jjank Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 (edytowane) kolego cięzko jest o użytkowników wr i yz 400 bo to sprzęty w 90% juz są wspomnieniem, byly to pierwsze japońskie lekkie wyczynowe enduraki/crossówki 4T i co za tym idzie nie ominęła ich masa róznych wad fabrycznych,przede wszywstkim problemem w 400 ale tez w 426 i 450 zawsze będzie bardzo delikatna głowica wr normalnie się rejestruje jeśli ma komplet papierów, przeglądem się nie martw Edytowane 14 Czerwca 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 426 miała już sporo wad z 400 wyeliminowanych , ale ceny zdrowej i zadbanej 426 są zbliżone do 450 więc najlepiej iść już w 450 :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacis Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Ja posiadam yamahe WR 400 z 98r. Kupiłem nieźle zaniedbaną ... Z głowicą był problem z zatarciem się panewki wałka ssącego. Ale beż problemu została naprawiona. W następnym sezonie czeka mnie wymiana tłoka korby i wszystkiego po kolei jak chce się mieć dobry i długowieczny sprzęt. Oczywiście wr 400 to mój pierwszy sprzęt. Jeździłem suzuki DRZ i powiem otwarcie, że suzuki to mały muł. Mam zębakti 14 49.. troche brakuje prędkości ale w terenie robi kosmiczną robotę. Na pewno nie zabranie mocy :) Rwie jak szalona :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.