Enduroboj. Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Słuchajcie, silnik złożony, odpalił elegancko, jest już wsadzony w rame. Tylko że jest jeden mały problem mianowicie dzieje się coś takiego że: Zapinam 1, potem normalnie na 2 dalej na 3 i na 4. i Kiedy zaczynam redukcje powinno być tak że naciskam na dół i wskakuje niższy bieg, i tak się dzieje jednak kiedy chce dalej redukować musze dźwigienką wrócić do pozycji środkowej i dalej redukować :!: Czyli redukcja wygląda tak (4) w dół=(3) dźwigienka w góre potem w dół=(2) itp :!: Czy wiecie czym może to być spowodowane???? Mi się wydaje że majster mógł albo nie wsadzić jakiejś sprężyny, albo w silniku jeszcze się wszystko nie ułożyło tak jak trzeba :!: POMOCY :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Moze byc tak ze w kape dobrze nie wszedlo. Powinienes zdjac kape i tam ten pret co wystaje od biegow (nie pamietam jak sie to nazywalo :roll: ) dobrze ulozyc w kapie i zobaczyc czy nie ma na nim syfow i datego moze porzadnie nie odbijac. I zobacz czy nozka od biegow o kape nie przyciera. Ja tak przynajmniej mialem w DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 OK, dzięki za pomoc, a może jest to spowodowane tym że wymieniłem simering na tym pręcie od biegów :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Bardzo prawdopodobne, poniewaz nowy jest ciasny i musi sie ulozyc i dopasowac. Ale nie wiem czy simering az tak by hamowal. Ale moga to byc te dwie rzeczy naraz, np simering i brod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 e tam ja tak mialem w husqvarnie na początku i okazało sie że do wymiany jest sprężyna odpowiedzialna za odbijanie zmieniacza biegów. mały koszt ale trzeba rozebrac silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 ale trzeba rozebrac silnik.tego się obawiam :cry: Jutro podjade do majstra i zobacze co on na to powie :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 zgadza sie jest tam sprezyna ustalajaca dzwignie bez rozbiorki nie zrobisz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 OK, dzięki za pomoc, a może jest to spowodowane tym że wymieniłem simering na tym pręcie od biegów u mnie po wymianie tego zimera nic sie nie działo, biegi chodziły tak samo jak przed wymianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Simmering to napewno nie jest. Bez przesady. To tak jakby po wymianie simmeringow wał sie nie chcial krecic :mrgreen: . Marcin: Ja bym zabral silnik od speca juz w momencie kiedy nie mogl dojsc czy tlok jest za dlugi czy uszczelka za grube ;) . Jak dla mnie po prostu brakuje sprezyny. Nie wiem dokladnie jak jest w TS, ale w CZ wybierak osłania taki grzybek i jak go za mocno przykrecisz to biegi takze nie odbijaja (sruby trzeba przykrecic z luzem i zapunktowac). Zobacz czy w TS'ce po prostu nic nie blokuje wałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Ja miałem podobną sytuacje w Dt którą spzredałem.1 i 2 wchodziły elagancko,ażeby zapiąć 3 trzebabyło zredukowac na luz i wtedy 3,tak samo było z 4,5,6.Dałem do mechanika i zrobił ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Już wszystko działa ;)Była to wina sprężyna która w TS znajduje się po stronie dokla od sprzęgła, czyli obyło się bez rozpoławiania, sprężyna poprostu nie zaskakiwała o taki ząbek :!:mam nadzieje że wszystko będzie OKA co do speca to koleś ma pojęcie i robi wszystko bardzo dokładnie, A z tą uszczelką to chodziło o średnice :!: Wszystko wydawało się OK, ale jednak było źle i to były takie przypuszczenia :!:Dzięki za pomoc - pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Moze byc tak ze w kape dobrze nie wszedloIno jo! Polski język trudna mowa..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Moze byc tak ze w kape dobrze nie wszedloIno jo! Polski język trudna mowa..... :-D :-D :-D :lol: Sorry , ale nie mogłem się powstrzymać, padłem na klawiaturę i zaplułem monitor... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Oj czepiacie sie. A ja nie wiem co ze mna nie tak ale nigdy nie pamietam jak sie powinno powiedziec. szlem - poszedlem , przyszedlem - przyszedlem, teraz juz tak pamietam ze to drugie ale i tak w praktyce zapominam. A z Polaka mam 4 na koniec :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 A z Polaka mam 4 na koniec :mrgreen: Chyba w szkole dla dzieci wymagajacych szczegolnej opieki Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.