Gość Kigam Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 czyli wakometrami nie wyreguluje to jak ? obserwujac swiece ?jakeis wskazowki prosze mr siecki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazyrider Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 czyli wakometrami nie wyreguluje to jak ? obserwujac swiece ? Dokładnie tak! Ale zwróć uwagę, że żeby wygląd świec był miarodajny to:* Silnik nie może palić oleju* Świece muszą mieć właściwą ciepłotę* Silnik musi być nagrzany do normalnej temperatury pracy.O ile wierzę w ciebie :) i w dwa pierwsze punkty są na 100% OK, to obawiam się, że silnik mógł być niedogrzany. To takie moje 0,03 PLN. :D A wakuometry służą do synchronizacji gaziorów. Do ustawiania składu mieszanki tunerzy używają kwarcowych świec zapłonowych. To cudo ma zamiast porcelanki przeźroczyste "okienko". Po kolorze płomienia w komorze spalania wprawne oko całkiem nieźle może określić skład mieszanki. Nazywa się taka świeca Colortune, ale żeby było śmieszniej, to najlepiej kupować ją po 20 zł od Ruskich na bazarze. Tylko wtedy nazywa się jakoś inaczej :D PzdrLazyriderP.S. Aaa! No i w końcu dorobiłem sobie jakiś profil! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 Czesc! Ja bym zaczal wszystko od zdjecia filtrow i rundki(po nagrzaniu) , jesli swiece O.K. to wina lezy po stronie filtrow. Napewno wyczyscilbym gazniki, i caly uklad paliwowy, posprawdalbym polaczenia z glowica(czy nie ma falszywego powietrza), a potem jeszcze raz sprawdzenie cieploty swiec(czy swiece odpowiednie), i jaki maja kolor. Jesli nadal czarne to wtedy (po sprawdzeniu czy przepustnice nie sa wytarte), trzeba kombinowac z wielkoscia dysz. Niestety do tego trzeba miec pare kompletow dysz , by mozna bylo cos tam wyregulowac. To tyle .Pozdrawiam i zycze wytrwalosci! Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 swiece sa na 100% ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 Proponuję żebyś faktycznie wyjął gaźniki, wyczyścił je, ustawił śrubę składu mieszanki w położeniu fabrycznym, włożył gaźniki, odpalil , rozgrzal moto, ustawil równe podciśnienie wakuometrami (jak nie masz to spróbuj pożyczyć, nie są drogie wielu ludzi je ma), i zobaczysz jak chodzi. Jak coś nie tak to wzbogacasz trochę mieszankę śrubą regulacyjną, odpalasz robisz rundkę itd. Niestety to jedyny garażowy sposób. W wyspecjalizowanym warsztacie, mógl byś podłączyć sondy analizatora spalin do wydechów i na podstawie współczynnika lambda ustalić skład. Niestety niewiele motocykli ma wejścia pod sondy na wydechach no i nie widziałem w Polsce serwisu, który by posiadał taki analizator spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 Czesc! Jak tam Kingam cos sie wyjasnilo? Wtracilem o swiecach, ale doalem e trzeba je obserwowac( jaki kolor). Pewnie ze najlepszy bylby analizator spalin i podobno w Warszawie gdzies maja, ale gdzie?... Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 Duzo pojawilo sie porad w tym temacie, wiec dorzuce takze swoje 3 grosze. Otoz jesli swiece sa czarne po wymianie filtra powietrza to znaczy ze jest w miszance wiecej powietrza, jesli byloby wiecej paliwa to raczej bylyby zalane. (to tak w skrocie). Po kazdej wymianie filtra powietrza nalezy sprawdzic i ewentualnie zmienic sklad mieszanki gdyz przeplyw powietrza jest lepszy i gazniki trzeba ustawic by to zrownowazyc. Mysle, ze tu wystarczy 0,25 do 0,5 obrotu sruby regulacyjnej by bylo ok. Ustawianie jest tu jak zauwazyl siecki metoda prob i bledow i w warunkach "domowych" inaczej sie nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 CZESC A POWIEDZ NAM KIGAM CZY MASZ KLOPOTY Z ROZRUCHEM ZIMNEGO SILNKA?JAK ZAPALA LADNIE TO ZNACZY ZE JEDNAK MIESZANKA MOZE BYC ZBYT BOGATA.I DLATEGO MOC CI SPADA PRZY WIEKSZYCH OBROTACH.ALE Z KOLEI NOWY FILTR,MNIEJSZE OPORY WIEC MIESZANKA POWINNA BYC UBOGANAJLEPIEJ NAPISZ NAM DOKLADNIE JAK TE SWIECE WYGLADAJA.SA OKOPCONE ,CZARNE MATOWE,CZY TAKIE JAKBY BYLY MOKRE,POŁYSKUJACEPOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 swiece sa nowe i zapala bez bolu , swieca jest matowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 NO TO JAK ZAPALA BEZ BÓLU TO ZBYT BOGATA MIESZANKA.WYGLADA NA TO ZE KUPILES TREFNY FILTR ,KTORY MA WIEKSZE OPORY OD TWOJEGO STAREGO,ALBO POROSTU MOZE JEST ZBYT NASACZONY OLEJEM(NIE WIEM JAKI TO FILTR).A JAK ZA MALO POWIETRZA TO WIADOMO.MALEJE SPRAWNOSC NAPEŁNIENIA I MOC SPADA DRASTYCZNIESPROBUJ SIE GAZNAC BEZ FILTRA.TYLKO NE KURZ ZBYTNIO HEHE :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 prawde mowiac wogole go nie nasaczalem olejem a filtra prawda jest no name kuilem go w http://www.bielbike.com.pl/sklep/kupno.php ktos zna te filtry czy zeczywiscie to taki shit ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 no to sprawa sie wytłumaczyla jesli to no name to napewno jest gorszy od orginala tyle ze nowszy.Skołuj jakis inny.Szkoda ze tamtego sprzedales.albo popraw gaznikdasz sobie rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 jak moge poprawic gaznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 taki pomysl hmm moze glupi ten filtr zbudowany jest tak ze pomiedzy siatka stalowa jest gabka czy cos w tym stylu jutro sie przejade bez filtrow i jesli okaze sie ze naprawde wszystko bedzie ok to tak mysle a moze po prostu wziac zapalniczke i wypalic to co jest pomiedzy siatka myslicie ze da rade tak zrobic wypalic tak zeby zostala sama siatka wtedy przelot powietrza bedzie ok wiem ze silnik bedzie bardziej dostawal w dupe ale to juz moje ryzyko , znalazlem dane regulacyjne dla moich gaznikow po 2 obroty na regulacji skladu miesznaki powinno byc pytanie 1 obrot to obrot sroby o 180 stopni tak ? czy to sie jakos inaczej liczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 20 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2003 Z wypaleniem tej gąbki to nie najlepszy pomysł. Jeżeli chodzi o regulację to tak jak to już jest od tysięcy lat 1 obrót to 360 stop. Czyli raz w kółeczko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.