enduromaster Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 może linke podciągnij, za duży luz na klamce masz, może też byc stary olej, zużyty kosz sprzęgłowy, uszkodzony wysprzęglik. A lekki opór zawsze będzie, można też przed jazdą na wyłączonym silniku zapiąc jakiś bieg i przetoczyc moto na sprzęgle aż puści [ Dopisane: 02-09-2005, 21:22 ]a nie masz czujnika podpórki ? może się zablokował Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Spróbuj mimo wszystko przetoczyć sprzęt na biegu i sprzęgle przed odpaleniem - aż zniknie nietypowy opór toczenia. Potem zapalaj na luzie. Jeśli mimo to gaśnie natychmiast po zapaleniu, to sprawdź elektrykę. Mógł paść np. czujnik podnóżka, albo gdzieś nie ma dobrego styku. Jak to nie pomoże, to nie mam pojęcia co mogło się stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 mógł się też wyżłobic kosz sprzęgłowy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Przy podnóżku masz taki mały czujnik, który wykrywa czy podnóżek jest złożony czy nie. Jeśli masz rozłożony podnóżek i wrzucisz bieg, to czujnik odetnie prąd. Analogicznie, jeśli masz zepsuty czujnik i wrzucisz bieg, to silnik zgaśnie :) Kable prowadzące do czujnika mogły się przerwać (niekoniecznie przy czujniku - mogło to się zdarzyć także gdzieś na dalszym etapie) i być może tu tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Załączyłem ssanie dla wyższych obrotów i udało sie zapiąć jedynkę z pierdyknięciem i trzymac motocykl z zapietą jedynką i wciśnieętym sprzęgłem. Przejechałem metr' date=' zgasiłem ,zapaliłem bez ssania, jedynka i znowu zgasł.[/quote'] czyli wg mnie raczej czujnik odpada jezeli na ssaniu sie udało.Ja bym zrobił tak, przetocz na biegu na sprzegle, potem zapal silnik, na biegu jałowym nacisnij z 15 razy sprzegło, potem zostaw na okolo 5-10 min az silnik troche sie rozgrzeje(nie wiem ile to trwa w DR) potem znowu nacisnij kilka razy sprzeglo, przekrec manetke tak aby obroty troche podskoczyly do okolo 2.500obr i wtedy spróbój otrzymac moto tak aby nie zgasło, jezeli ewidentnie ciagnie do przodu tak jakby bylo "połsprzęgło" to znaczy ze cos jest nie tak i to nie jest juz wina sklejonego sprzegla.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.