pikus91 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 dr.maciej o ile sie nie myle do przegladu kierunkowskazy nie sa potrzebne wiec ja bym je zdemontowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 dr.maciej o ile sie nie myle do przegladu kierunkowskazy nie sa potrzebne wiec ja bym je zdemontowal raczej są niezbędne :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 ale np masz Hard enduro np wrf lub exc czy tam sa kierunkowskazy? jesli byly by potrzebne to nie mial by homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 ale np masz Hard enduro np wrf lub exc czy tam sa kierunkowskazy? jesli byly by potrzebne to nie mial by homologacji Dobrze gada. Polać mu. :D :) A tak poważnie, jak zdemontujesz kierunkowskazy to przegląd przejdzie. A jak masz je i nie działają to zapomnij. Ogólnie jest tak, że motocykl nie ma obowiązku posiadania kierunkowskazów. Nawet jeżeli są i nie działają w trakcie jazdy, możesz używać rąk. Także, ściągaj kierunki, bo i tak nie działają i śmigaj na przegląd i dalej w teren!! :P Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 pierdolicie Hipolicie ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ROZDIAŁ III § 12. 1. motocykl musi posiadac kirunkowskazy chyba że został zarejestrowany po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1986 r tylko ze na stacjach mają takie pojęcie jak i Wy! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 (edytowane) ale np masz Hard enduro np wrf lub exc czy tam sa kierunkowskazy? jesli byly by potrzebne to nie mial by homologacji muszę cię zmartwić, bo np nowy exc posiada kierunki, a nawet podstawkę pod tablicę i osobne oświetlenie tejże tablicy :) a brak kierunków w/w sprzętach to inwencja twórcza ich posiadaczy Edytowane 24 Maja 2008 przez brunogrande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 (edytowane) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M711582 masz np nowego exc Edytowane 24 Maja 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Ludzie, koniec tego spamu, a dr.maciej niech kupi sobie przerywacz kierunków od MZ i po sprawie, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoś Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Siemka chlopaki mam do was pytanie: Czy kiedyś mieliście problemy w dr 350 z chłodzeniem tzn czy wam się kiedyś zagrzała a raczej przegrzała czy nie ma z tym problemów i nie szkodzi że nie ma chłodzenia wodą?? Bo wydaje mi się że w upalne dni może być nieciekawie a ja sam tego nie sprawdziłem bo przejechałem się na swojej jakieś trzy razy i okazało się że jest gora slnika do remontu który właśnie robie;P Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 wydaje mi sie ze raczej cos masz z układem chłodzenia np:-zatkany przewód olejowy-pompka zepsuta-brak oleju w silniku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoś Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Nie nie zle mnie zrozumiałeś chodzi mi ogólnie o model dr 350 a nie o mój u mnie tak mi się wydaje że wszystko jest ok bo go nie testowałem czy mimo braku chłodnicy cieczą nic się nie dzieje z chłodzeniem czy wystarcza mu olejowe i czy przez to w upalne dni podczas jazdy sie nie przegrzeje? ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Niezagrzeje sie. No chyba ze cały czas bedziesz jezdził w błocie na wysokich obrotach z bardzo niskimi prędkosciami,wtedy moze sie zagrzac chodz niepowinna. Ale jak jedziesz to niema prawa sie zagrzac,nawet jak bedziesz ostro zapier***** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Jak będziesz pilnował stanu oleju to nic się nie powinno stać, słyszałem, ze jakiś gostek tak katował DR, że zagotował olej w silniku ( jak zgasił to było słychać bulgotanie ) i nic się nie popsuło ale wiadomo lepiej nie przeginać bo wszystko ma swoje granice. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr350adek Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 (edytowane) Witam, nie wiem może ten temat był już poruszany ale przeszukiwanie 137 stron jest nieco męczące, wiec pozwolę sobie zapytać o ilość zębów tylnej zębatki.Wiem że oryginalnie jest to 808/43 gdzie 43 to ilość zębów ale słyszałem że można kupować różne rozmiary i tu moje pytanie co tak naprawdę to daje, jaki efekt jest zębatki która ma więcej zębów, a jaki z mniejszą ilością zębów? z góry dziękuje za pomoc :biggrin::):biggrin: :icon_razz: dodam że chodzi o DR 350 SE :biggrin: Edytowane 25 Maja 2008 przez dr350adek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 No własnie co do oleju to mam pytanie do "praktyków" po jakim czasie sprawdzacie stan oleju( tzn ile ma pracowac silnik i jaka ma byc przerwa do pomiaru).I nastepne ile wlewacie oleju do swojej DR -ki.Na ramie pisze 1,7 litra a w instrukcji podają 2,1 litra .pewnie chodzi o to że zalany musi zosta filterek olejowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.