bogdan3211 Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Witam co powiecie na chrom w spreyu. potrzebował bym pomalować cylninder i głowice żeby śię lśnił na srebno, bo teraz jest rdza. no i oczywiście koła też pomalować bo stan ich też jest kiepski. ma ktoś może jakiś lepszy pomysł??. pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 zeby pomalowac to cylinder i glowice trzeba z tej rdzy oczyscicskoro juz czyscic to wyczyscic dokladnie i z malowaniem dac sobie spokoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 pomalować cylninder i głowice żeby śię lśnił na srebno dobra wiertarka, szczotka druciana do tejze wiertarki i jedziesz po cylindrze i głowicy... efekt bedzie dobry. alemalowac nie maluj, tam sa temperatury i "chrom" w sprayu zejdzie płatami. pozatym ty zwykla srebrna farba wiec błyszczec sie nie bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan3211 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 no wiem ja go wyczyściłem z rdzy ale on jest czarny, i niema mowy teraz o jakimś fajnym efekcie bez farby. a farba w puszce żaroodporna, u nas jest w sklepie taka w puszce i w spreyu, jakby kupić w puszce srebny metalik i pomalować pistoletem. co wy na to powiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 a czy ten cylinder oryginalnie nie powinien być pomalowany właśnie na czrno?Można kupić farbę żaroodporną w internecie poszukaj na allegro ja ostatnio widziałem maluje sie nią np zaciski hamulców i bębny hamulcowe w samochodach i jest w róznych kolorkach. wiem że robi się chyba coś takiego jak szkiełkowanie sylindra ale nie mam o tym pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 NIe maluj chromem w sprayu!!!!!!! Pozniej przejedziesz palcem i efekt znika ;) Zostanie szary kolor :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan3211 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 ok chrom już odpada. farba żaroodporna czarna w spreyu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Tam to prawda chom w spreju to gówno!! Tylko trzeba jeszcze wiedzeć jak jego urzywać, bo po dotknięciu palcem powierzchnia matuje się. Co do tego że będzie schodziła płatami z głwica to nieprawda!! Sam tak kiedyś myślałem ale z tego wzglądy że miałem bardzo brzydką głowce na prube prysnełem ją.Tak i tak zlezie więc nic nie trace (no nie licząc farby). Ale co sie okazało farba trzyma się na głowcy już chyba 2 sezon i w żadnym miejscu nie zlazła.Do cylindra jej nie polecam bo to będzie brzydko wizualnie wyglądało lepiej czarny żaroodporny sprej.Innych czesci tym chromem w spreju malować nie polecam. Słaby i krótko trwały efekt!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_ns Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 to co zrobić żeby odnowić chromy ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Pochromować od nowa,a na mniej zniszczone można spróbować delikatnej pasty polerskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Czarno zaroodporna w sprayu jest najlepsza, bo zeliwny cylinder najladniej wtedy wyglada. Pozniej jak wyschnie to odpalamy moto i zostawiamy tak az sie silnik mocno nagrzeje, farba powinna jakby parowac, wtedy nabiera odpowiednich wlasciwosci i juz nie bedzie schodzic. (dopuki ja nie podezre rdza, czyli przy normalnym uzytkowaniu i myciu to baaaaardzo dlugo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Co do malowania cylindra ja bym do tego nie był do końca przekonany,nie będzie wtedy się za bardzo grzał?? Gdzie będzie oddawał ciepło lepiej dokładnie wyczyścić wymyć i zostawić a głowica jest przeceiż z aluminim i nie zardzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 rdza bardzo źle oddaje ciepło dlatego cylidr żeliwne są malowane !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Nie mówie tu o rdzy na cylidrze poprostu moim zdaniem lepiej jest dokładniewyczyścić cylinder do czarnego niż go malować spowrotem tak szybko nie zardzewieje jak sie będzie go regularnie doglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 zardzewieje szybko !! cylidry żeliwne były malowane fabrycznie !! ale po 20 latach ta farba zeszła:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.