Kaze Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Chciałbym abyście mi opisali wady i zalety każdego z wyżej wymienionych fulli (jeśli jesteś właścicielem np YZ albo CR 125 albo kiedś jeździłeś to napisz co jest w nim fajnego a co Cie wkurza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 CR moim zdaniem super. Jak narazie bezawaryjny chociaz zdazaja sie problemy natury gaźnikowej (zanotowane juz w dwoch modelach rok 97 i 95). O prowadzeniu to nic nie powiem bo nie mam wiekszego doświadczenia. Konstrukcja w miare prosta (wkońcu sam tłok wymieniłem :lol: ) I ogolnie polecam nastepne moto jak bede kupowal to wlasnie yz lub cr ale nowsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 A o KX zapomniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 A o KX zapomniałeś?O KX-sie nic nie napisał bo to lipa,słyszałemże tryby mam odlewane i się skrzynie sypie.Chodzi o roczniki te starsze 90-98.A ztych młodszych to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 O KX-sie nic nie napisał bo to lipa' date='słyszałemże tryby mam odlewane i się skrzynie sypie.Chodzi o roczniki te starsze 90-98.A ztych młodszych to nie wiem.[/quote']Aj tam KDX ma bardzo zblizony silnik jak KX 91' i skrzynia cyka jak marzenie a silnik jeszcze z plombą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Mnie KX nie interesuje, dlatego napisałem tylko te cztery modele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmmm Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Ja jeżdziłem na yz 125 i to jest fajny motor, ale jest słąby do podjazdów, bo na niskich obratach sie nie zbiera a na wysokich stawia dęba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Tak samo jak każda dwusuwowa 125 :-D SX-przejechalem 7-8 godzin, poprzedni właściciel na tym tłoku przejechał 20h i w silniku 0 problemów. Nowsze SX mają hydrauliczne sprzęgło, plus to że możesz je wciskać jednym palcem i nie ma rwących się linek, minusy to większe koszta w razie awarii, i ogólnie jest to bardziej skomplikowane od sprzęgła z linką. Ostatnio padło mi po 5 min jazdy ale na szczęście to tylko niegroźny wyciek przy zbiorniczku.Podobno SX ma lepszy dół od innych setek. Można jechać z prędkością 10km/h na 4-5 biegu i nie dusi się. Nie wiem czy da się tak na innych setach ale dla mnie to duży plus bo w czasie dojazdu na tor staram się jechać jak najciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Do el Kurczako: słszałem właśnie opinie że wszystkie 2T 125 nie mają dołu...czyli może lepiej zainwestować w tą 250??? co o tym myślicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 jak chcesz meć dół to kup jakiegoś 4T, YZ250F albo coś w tym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Rzecz w tym właśnie że chodzi mi o dół. A jak wygląda waga 125 vs 250 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 ...czyli może lepiej zainwestować w tą 250??? kupuj nawet 500 :-D (joke :) ).Już na 4um pisałem sąsiad ma CR 250.Jak jedzie na tor ma pełniutki bak wachy,jeździ 50 minut daje tylko tak 3/4 manetki.Po jeździe zostajke mu 1litr wachy z baku chyba 8 czy 9 litrowego.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 A w ogóle ten ryk 4t jest zdecydowanie ładniejszy (według mnie) niż wszystkich 2T... [ Dopisane: 11-08-2005, 13:29 ]Cholerka ale te fulle zrzerają tego paliwa :? :? hmmmm... [ Dopisane: 11-08-2005, 13:34 ]A Ty enduro po sprzedaniu swojej DT o czym będziesz myslał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Nie no cwiartki to bym ci nie polecal na poczatek :P jacho jezdzi bo to paker :) (chwalil sie nam) ja sie z dt 80 przesiadlem na setke i jest zadowolony w 100% bo cwiartką jezdziłem i napewno nauka szla by oporniej bo ma za duzego kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 A Ty enduro po sprzedaniu swojej DT o czym będziesz myslał?Wchodzi tylko i wyłącznie w gre CR,YZ Sety.Jeździłem na wielu sprzętach(CR 250,RM250,EXC450)itd.Myslę że seta będzie dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.