Enduras Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ja mam takie małe pytanko czy dr 350 jest chłodzona powietrzem, czy cieczą?Nie chce mi sie odposywać na coś takiego zobacz sobie pierwsze leprze foto DR350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Powietrzem. Lepiej zawsze sie zapytać. A jak jest z tym chłodzeniem, przecież moto sie grzeje, to w czymś przeszkadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Skoro masz dr yno 125 to chyba sam wiesz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 To że moto nie jest chłodzone cieczą wcale nie oznacza że się grzeje, ma takie żebrowanie na cylindrze które pozwalają na odpowiedni obieg powietrza które co jest logiczne schładza cylinder, a moto chlodzone cieczą jest bardzo łatwo zagotować i nie zawsze jest to leprze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ciekawe, dr mam tydzień, a i tak jest na dotarciu, więc ją nie przegrzerwam, ale jak już sie dotrze to można jezdzić wiecej już i mniej postojów robić? Czy dalej trzeba czeste postoje robić jak sie nagrzeje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 To zależy gdzie jeździsz,jak jeździsz i w jaką pogode jeździsz, ale generalnie moto chłodzone powietrzem nie wymaga specjalnych postojów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam !! Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem DRki 350 shc :crossy: przeriobionej na supermoto..zajebisty sprzet...pozatym ze dalem sie kumplowi na niej przejechac i mial ku*wa szorowanie po asfalcie :D:(:D...ale do rzeczy...potrzebuje instrukcji obslugi do drki nie musi byc koniecznie do wersji shc...najlepiej po polsku ale o to raczej bedzie ciezko wiec moze byc rowniez w innym jezyku no i oczywiscie juz w wersji windowsa :P ale mam wymagania...hehe :wink: ale bardzo o to prosze bede rozbieral caly motor na kawalki i potrzebuje jakiegos wyjasnienia :banghead: jelsi ktos nie ma tego na kompie a ma ksiazeczke i skaner to bardzo bym prosil to zesnakowac chyba to nikogo nie zbawi a ja w razie potrzeby tez postaram sie odwdzieczyc...moj mail to [email protected] gory dziekuje i pozdrawiam :banghead: P.S- Prosze rowzniej o jakiekolwiek opisy techniczne teog sprzetu...napewno sie przydadza :banghead:AHA pozatym WIDGET czy czasem to nie ja cie uprzedzilem z tym moto o jeden dzien :banghead: bo tak sie zastanawiam...hmmm...to moto bylo kolo lubinia we wiosce Obora no i przerobione na supermoto...pozdro Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Rembi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Podobno co 12tysiecy!Nio ale ja jak slysze, ze stukaja to jade wtedy na regulacje :crossy:Zonk; DR 350 co 60 motogodzin, Dr 350 S co 1.000 km.Peace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zonk; DR 350 co 60 motogodzin, Dr 350 S co 1.000 km.Peace A gadasz glupoty ja juz przejechalem od kad go mam 3 tys km i nawet troszke zaworow nieslychac, gdzie jest tak napisane ze co 1000 km. maja byc regulowane, wogole za niedlugo ktos powie ze co 100 km trzeba je regulowac :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 A gadasz glupoty ja juz przejechalem od kad go mam 3 tys km i nawet troszke zaworow nieslychac, gdzie jest tak napisane ze co 1000 km. maja byc regulowane, wogole za niedlugo ktos powie ze co 100 km trzeba je regulowac :icon_mrgreen:To, że ich ine słychac to nie znaczy ze nie trzeba do nich zaglądać i sprawdzić luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 A przez to że trzeba wyregulować zawory, to motocykl może być słabszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 A przez to że trzeba wyregulować zawory, to motocykl może być słabszy?Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 A jazda na nie wyregulowanych zaworach moze uszkodzić silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 ku*wa nawet nikt mi nie odpowiedzial na pytanie :icon_mrgreen::( moze przez to ze jestem nowy LOL...:icon_mrgreen: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 nieprzeklinaj a podrugie nikt Ci niepomogl to znaczy ze nikt niema ksiazki serwisowej etc Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.