milanrmx Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 mam zamiar kupic cagive mito wcesniej jezdzilem na suzuki rmx 80 co radzicie czy bardzo sie rózni sie jazda na takim miniscigu niz na enduro co radzice mpoze jakies jeszcze macie fajne motorki 125 na mysli :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 z tego co czytalem to mito jest najszybsza ze 125 ale o to sie nie martw bo nie sa to jakies zawrotne predkosci i przyspieszenie takze nie martw sie o jazde , nauczysz sie ;] jedyna moja rada : nie jezdzij za szybko w terenie :( a inne 125 ktore moge ci polecic to nsr , rs , af1 , gs , rg . Z tych wymienionych najwieksze przy*ebanie maja chyba gs i rg :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wołek Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 ja polecam Ci Honde Nsr. z motocykli klasy 125ccm najbardziej spotykane sa wlasnie nsr, mito i rs. nsr jest duzo mniej awaryjna niz te dwa pozostale (najmniej wysilony silnik) predkosc maksymalna nie jest tak istotna (przynajmniej dla mnie) bo jak sie jezdzi po miescie to i tak nie ma gdzie sie napedzic a i poza miastem podobnie. przyspieszenia maja podobne takze nsr-ka ktora prowadzi bardziej utalentowany kierowca ( :( ) spokojnie wezmiesz mito. zapewne uslyszysz tyle rad i tyle argumentow ilu czlonkow na forum ale ja radze Ci nsr. pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 podpisuję się pod poprzednikami :) od siebie dodam, że mito jest najszybsza (7 biegów robi swoje ;) ) a vmax/przyspieszenie to sprawa względna, przy której duże znaczenie odgrywa wielkość zębatek i szerokość opon. mitówa jest chyba najbardziej rozwinięta w swojej klasie - zawieszenie apsajdałn (nie chce pisać z błędem :P ), czego nie ma np. nsr, oraz amortyzator skrętu - czego nie ma żadna z pozostałych 125tek nie nastawiaj się na jeden model, wyklucz to czym nie chcesz jeździć bo nie możesz na to patrzeć :P i szukaj dobrej oferty spośród pozostałych motocykli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGriff Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Dodam tylko,że NSR od 99'roku mają w kierownicy ''coś''co ma zadanie działać jak amor skretu i przy większych speedach ładnie pracuje, ja polecam Mito i NSR najładniejsze, ale co japońskie to japońskie takie jest moje zdanie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 mitówa jest chyba najbardziej rozwinięta w swojej klasie - zawieszenie apsajdałn (nie chce pisać z błędem Razz ), czego nie ma np. nsr, oraz amortyzator skrętu - czego nie ma żadna z pozostałych 125tek no chce powiedziec ze taki typ zawieszenia ma duzo modeli 125 (af1 , rg i napewno jeszcze jakis ale nie widzialem), a o amorze skretu to pierwsze slysze, bajer..... ale mi by sie przydal bo raz juz sie prawie wydupcylem przez dziury :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 z tego co czytalem to mito jest najszybszamiałem - popieram ! ale o to sie nie martw bo nie sa to jakies zawrotne predkoscimax 190 km/h moją wywaliłem ! co to jest prawda 8O nsr jest duzo mniej awaryjna niz te dwa pozostale (najmniej wysilony silnik)popieram - z własnego doświadczenia (MITO II) i z doświadczenia kolegi (NSR)przyspieszenia maja podobne takze nsr-ka ktora prowadzi bardziej utalentowany kierowca ( Razz ) spokojnie wezmiesz mitokłucił bym się na całej linii ! a najchętniej to udowodnił (gdybym jeszcze miał to "cudeńko" )ja polecam Mito i NSR najładniejsze, ale co japońskie to japońskiea no taka prawda !!! a weź w razie >W< kup części do CAGIVA-y lub APRILIA-i dlatego z tego względu nie polecam tych ścigaczy !) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 max 190 km/h moją wywaliłem ! co to jest prawda niby prawda , moja rg podobno poleci 170 (poprzedni wlasciciel tyle niby jechal) ale zwroc uwage na przyspieszenie , do ok 100 wchodzi zajedwabiscie a pozniej to zaczyna sie meczarnia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 mitówa jest chyba najbardziej rozwinięta w swojej klasie - zawieszenie apsajdałn (nie chce pisać z błędem Razz )' date=' czego nie ma np. nsr, oraz amortyzator skrętu - czego nie ma żadna z pozostałych 125tek[/quote'] no chce powiedziec ze taki typ zawieszenia ma duzo modeli 125 (af1 , rg i napewno jeszcze jakis ale nie widzialem), a o amorze skretu to pierwsze slysze, bajer..... ale mi by sie przydal bo raz juz sie prawie wydupcylem przez dziury ;) wiem, że takie zawieszenie ma dużo motocykli (z rs, mito i tzr na czele :) ) i dlatego specjalnie napisałem, że NSR go niestety nie ma :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 do ok 100 wchodzi zajedwabiscie a pozniej to zaczyna sie meczarnianie prawda ! do 120 jest szybciutko, od 120 do 160 jest wolniej, ale nie jest źle (cosik jak samochód) od 160 wzwyż już się turla :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 tak jak kolega pisze, wcale nie jest tak wolniutko :> a w porownianiu do 80ccm co mial kolega to bedzie zachwycony hehe tak jak i ja bylem po przesiadce z 80. Jezdze Rs i polecam, jak dla mnie z wygladu nsr to zabawka i taka jakas malutka :-) co do dostepnoscio czesci do aprilii nie ma problemow (wlasnie jestem w trakcie remontu silnika). nie mam porownaniu co do osiagow do nsr i mito,ale jest bardzo dobrze. jechalem 150, ktore osiagnelem bez problemu ! wiecej nie rozpedzalem sie(idzie dalej) bo w krotkim rekawku, bez rekawic brr..strach sie bac :-xzawieszenie super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Nie raz stala moja nsrka obok jakiejs Rski i nie bylo widac zeby byla mniejsza 8O Nie wiem co sobie ubzduraliscie... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Nie raz stala moja nsrka obok jakiejs Rski i nie bylo widac zeby byla mniejsza 8O Nie wiem co sobie ubzduraliscie... rska gabarytowo wydaje się dużo większa dlatego, że ma jakby szersze siedzenie, legut, zwróć na to uwagę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_87 Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Ja bym polecił NSR może troche wolniejsza ale napewno mniej awaryjna i lepszy dostęp do części. I tak za rok zmienisz na coś większego :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.