Skocz do zawartości

mz 251 stuki przed zmianą biegu na wysz na wysokich obrotach


trzyper1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz sam dokładnie niewiem mam ją dopiero 3 dni wiem że to nie są normalne stuki przejechałem tak na tych stukach 300 km od sprzedawcy i nic się nie rossypało choć tak nie powinno być zrobiona była regeneracia wału po pierwszym slifie cylindra podobno w skszyni wymieniony był jeden trybik oprucz tego terkotania silnik pracyje prawidłowo czy to może być żle ustawiony zapłon. raz jak wrzuciłem jedynkę motor zamiast jechać do przodu zacząjechać do tyłu myśle oooooooooooo wsteczny czy co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawczesny zpałon  sprawdź wartość cieplną świecy stuki to moga być samo zapłony

 

Zdecydowanie sprawdz najpierw zaplon. MZ maja tendencje do zapalania w druga strone ale to albo jak sa bardzo nagrzane i slabo kopniesz w kopke albo jak jest woojowy zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej ETZ 251 jest podobny problem tj. występują stuki w silniku na wysokich obrotach dokładnie słychać to gdzieś powyżej 5500 obr/min. Dochodza one według mnie z okolic cylindra.

 

Mam pytanie czy w silniku 250 to jest norma, czy lepiej coś z tym zrobić??

 

Do postu dokładam filmik z dzwiękiem i widokiem na obrotomież żeby było wiadomo o co mi chodzi.

 

Rozmiar video 1,3MB

www.members.lycos.co.uk/czcross12/stuki1.wmv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobny objaw u siebie przed remontem. Po wymianie tłoka+pierscienie+zabezpieczenia+sworzen+szlif wszystko ustapilo... Uwazam ze powinienes zdjac cylinder i zobaczyc czy nie masz bicia pionowego korbowodu, w jakim stanie jest lozysko korbowodu wraz ze sworzniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezastanawaiło was nigdy dlaczego częsci do już starczy motocykli mz są takie drogie a do simsonów jeszcze droższe:P Otóż odpowiadam, te częsci sa wcenie bo na nich szybko można oszukać!! naliczając niebotyczna marże !! Pozatym korba umnie w mieście kosztuje 60zł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie to było tak że zapłon zamiast być ustawiony między 2,5 a 3 mm przed gmp był ustawiony na 5 mm przed gmp stuki ustały

 

[ Dopisane: 01-09-2005, 22:11 ]

poza stukami kture już zwalczyłe zostały mi takie wady jak słabe ładowanie choć coś tam ładuje na wyszszych obrotach i nie ruwna praca jusz ma zgasnąć i znó sam wskoczy na obroty co jestt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...