Strzalek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Filter myje tylko i wylacznie w benzynie!Ja też ale podobno nie mozna bo uszkadza sie gabka i ta nić którą są szyte. Po myciu dokładnie przedmuchuje sprężonym powietrzem i pedzelkiem nakładam olej do fitrów a na koniec wygniatam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Filter; No tak Próbowałem i w Ludwiku( jest na prawdę dobry jeśli chodzi o usuwanie tłuszczu) i w benzynie. Zastanawia mnie czy benzyna nie wpływa negatywnie na filtr.... słyszałem o specjalnym sprayu do czyszczenia filtra; zastanawia mnie czy to chwyt dla wygodnych( aczkolwiek nierozgarniętych) czy na prawdę coś dobrego? O, np takie cóś: http://www.sklepmoto.pl/kn_zestaw.php [ Dopisane: 15-02-2006, 09:34 ]Ej,widzę, że jest nas tu trochę! Może na czacik? Jestem w trakcie remonciku; mam kilka pytań. Kwestia TŁOKA. Robię szlif cylindra i oczywiście zaopatrzyłem się w pięknego lśniącego tiuningowego wĂźssnera; czy ktoś z was przeprowadzał takie eksperymenty i jakie odczuliście zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ja plucze nafta po plukaniu jest jak prawie nowy,nafte wyciskam, potem polewam olej i rownomiernie rozprowadzam a na koniec wyciskam nadmiar oleju Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Filter myje tylko i wylacznie w benzynie! Rob tak dalej i zobaczymy kiedy ci sie gąbka rozsypie i pokruszy.Ciepła woda,wiaderko,ludwik i ugniatac potem wymienic wode i tak az nie bedzie czysta woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Ciepła woda,wiaderko,ludwik i ugniatac potem wymienic wode i tak az nie bedzie czysta woda.dokladnie tak samo polecam myc, benzyna skraca żywotnosc gąbki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Robię szlif cylindra i oczywiście zaopatrzyłem się w pięknego lśniącego tiuningowego wĂźssnera; czy ktoś z was przeprowadzał takie eksperymenty i jakie odczuliście zmiany? ??? :) [ Dopisane: 16-02-2006, 15:10 ]Już nam temat spada na drugą stronę.... coś jeszcze w zimowym śnie chłopaki. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Mam pytanko co ile km trzeba zmieniać olej w silniku w dr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 zmieniaj co 4-5 tys km a bedziesz zadowolony :Dmowi sie ze co 6 ale lepiej czesciej niz zadziej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 CzołemTemat został przyklejony. Strzałek powinien teraz zrobić tu porządek ze zbędnym postami, jak nie będzie miał czasu to sam tu posprzątam.Postarajcie się proszę pisać w temacie, nie spamować w stylu "ach, och, dzięki za poradę" itd. Naprawdę proszę piszcie w temacie - pamiętajcie proszę - nie piszecie tylko dla siebie, ale dla ludzi, ktorzy będą w przyszłości korzystac z zasobów naszego forum. Tak to się kręci od lat i dbajcie o tę reputację wiedzy, która tutaj się wykształciła. Dzięki.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 powiedzcie mi . czy DR 350 z łatwoscia idzie na kolo bez sprzegła czy raczej nie ma szans przy tej mocy i czy zebatka z tyłu załatwi sprawe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 powiedzcie mi . czy DR 350 z łatwoscia idzie na kolo bez sprzegła czy raczej nie ma szans przy tej mocy i czy zebatka z tyłu załatwi sprawe?Jak umiesz to idze z gazu. Na jedynce to nawet nie trzeba miec szczególnych umiejętności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Na jedynce idzie z gazu bezproblemowo z 2 i 3 trzeba sie troche nameczyc ale jak ktos umie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroman Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 hee ja kiedyś miałem dr 350 to na gumce mi sie latało łatwiej niż ktmem. Ten motor sam na koło idzie :) mało pali i elegancki do miasta i troche do lasu... Dla amatora albo początkującego idealny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 NA oryginalnych zebatkach z 3 idzie wyrwac, a znajomy z serfera na 4 potrafi(ale chyba 4 zeby wiecej ma na tylnej..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 A jakie w koncu zawieszenie jest lepsze ktore poleciacie i jakie macie?? Chodzi i przod :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.