzne i zewnętrzne. Z góry dzięki. Będę wdzięczny.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy starteze wymiar uszczelniacza to 20x27x6

a sprzeglo to nie wiem

A tak w ogole to macie ten link - jest to katalog czesci - widac wszystko co ijak powinno byc poskladane itd

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

po lewej wybierzcie rocznik i pozniej model motocykla i szukajcie :)

Edytowane przez Seba350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy starteze wymiar uszczelniacza to 20x27x6

a sprzeglo to nie wiem

A tak w ogole to macie ten link - jest to katalog czesci - widac wszystko co ijak powinno byc poskladane itd

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

po lewej wybierzcie rocznik i pozniej model motocykla i szukajcie :cool:

Wielkie Dzięki ten na sprzegle to 12X16X10 znalazłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Potrzebuje pomocy... Wczoraj kupiłem Suzuki DR 350 '92. Wszystko ok (jazda próbna) przywoze do domu, pojezdzilem chwile i zaczął ot tak wchodzić na wysokie obroty. Później zaczął gasnąć na niskich. Zmniejszyłem ustawienie obrotów.Zaskoczył, ale jak go zgasiłem to pozniej nie mogłem odpalić, musiałem znowu odkrecic obroty i zaskoczyl. Dzisiaj rano ustawilem obroty, ok dzialal wporzadku, odpalalem, gasilem, odpalalem. Potem wybralem sie troche dalej przejechalem sie troche i zaczal mi gasnac z jazdy. Chwile odczekiwalem zaskakiwal znowu, po czym znowu gasł. Nie mam pojęcia co jest? Mam duży bak acrebisa z dwoma kranikami.

 

Prosze o jakies sugestie.

 

Dzieki, pozdrawiam

Edytowane przez Scooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to po kupnie robi sie serwis , ale tak na szybko to zmien swiece z kablem i fajka WN , oraz sprawdz przeplyw paliwa z baku do gaznika , pozatym gaznik tez wart przeczyszczenia - jak pisalem bez serwisu moga dziac sie rozne dziwne zeczy :icon_rolleyes:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje to jest wina gaźnika... Pewnie któraś z dysz jest zabrudzona. Po wyczyszczeniu postaraj się go wyregulować jak potrafisz. Powinno pomóc. Nie wydaje mi się aby świeca fajka i kabel pomogły. Pamiętaj wymienić olej!!

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, wyczysciłem filtr, jak otworzylem tą pokrywke to sie przestraszylem samym widokiem, a jak tego dotknalem, to matko Boska. Kleił sie strasznie. Dzisiaj zaloze go spowrotem bo juz powinien wyschnac...

 

Jest jeszcze taka sprawa mianowicie: (po zostawieniu na noc-kraniki byly zakrecone- z gaznika kapalo paliwo)

zimny odpalil chyba od 2-go kopa, pochodzil troche, zgasilem...i juz nie szlo go odpalic, nawet nie chcial rozmawiac.Postal ze 15-20 minut i znowu odpalal od kopa. Czy moze to byc spowodowane mala iloscia oleju w ramie? ze poprostu go nie chlodzi odpowiednio i sie przegrzewa?

Zauważyłem też, że z z baku poprzez kranik (i wezyk) idzie dosc duzo powietrza do gaznika...ale skad to powietrze?

 

Nie mam pojęcia co się dzieje... wydaje mi się, że to jednak coś z powietrzem, ponieważ czsami na chodzie, strzela (syczy) z wydechu takim powietrzem (nie jest to wystrzal jak z tuningowych wydechow przy puszczaniu gazu) jak dodaje gazu to sie czasami muli i wlasnie tak syczy. CO TO DO CHOLERY JEST?

 

Wymienić olej ten w ramie? bo wczoraj sprawdziłem to jest na minimum.

 

Pozdrowionko

Edytowane przez Scooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeszcze nie, nie wiem, czy sie tego sam podejmować, bo tylko raz chyba rozbieralem gaznik w zyciu... dlatego troche sie obawiam. Rozebrać nie sztuka gorzej złożyć :]

Edytowane przez Scooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pekaj :crossy:

Wyjmij go sobie,na czystym stole,na szmatce zdejmij pokrywke od dolu i wykrec dysze wszystkie i wyczysc je - wkrecaj i wykrecaj po jednej i na pewn nic nie pomylisz - rozbieranie gaznika to praktycznie przeczyszczenie dysz i tyle. Uwazaj na plywak ,zeby go nie przykleszczyc ,gaznika na nim nie postawic bo mozesz plywak podgiac i zmienisz ustawienie jego.

A paliwo leci z kranikow,tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...