mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Witam :!: :evil: Wydaje mi się jednak kolego PROC że jednak 125ccm :D Produkcja -W-F-M- zakończyła się w 1966r i nie było motocyki tej marki o większej pojemności niż 125.Oczywiście o skuterze osa masz rację(M50- silnikS06A,M51-175ccn).Była też WSK 150ccm -silnik S06.Warszawska Fabryka Motocykli produkowała też silniki o poj. 175,150ccm ,ale do motocykli SHL.Powtórzę że silnik S-34 to nifikacja z silnikiem 175, lecz nie ma on tej pojemności :!: . [ Dopisane: 08-11-2005, 12:13 ]to że piotr 7557 kupił silnik wfm 175 to musiał to być silnik montowany w SHL.Lub nie jest to S-34(na silniku nie ma metki 8O )A jak S-34 to jest w błędzie co do pojemności :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 To był interes roku... 40 zł dałem za niego, i po rozebraniu okazało się że wszystko jest super nie ma tylko gaźnika... Teraz zajmowałem się zdrapywaniem tej centymetrowej warstwy brudu... Aha jestem peweien że to jest śilnik S-32 175 od SHL M11 zobaczcie sami http://www.tomekshl.riders.pl/html/index1.htm dajcie na dane techniczne mierzyłem średnice cylindra i ma ona właśnie 6,1 cm :D Sory za to zamięszanie :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 No i wszystko się wyjaśniło - że jest to silnik od SHL :D Dane techniczne to masz właśnie na tej stronie co podałeś :-D POZDRO :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EEEmm Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 a czy czasem silnik wsk 175 nie był zaadoptowany od - gazeli -pamiętacie taki sprzęt? i te silniki w gazelach to z tego co mnie pamięć nie myli były trochę lepsze ale nie jestem pewien bo mały wtedy byłem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 a czy czasem silnik wsk 175 nie był zaadoptowany od - gazeli -pamiętacie taki sprzęt? i te silniki w gazelach to z tego co mnie pamięć nie myli były trochę lepsze ale nie jestem pewien bo mały wtedy byłem :-) Silnik Gazeli to Wiatr 2WSK miała silnik z minimalnymi różnicami, ale praktycznie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Bo silniki Gazeli były oznaczane jako W-2 Wiatr (miały bodajże 14 KM mniejsze sprężanie-co wydłuzało żywoność wału)dlatego były lepsze , bardziej żywotne.A silniki w WSK W-2 ( wieksza moc ,sprężanie)ale jej przebiegi były krótsze :D Z tego co wiem najpierw powstał silnik W-2, a potem W-2 Wiatr-więc raczej gazela wzorowała się na wsce :!: (Gazela była produkoeana w latach 68/71)pozdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Z tego co wiem najpierw powstał silnik W-2, a potem W-2 Wiatr-więc raczej gazela wzorowała się na wsce Exclamation (Gazela była produkoeana w latach 68/71) :-D Najpierw to powstał Wiatr 1 z iskrownikiem. Silnik był montowany w SHL M11Wpotem powstał Wiatr 2 dla Gazeli a dopiero potem dla WSK Gazela miała 13,5KMWSK 175 14KM wersja Sport 15KM (inny układ wydechowy)dopisane: WSK 175 zaczęto produkowac od 1972 roku i posiadała silnik o oznaczeniu W-2BX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Kurcze,jedna Fabryka,pojemnosci prakrycznie takie same.....wiecie kazdy chyba przecietny Polak zainteresowany motocyklami pomyslal by tak jak ja czyli ze we wszystkich tych Maszynach Polskich byly takie same silniki Czyli tylko 125 i 175.Ja tak naprawde dowiedzialem sie o tych roznych konstrukcjach dopiero po kilku dniach (tygodniach) spędzonych na POLMOCIE! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Wiec powiadacie że to bardzo dobry silnik... Ciekawi co ma silnik WSK 175 czego nie ma ten silniczek bo różnica 5 KM to dość dużo nie uważacie?? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 potem powstał Wiatr 2 dla Gazeli a dopiero potem dla WSK -zgadza się (sory za pomyłkę) -dopowiem tylko ' date=' że silnik W-2 Wiatr gazeli (jej produkcja zakończyła się w 71r) przetrwał do końca produkcji wski klasy 175ccm,tylko z niewielkimi zmianami,był dostepny jako W-2B już w 72r w wsce M21W2.(ta WSK miała by właśnie silnik zaadoptowany z Gazeli) W-2Bx to też odmiana tego samego silnika. wszystkich tych Maszynach Polskich byly takie same silniki Czyli tylko 125 i 175. -były też poj. 150ccm.w SHL,WSK i -W-F-M- Osa :D Ciekawi co ma silnik WSK 175 czego nie ma ten silniczek bo różnica 5 KM to dość dużo nie uważacie??- kolego piotrze obejrzyj dokładnie silnik od tej 175 ,porównaj dane techniczne i sam dojdziesz jakie ma różnice i skąd ta moc. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Planowano wdrozenie modelu Cx- maiło być to przejscie na 18KM silnik nowej generacji ... Jednak sie nie udało ... Silnik z oznaczeniem C był montowany w perkozie, różnił sie czasami oraz przełożeniem 4 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 różnił sie czasami oraz przełożeniem 4 biegu. -chodzi Ci o czasy otwarcia okien w cylindrze ?W silnikach W-2B też były zmiany(zależnie od numeru silnika)-silnik 060, względem silnika 059 różnił się wnęką na rozrusznik i drobnymi zmianami w obudowach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 tak chodzi o czasy otwarcia okien :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 oglądałem dzis dokładniej wał w moim silniczku... Okazuje się ze ta mosiężna tuleja na swożeń jest pęknięta :? Czy można ją wymienić nie oddając wału do regeneracji?? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.