Skocz do zawartości

shl m11-problem z odpaleniem


pietrasnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ponawiam ten temat bo poprzedni dziwnym sposobem zniknął z forum, a administratorzy nic o tym nie wiedzą.Chodzi o to że nie mogę odpalić SHL'ki która jest po remoncie mimo, że jest spoko iskra i paliwo dochodzi. kombinowałem już z zapłonem i teraz jest ustawiony książkowo[używałem submiarki], próbowałem już różnych świec, gaźnik jest orginalny[ten motor jest w rodzinie od nowości więc jestem pewien]i czyszczonydysze od mieszanki palwo -powietrze odkręcałem na jakieś od 0,5 do 2,5 obrotu(wszystkiego trzeba spróbować) no i po tym wszystkim nawet nie łapie.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może gdzieś gubi cisnienie - zobacz jak tam simmerningi

 

Jakiego koloru masz iskrę? biało-nibieska fioletowa?

 

Po tych wszystkich próbach jest pewnie zalana jak ostatni pijak.

odkręć kolanko wydechowe i świece, zakręć paliwo i przepchnij ją na biegu kilak metrów trak by wypluła stare paliwo które zdromadziło się w komorze wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimmeringi są nowe więc nie sądze, iskra jest niebieska, a jeżeli chodzi o zalanie to co kilka prób oczywiście wykręcałem świece i odkręcałek korek spustowy wału zeby spuścić nagromadzone paliwo. Pierścionki są nowe bo silnik jest po szlifie i wyglądały na dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ustawił teraz na 2,5mm max 3mm przed GMP

Czy jesteś absolutnie pewny, że na przykład przy zakładaniu simmeringu nie zleciała Ci w nim sprężynka, nie podwinął się jego kołnierz.

 

Jak go teraz przewietrzysz (z paliwa) odkręć na chwile kranik żeby lekko napełnić gaźnik i zakręć, potem spróbuj odpalić.

 

Sprawdź czy iskra występuje już przy lekkim zakręceniu koła a potem przy bardzo energicznym kopnięciu w starter.

Zobacz też czy iskra występuje za każdym obrotem koła.

 

tak na marginesie to jest M11 czy M11W?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
.to ze moja wsk 125 teraz jest na chodzie zawdzięczam tylko opatrzności albo szczęsciu ogromnemu.pomimo ze to prosty motorek to wcale ksiązkowe ustawienie zapłonu niegwarantuje sukcesu' date=' poprostu pali jak chce pomimo dobrych regulacji

pozdrawiam i życze wytrwałosci[/quote']

 

popieram! to sa dziwne silniki :D ja w swojej wsk mam wyprzedzenie zaplonu ustawione na prosto czyli ani wyprzedzone ani opuznione a mam bajerancko i idealnie ustawiony przerywacz i pali z kopa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te obiawy są identyczne jakie kiedyś miałem w romecie... Wszystko było gites motorek palił na dotyk aż pewnego dnia odmówił posłuszeństwa :? Męczyłem sie 2 dni... Gaźnik był ok zapłon idealnie. W końcu postanowiłem wymienić kondensator... Odkręcam a tam simering wypdł od strony zapłonu :D Radze ci to sprawdzić :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...