trzyper1 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 mam pytanie stuka mi moto przed zmianą biegu na wyszszy i tak do piątego a najbardziej przy naprzykłat wyprzedzaniu tira na 5 tce na wysokich obrotach . podobno to wina żle ustawionych styków czy to prawda chelppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp mam 251 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Jakiego typu sa te stuki postaraj sie jakos dokladniej je opisac. Skad one dochodza: ze skrzyni biegow czy moze z cylindra albo moze od strony sprzegla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzyper1 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 wiesz sam dokładnie niewiem mam ją dopiero 3 dni wiem że to nie są normalne stuki przejechałem tak na tych stukach 300 km od sprzedawcy i nic się nie rossypało choć tak nie powinno być zrobiona była regeneracia wału po pierwszym slifie cylindra podobno w skszyni wymieniony był jeden trybik oprucz tego terkotania silnik pracyje prawidłowo czy to może być żle ustawiony zapłon. raz jak wrzuciłem jedynkę motor zamiast jechać do przodu zacząjechać do tyłu myśle oooooooooooo wsteczny czy co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 zawczesny zpałon :) sprawdź wartość cieplną świecy stuki to moga być samo zapłony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 zawczesny zpałon sprawdź wartość cieplną świecy stuki to moga być samo zapłony Zdecydowanie sprawdz najpierw zaplon. MZ maja tendencje do zapalania w druga strone ale to albo jak sa bardzo nagrzane i slabo kopniesz w kopke albo jak jest woojowy zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzyper1 Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Dzięki. Zrobiłem i jest OK. Pozdro 2 all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 W mojej ETZ 251 jest podobny problem tj. występują stuki w silniku na wysokich obrotach dokładnie słychać to gdzieś powyżej 5500 obr/min. Dochodza one według mnie z okolic cylindra. Mam pytanie czy w silniku 250 to jest norma, czy lepiej coś z tym zrobić?? Do postu dokładam filmik z dzwiękiem i widokiem na obrotomież żeby było wiadomo o co mi chodzi. Rozmiar video 1,3MB www.members.lycos.co.uk/czcross12/stuki1.wmv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Ja mialem podobny objaw u siebie przed remontem. Po wymianie tłoka+pierscienie+zabezpieczenia+sworzen+szlif wszystko ustapilo... Uwazam ze powinienes zdjac cylinder i zobaczyc czy nie masz bicia pionowego korbowodu, w jakim stanie jest lozysko korbowodu wraz ze sworzniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 to stuki to najprawdopodobniej wał:/ ratuje tylko regeneracja :evil: załtwiłem sobie taka za 85zł i zobacze jak będzie chodzić :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 85 zł ?? Co to za regeneracja poksipolem? 90 zł kosztuje sama korba z łożyskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ja mialem identyczne stuki i na szczescie nie byl to wał, co nie znaczy ze w tym przypadku tak nie jest :/ Nie ma co straszyc chlopaka ale pod cylinder trzeba zajzec niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 niezastanawaiło was nigdy dlaczego częsci do już starczy motocykli mz są takie drogie a do simsonów jeszcze droższe:P Otóż odpowiadam, te częsci sa wcenie bo na nich szybko można oszukać!! naliczając niebotyczna marże !! Pozatym korba umnie w mieście kosztuje 60zł ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 u mnie caly czas cos stuka i za cholere niewiem co to jest, silnik byl juz rozkaldany i sprawdzany, nawet rematowany i dalej ten sam stuk, puk ;) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 możliwe ze to spalanie stukowe ;) często to się zdarza ! Jak przyjechałem do domu to od poprzednika dostałem 3 litry majone mixolem :/ i było słychac spalanie stukowe:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzyper1 Opublikowano 1 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 umnie to było tak że zapłon zamiast być ustawiony między 2,5 a 3 mm przed gmp był ustawiony na 5 mm przed gmp stuki ustały [ Dopisane: 01-09-2005, 22:11 ]poza stukami kture już zwalczyłe zostały mi takie wady jak słabe ładowanie choć coś tam ładuje na wyszszych obrotach i nie ruwna praca jusz ma zgasnąć i znó sam wskoczy na obroty co jestt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.