pietrasnet Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Ponawiam ten temat bo poprzedni dziwnym sposobem zniknął z forum, a administratorzy nic o tym nie wiedzą.Chodzi o to że nie mogę odpalić SHL'ki która jest po remoncie mimo, że jest spoko iskra i paliwo dochodzi. kombinowałem już z zapłonem i teraz jest ustawiony książkowo[używałem submiarki], próbowałem już różnych świec, gaźnik jest orginalny[ten motor jest w rodzinie od nowości więc jestem pewien]i czyszczonydysze od mieszanki palwo -powietrze odkręcałem na jakieś od 0,5 do 2,5 obrotu(wszystkiego trzeba spróbować) no i po tym wszystkim nawet nie łapie....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Wlej do cylindra troche benzyny i zobacz czy odpali. Ja tak kiedyś odpalałem silnik bez gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrasnet Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 to też już przerabiałem i nawet nie warknął..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Może gdzieś gubi cisnienie - zobacz jak tam simmerningi Jakiego koloru masz iskrę? biało-nibieska fioletowa? Po tych wszystkich próbach jest pewnie zalana jak ostatni pijak.odkręć kolanko wydechowe i świece, zakręć paliwo i przepchnij ją na biegu kilak metrów trak by wypluła stare paliwo które zdromadziło się w komorze wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 U jednego kolesia w simsonie niby wszystko było ok z iskrą, zapłonem i benzyną. A co się okazało to miał 1 uszkodzony pierściań. Tak samo nie odpalał na pych a tym bardziej na kopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrasnet Opublikowano 11 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 zimmeringi są nowe więc nie sądze, iskra jest niebieska, a jeżeli chodzi o zalanie to co kilka prób oczywiście wykręcałem świece i odkręcałek korek spustowy wału zeby spuścić nagromadzone paliwo. Pierścionki są nowe bo silnik jest po szlifie i wyglądały na dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 zapłon bracie , zapłon!! i nic więcej 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Iskra, paliwo, cisnienie, tylko zapłon w polu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrasnet Opublikowano 11 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 łatwo powiedzieć, że zapłon tylko co mogę z nim jeszcze zrobić. Ustawiałem wyprzedzenie zapłonu już chyba na milion sposobów nie tylko tak jak jest w książce.Przerywacz jest nowy[przerwa 0.35 mm]a iskra jak się patrzy...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 przerwa, przerwa a wyprzedzenie zapłonu jakie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrasnet Opublikowano 11 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 teraz wyprzedzenie jest ustawione według książki [4,4 mm przed ZZ] ale próbowałem też ustawiać mniejsze wyprzedzenie, a nawet większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 .to ze moja wsk 125 teraz jest na chodzie zawdzięczam tylko opatrzności albo szczęsciu ogromnemu.pomimo ze to prosty motorek to wcale ksiązkowe ustawienie zapłonu niegwarantuje sukcesu, poprostu pali jak chce pomimo dobrych regulacjipozdrawiam i życze wytrwałosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Ja bym ustawił teraz na 2,5mm max 3mm przed GMP Czy jesteś absolutnie pewny, że na przykład przy zakładaniu simmeringu nie zleciała Ci w nim sprężynka, nie podwinął się jego kołnierz. Jak go teraz przewietrzysz (z paliwa) odkręć na chwile kranik żeby lekko napełnić gaźnik i zakręć, potem spróbuj odpalić. Sprawdź czy iskra występuje już przy lekkim zakręceniu koła a potem przy bardzo energicznym kopnięciu w starter.Zobacz też czy iskra występuje za każdym obrotem koła. tak na marginesie to jest M11 czy M11W? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 .to ze moja wsk 125 teraz jest na chodzie zawdzięczam tylko opatrzności albo szczęsciu ogromnemu.pomimo ze to prosty motorek to wcale ksiązkowe ustawienie zapłonu niegwarantuje sukcesu' date=' poprostu pali jak chce pomimo dobrych regulacjipozdrawiam i życze wytrwałosci[/quote'] popieram! to sa dziwne silniki :D ja w swojej wsk mam wyprzedzenie zaplonu ustawione na prosto czyli ani wyprzedzone ani opuznione a mam bajerancko i idealnie ustawiony przerywacz i pali z kopa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Te obiawy są identyczne jakie kiedyś miałem w romecie... Wszystko było gites motorek palił na dotyk aż pewnego dnia odmówił posłuszeństwa :? Męczyłem sie 2 dni... Gaźnik był ok zapłon idealnie. W końcu postanowiłem wymienić kondensator... Odkręcam a tam simering wypdł od strony zapłonu :D Radze ci to sprawdzić :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.