piotr7557 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Kupiłem nie dawno WSK 125 przesiadłem się z rometa super sprawa ale spodziewałem się więcej na liczniku jest 140 km/h więc myślałem żę poleci ok 100 km/h a tu dupa przy 80 km/h ledwo idzie i coś zaczyna strasznie stukać. Czy moja WSK jest po prostu źle zrobiona czy po prostu nie poleci więcej niż 80 km/h?? Jak poprawić jej osiągi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksz Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Więcej raczej nie poleci WSK 125 tak śmigają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 WSK 125 ma v-max 80kmph i nie "poleci" wiecej, to jest tylko 7KM przy masie 100kg z lekkim hakiem, do tego przestarzala konstrukcja. Chociaz nie, poleciec to moze wiecej jak ja zrzucisz w przepasc, to faktycznie powinna doslownie poleciec wiecej. Jak chcesz jezdzic 100kmph to sobie zamien na WSK 175, to nawet i 120kmph "poleci". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 80 km/h na wsk to wcale nie najgorzejmoja smiga max 70 a to jusz jest dla niej bardzooooo duzo, stuka, dzwoni, ryczy, dymi, cały silnik kotłuje niemiłosiernie :buttrock: największa frajde sprawi mi jazda około 45km h :P pomimo ze posiadam także MZ trophy i CZ 350 to itak bardzo lubie moją WSK 8) mimo zxe jest wolna i niema zaduzo siły PS,troche odbiegłem od tematu :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Wiesz w W-S-K'ach nie siedzę, ale miałem ostatnio okazje robić kompletny remont silnika w Osie, nie wiem czy w Świdniku poprawiła się dokładność wykonania. Ale powiem Wam szczerze, załamałem sie trochę. Tzn. nie wiem czy załamałem, bo przecież nigdy produkcja seryjna nie będzie tak dokładna jak indywidualne składanie i poprawianie motocykla. Wueske mozna "stuningować" nie tuningując, ale jedynie poprawiajac ja, nie będzie rewelacji, ale zawsze to będzie coś. a jeśli oczekujesz więcej, to mozna bezpiecznie podnieść jej osiągi. Tylko nie radziłbym Ci tego robić na "wyeksploatowanym" juz troche motorku. Jeśli będziesz zainteresowany, mogę Ci pomóc - przesłać kilka ciekawych artykułów itp. A i jedna rzecz. Kto jeździł na Mińsku 400A? Wska 175 ma troche kiepską skrzynię - szkoda bo można by na jej bazie zrobić cos ciekawego. Ale właśnie chodzi mi o Mińska. Miałem okazję dłużej tym jeździć >mój pierwszy motocykl< i w przeciwieństwie do Wsk'i 175 skrzynia biegów>4 biegowa< im wyszła, silnik jest co prawda 125ccm, ale już w serii motocylkem można osiagnać prędkość maksymalną 120km/h. myślę że Mińsk może być niezłą bazą do użytkowania, bądź dla wymagających, jeszcze do tuningu. Jedyną wadą tego motocykla jest mniejsza popularność w Polsce, ale ja nie miałem problemów i wiem, że raz motocykl zrobiony porządnie, służy przez długi okres czasu bezawaryjnie. Mój nie był robiony i też mi służył... A jeszcze co do popularności, w końcu kursy naprawo jazdy kategorii A1 w niektórych punktach też odbywa sie na takich motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 skoro siedzisz tak w ruskich sprzetach to dziwia mnie twoje uwagi na temat jakosci wykonania elementow polskich motocykli....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Bardzo bym prosił o te artykuły mój email to [email protected] :P Szkoda :evil: przed remontem myślałem że jak zmienię cylinder tłok i pierścionki na nowe to pojedzie chociaż 90 kmph. Ale cóż dobre i to. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 bzduryyy.... :P:P Skrzynia 4 biegowa dobrze wyszła:P nie tu siedzi diabeł :evil: uszkodzenia nalezy szukać w automacie zmniany biegów (2 małe sprężynki) jako ze nikt ich nigdy nie wymienia tak dźwignia jest sobie opadnięta przezco automat dostaje w krutkim czasie straszny luz :/ Jest też szkopuł są2 silniki 175 059 i 060 różnią sie przełożeniami skrzyni biegów, i wnęką pod rozrusznik. Stosując zamienie częsci do tych silników również można zepsuc w krutkim czasie skrzynie:) Pozatym duże obciążenia są tylko przy zmianie biegów!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Dzięki ze mnie oświeciłeś, ale jak napisałem nie znam sie na wueskach i choć cos nowego sie dowiedziałem. Jak dobrze zek każdy z nasz ma pojęcie o czyms innym. A MOC, Ty mnie naprawdę nie lubiszja nie powiedziałem, że sowiety są lepsze. Przytocz mi to powiedzenie. Bo gdyby były lepsze w dokładnosci wykonania, to bym nie robił cylindrów do sowietów pod tłoki maluchowskie. I dlatego potem zrobiłem wywód, że to chyba norma w seryjnej produkcji. [ Dopisane: 23-08-2005, 21:23 ]Z tego wszystkiego to zapomniałem o Twoich artykułach. pozwól, ze zeskanuje je i wtedy prześlę Ci je. Pozdroofka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Wielkie dzięki :-D Jeśli ktoś jeszcze zna sposoby na ulkepszenie WSK 125 to jestem zainteresowany :P Pamiętajcie wszyscy motocykliści to jedna rodzina. :-) A swoją drogą ciekawi mnie czemu na drodze nie wszyscy motocykliści odpowiadają na pozdrowienie?? :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 . Bo gdyby były lepsze w dokładnosci wykonania, to bym nie robił cylindrów do sowietów pod tłoki maluchowskie. Chyba raczej twoj ojciec robi cylindry ,a nie ty.Widze po twych postach ze ty to juz taka Stasia jestes w weteranach i ich budowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Kto? Mam to odebrać jako co? Bo nie zrozumiałem. Proszę blizej bez przenośni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Chodzi o to że już jestes na wyzszym poziomie wiedzy na dany temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 oj czasmai wiek nieświadczy o wiedzy :evil: pozatym co sienagle czepiacie chłopaka! Połowaq z was niewie jak reaguje jakiśfachowiec jak przychodze do niego i prosze o co kolwiek :/ W większości przypadków mam wykonany rysunek i dokładne wymiary :/ Przewaznie reakcja jest taka daj spokuj jestes na to za biedny :/ To mnie strasznie denerwuje !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Ale tu liczą sie umiejętności, bo jak kombinować będziesz to i sameemu zrobisz......ale niestety nie wszystko. Nie jest sie wstanie być wszechwiedzącym, wszechumiącym. Tak to mnie także denerwuje, takie OKREŚLANIE Z GÓRY LUDZI I ICH POZIOMU MAJĄTKOWEGO. [ Dopisane: 25-08-2005, 19:50 ]Błagam, cierpliwości - nie mam skanera. Ale postaram się jak najszybciej. Artykuły będą dotyczyć - 1.Zawory płytkowe, wydechy w dwusuwie >m.in. gotowe konstrukcje do 125<2.Tuning dwusuwu3.Korbowody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.