enduroguy Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 jak podniose iglice to mi jeszcze wolniej będzie jeździłJak masz taką filozofie i wiedze to jestem i tak pelen podziwu ze magiczna 40km/h przekraczasz :roll: .to pewnie dostaje za dużo paliwa................ podnieś iglice............To raczej powinien opuscic :)U mnie w jawce jak rozpilowalem tylko krociec od gaznika to mnie zatkało jak to wplynelo na osiagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ale szczerze mowiac to w tym ogarze ciezko jest cos zmienic. Bo jesli to ten z silnikiem Jawki to nie ma problemu - poleci spokojnie 55 km/h, ale te zwykle nie da sie praktycznie wogole "tuningowac". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ogar 200 to jest ten z silnikiem jawki :) chyba po raz kolejny sprawdza się powiedzenie: że najlepszy tuningowiec jak najmniej grzebie w silniku. Wiem coś o tym :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_90 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Z iglicą troszke mi sie pomieszało ( wiadomo że jak ją podniose to dostaje więcej paliwa i jedzie szybciej, a jak opuszcze to dostaje mniej paliwa) Spróbuje jeszcze ustawić zapłon na 1,8 mm przed GMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Mój ogarek z cylindrem tuningowym, rozwierconym krućcem, skruconym kolankiem i zębatką 13 wyciągał 70 (w tym raz nawet we dwie osoby :)). Ten silniczek ma dosyć spory potencjał jak na tą generacje ;). Jedynym minusem było spalanie i słabe chłodzenie cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 eee tam wiadomo,że ogary jawki i simsony mają najlepsze silniczki..hehe aż sie chce jeździć. U ciebie wygląda na to że faktycznie ten zapłon jest nie tak. spróbuj pokombinować i zobacz co z tego wyjdzie . pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Z iglicą troszke mi sie pomieszało ( wiadomo że jak ją podniose to dostaje więcej paliwa i jedzie szybciej, a jak opuszcze to dostaje mniej paliwa) Kolejna totalna bzdura. TU nie ma tak ze ustawiasz sobie jak chcesz. Jest jedno ustawienie na ktorym motocykl najlepiej lata. Moze byc to na srodkowym zabku, na dolnym lub gornym. Po prostu motocykl musi pobierac optymalne ilosci paliwa i powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Iglica itak kupę daje przy pełnym otwarciu przepustnicy.Na moje to musisz pogrzebac z ustawieniami zapłonu (do każdego przestawienia od nowa ostawić mieszankę :buttrock: ) i powinno byc dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 po odblokowaniu należy przestwaić zapłon na 2 , 1,8 mm przed GMP w tych granicach i trzeba już na wyczucie ustawiac, a sprawdzałeś wydech może masz załadowany syfem ?? i co jescze może byc to ten filtr stożkowy ... masz go założonego bezpośrednio na gaźnik czy może w puszcze szmerów ssania ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_90 Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Już jest wszystko ok. Ustawiłem zapłon na 1,8 przed GMP i wyregulowałem gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 zaluz sobie "NOS" albo raczej samo O :-) w aptece kup manganiam potasu 7 (tekie tabletki po 5zł za opakowanie) rozgniec je i wsadz do jakiejs miedzianej rurki zaslepionej z jedenj a z drugiej wezyk i do gaznika do wlotu powietrza, rurke wsadz miedzy zeberka cylindra i jak sie nagrzeje to wydziela sie czysty tlen - efekt niezly - mi na 2 biegu 60 km/h ale po zabawie swiece wykrecalem kluczem do rur :twisted: zabardzo sie grzeje i to ta wada ale kopa ma :buttrock: P.S. nieodpowiadam za przegzanie, zatracie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 No i jak ogar teraz lata ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.