Skocz do zawartości

Enfield


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Poszukuję właścicieli Enfieldów, w celu wymiany doświadczeń i ew. spotkań.

Niedawno stałem się (dzięki forum :) ) właścicielem takiego moto (pozdr dla Dyzia) ,a w temacie jednośladów z silnikiem jestem ogólnie zielony, więc szukam wszelkich praktycznych uwag i wskazówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Wrzuć w wyszukiwarkę słowo Enfield...

Nie chcę Cię rozczarować, ale Dyzio był chyba jedynym posiadaczem Enfielda tutaj. Był, spokojnie, żyje. Tyle że ma Triumpha...

No ale powodzenia w szukaniu lub oczekiwaniu na innych użytkowników Enfieldów.

Na Monsterze tez nikt poza mną tutaj nie jeździ :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Tych Enfieldów to rzeczywiście za dużo nie ma. I na forum też chyba nikt nie jeździ :cry:

Przeżyłem na nim chwile naprawde wielkiej satysfakcji z posiadania czegoś wyjątkowego. Ten motocykl ma swoja duszę i kaprysy. Nowych w Polsce jest chyba kilkanaście sztuk. W Pruszkowie jest klub posiadaczy do którego możesz sie zapisać. Możesz na "przegląd" przyjechać do mnie to sobie z przyjemnością powspominam i zaprosimy kilka osób z forum ;) .

Pozdrawiam

Dyzio

P.S. Gwarancja nie obekmuje wycieków oleju :) :( :D :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Chciałem jeszcze nawiązać do używaniu manetki gazu w tym motocyklu. Jeżeli pamiętasz swoje kłopoty przy próbnej jeździe, to po prostu w tego typu motocyklach i układzie zasilania paliwem nie wolno zbyt szybko otwierać przepustnicy, bo po prostu mieszanka staje sie zbyt uboga. Podobny problem możesz mieć przy wyprzedzaniu przy większych prędkościach - będziesz miał wrażenie spadku mocy. Po prostu delikatnie z manetką :!:

Można podnieść iglicę, ale nie rozwiąże to problemu do końca. Można też po prostu założyć nowoczesny gaźnik o tej samej gardzieli (po to by dostawał "szprycę" paliwa przy nagłych otwarciach przepusticy). Nawet mi kumpel przymierzał taki od EL 250, ale był nieco za duży.

Pozdrawiam

Dyzio

P.S.

Klucze mam już w kurtce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki za wskazówki, sam też do tego powoli dochodzę, problem pojawia się tylko przy maksymalnych otwarciach przepustnicy, myśle, że w przyszłości gdy opanuję inne niuansy spróbuję z tym powalczyć, narazie przyjmuję tą dolegliwość jako kaprys klasycznej konstrukcji ale w beczce miodu musi być trochę dziekciu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...