Skocz do zawartości

Ktoś kto się zna bo już 4 dzień się męcze i nic


kuba1989
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moto(simson sr50) pali od kopa lecz gdy zapali, odrazu wchodzi na wysokie obroty, po chwili spadają i gaśnie gdy podniose linkę od zsania simson wchodzi na normalne obroty i chodzi dobrze lecz gdy opuszcze linkę simson znowu ma duże obroty poczym gaśnie. Zapłon jest ustawiony super tak jak ma być, gaźnik czyściłem 3 razy i nic to niedało, iglice przestawiałem oraz ustawiałem gaźnik równierz nic to niedało. Męcze się już z tym 4 dzień pytałem się wszystkich i nikt niewie jutro sprubuje kupić nowy pływak może przez to. Jeżeli ktoś wie coto może być to proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaje mało paliwa, zawsze tak jest w motorach że jak się kończy paliwo w baku i już w gaźniku są oststki, moto wchodzi na dzikie obroty i po chwili gaśnie. Jeśli włączysz ssanie, częściowo jest zasłaniany dopływ powietrza, przez co jest zasysane więcej paliwa. Na pływaku jest taka blaszka która odcina dopływ paliwa, trzeba ją odgiąć troche.

 

[ Dopisane: 18-08-2005, 21:49 ]

Z tego co pamiętam wydląd simsonowego pływaka, to blaszka powinna byś wygięta w dół, ale moge się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka może być nowa czasami jednak może sie zdarzyć że wygną się troche "uszy" gaźnika (od bardzo mocnego i nierównego dokręcania!!) i wtedy tamtędy może brać lewe. Połóż uszy np na kawałku szkła i zobacz czy wszędzie równo przylegają ew przeszlifuj je do równego! POWODZENIA!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łapie lewe powietrze przez prawy simering tzn. ten od strony zapłonu.

 

w dodatku bardzo zalewa bardzo kopci i jest mokra świeca.

i zapewne regulacja gaźnika nie wiele daje?! bo raz złapie więcej fałszywego powietrza a raz mniej> radze sprawdzić ten simmering

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i simer od olejowej strony naszczescie zmienic go to pryszcz w ecie cza bylo kosz sprzeglowy zdejmowac a kazdy etowiec wie ze zalozyc go stabilnie to nie taka prosta sprawa :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość udolf-mito

WItam! JAkies 2 lata temu mialem simsonka z przebiegiem 1700km od nowosci 15 lat stał nie uzywany, kiedy juz go odpaliłem mial to samo co twój. byl u wszystkich mechanikow z okolicy nikt nie dawał rady, potem zawiozłem do jakiegos wiesniaka i to zrobił. Twierdził ze simmering był do du** i fałszywe powietrze zabierał. P.S. normalnie chodzil tylko na ssaniu ale wtedy nie mial wolnych obr. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto własciciele simków przy czyszczeniu gaznika zapominaja o tym, ze zawor iglicowy tez trzeba oczyscić -rozkręca sie przeciez! łapie piasek i zaciera sie -przynajmniej u znajomego to było-też sie zalewał albowariował-raz mocy że wyrywa a potem leje z gaźnika

 

powodzenia

 

 

Mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...