kuba1989 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Moto(simson sr50) pali od kopa lecz gdy zapali, odrazu wchodzi na wysokie obroty, po chwili spadają i gaśnie gdy podniose linkę od zsania simson wchodzi na normalne obroty i chodzi dobrze lecz gdy opuszcze linkę simson znowu ma duże obroty poczym gaśnie. Zapłon jest ustawiony super tak jak ma być, gaźnik czyściłem 3 razy i nic to niedało, iglice przestawiałem oraz ustawiałem gaźnik równierz nic to niedało. Męcze się już z tym 4 dzień pytałem się wszystkich i nikt niewie jutro sprubuje kupić nowy pływak może przez to. Jeżeli ktoś wie coto może być to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Dostaje mało paliwa, zawsze tak jest w motorach że jak się kończy paliwo w baku i już w gaźniku są oststki, moto wchodzi na dzikie obroty i po chwili gaśnie. Jeśli włączysz ssanie, częściowo jest zasłaniany dopływ powietrza, przez co jest zasysane więcej paliwa. Na pływaku jest taka blaszka która odcina dopływ paliwa, trzeba ją odgiąć troche. [ Dopisane: 18-08-2005, 21:49 ]Z tego co pamiętam wydląd simsonowego pływaka, to blaszka powinna byś wygięta w dół, ale moge się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 łapie lewe na styku krucca z gaznikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 łapie lewe na styku krucca z gaznikiem ?A no tyż możliwe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 łapie lewe na styku krucca co to jest to krucc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 To jest to do czego przykręcasz gaźnik do cylindra, taka rórka z 2 dziurkami na śruby P.S. kruciec, nie krucc (tylko nie wiem jakie "u" :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 co to jest to krucc ta rurka wychadzaca z cylindra do ktorej przykrecasz gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 to już wiem poprostu ja to nazywam jako całość cylinder jednakże wykluczam tą możliwość gdyż jest nowa uszczelka pomiędzy gażnikiem a cylindrem i jest mocno dokręcona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Uszczelka może być nowa czasami jednak może sie zdarzyć że wygną się troche "uszy" gaźnika (od bardzo mocnego i nierównego dokręcania!!) i wtedy tamtędy może brać lewe. Połóż uszy np na kawałku szkła i zobacz czy wszędzie równo przylegają ew przeszlifuj je do równego! POWODZENIA!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Kupiłem nowy pływak i nic to niepomogło patrzyłem i wszystko jest proste zapomniałem napisać że go w dodatku bardzo zalewa bardzo kopci i jest mokra świeca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 łapie lewe powietrze przez prawy simering tzn. ten od strony zapłonu. w dodatku bardzo zalewa bardzo kopci i jest mokra świeca.i zapewne regulacja gaźnika nie wiele daje?! bo raz złapie więcej fałszywego powietrza a raz mniej> radze sprawdzić ten simmeringpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 moze i simer od olejowej strony naszczescie zmienic go to pryszcz w ecie cza bylo kosz sprzeglowy zdejmowac a kazdy etowiec wie ze zalozyc go stabilnie to nie taka prosta sprawa :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Moto chodziło wcześniej normalnie? czy dopiero kupione, może poprostu zamienione dysze miejscami albo rozkalibrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość udolf-mito Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 WItam! JAkies 2 lata temu mialem simsonka z przebiegiem 1700km od nowosci 15 lat stał nie uzywany, kiedy juz go odpaliłem mial to samo co twój. byl u wszystkich mechanikow z okolicy nikt nie dawał rady, potem zawiozłem do jakiegos wiesniaka i to zrobił. Twierdził ze simmering był do du** i fałszywe powietrze zabierał. P.S. normalnie chodzil tylko na ssaniu ale wtedy nie mial wolnych obr. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 czesto własciciele simków przy czyszczeniu gaznika zapominaja o tym, ze zawor iglicowy tez trzeba oczyscić -rozkręca sie przeciez! łapie piasek i zaciera sie -przynajmniej u znajomego to było-też sie zalewał albowariował-raz mocy że wyrywa a potem leje z gaźnika powodzenia Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.