Skocz do zawartości

co sadzicie o kawasaki GPZ 1100 84r


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem typkiem, który nie pyta na forum czy to dobre i co ma wybrać (z imbecylem na mózg sie nie zamieniłem). W każdy możliwy sposób, we własnym zakresie staram się dowiedzieć wszystkiego o interesującym mnie sprzęcie, aby nie trafic na minę specjalnej troski. W ruch idzie ŚM, Motocykl, internet...

internet!!! o to forum to moze w kosmosie jest ?? :-D

resztą po to jest forum żeby pytać !!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

internet!!! o to forum to moze w kosmosie jest ?? :-D

resztą po to jest forum żeby pytać !!!!!!

 

Słowka słówkami, jesli nie wiesz co miałem na myśli, to niniejszym zawiadamiam, iż chodziło mi o wszelkie strony poświęcone opisom i testom motocykli np: chudzikj.republika.pl i parę innych. Rzecz jasna nie ukrywam, iż wywołują u mojej skromnej osoby irytację do kwadratu, zapytania padające na niniejszym zacnym forum w stylu: "który gs 500 szybszy?? czerwony czy zielony??" albo: "co lepsze?? ZX6 czy może FZR 1000 a może Bandit, czy też K100RS, a może lepszy XT600?? pomózcie!!"

 

Dobra, nie ważne, odbiegłem od tematu, koniec dyskusji o głupotach, cza się wziąć za zbieranie kasy na szprzęta :D

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguly starszawe sprzety majace w Polsce kilkunastu wczesniej wlascicieli nie wroza bezproblemowej exploatacji, najbardziej mnie denerwowalo ze uzywa sie w nich czesto nietypowych srub-o twardosci 5,8- od pluga, albo blachowkretow- tak ze do motocykla by odkrecic np dekielek sprzegla uzywac trzeba paru zestawow narzedzi.

Poza tym nie zgodze sie z opinia o slabej wytrzymalosci serii KZ, GPZ 1100- potrzeba tylko wlozyc troche serca i cierpliwosci, serwisowac na czas, zreszta dot. to wszystkich motocykli- najbardziej wytrzymaly sprzet padnie pod "katorznikiem", nie dbajacym o swoja maszyne i potem sie dziwia ze zawory powiedzialy dzien dobry ttlokom - i motocykl dostal nagle takiego sprezania ze w kilku chlopa nie moga przelamac"kompresjii".

Zas jesli chodzi o GPZ-tke- to mialy tendencje do spalania oleju- lecz wyczytalem w amerykanskich forach- ze byly na to sposoby- tylko ze kosztowne-zreszta samo spalanie oliwy wystepowalo przy wyzszych zakresach szybkosci i mysle ze nowoczesne oleje i pare innych czynnikow zmniejszyloby spalanie oleju. Jesli chodzi o prowadzenie motocykla to starsze sprzety cierpialy na tzw. rybke- wobbles- i znow mozna bylo zainwestowac w precyzyjne lozyska igielkowe wahacza, oraz wymiana lozysk glowki ramy na walkowe- chociaz i tak bylo to zbyt malo- poniewaz sama rama byla troszeczke zbyt wioka- dlatego mialy racje bytu takie firmy jak Bimota czy Egli, czy tez Ricman, albo Martin itp. W nowszym Gpz- z pojedynczym amorkierm z tylu sytuacja byla lepsza, ale i tak daleko temu klasykowi do nowoczesnych CBR, GSXR itp. Sorki ale sie rozpisalem- ale lubie klasyki i nie lubie tylko "katorznikow". Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...