kszyhoo Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Witam. Mam problem, otoż mam simsona s-51 i nie wiem dlaczego nie chce zapalic...paliwo dostaje, iskra jest( ale słaba, czy to wina kondensatora(zapłon zwykły)) zapłon jest dobrze ustawiony a klin nie sciety...Prosze o pomoc.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 kondensator na 100% nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zierek Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Simmeringi na wale poszły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Z rana odpalił, jade do kolegi...i nagle.. zdechł....myslalem ze paliwa zabrakło..ale paliwko jest gaznik tez przeciscilem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Ustaw bardzo dokładnie zapłon, zobacz czy ci sie klin nie ściął! Przy okazji sprubuj czy jak wlejesz pod świece paliwo (strzykawką) to czy odpali. Jeśli nie to bedziemy myśleć dalej! A jak odpali to wyreguluj! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 dzisiaj rozkreciłem cylinder, glowice i tam wszystko posprawdzalem...po zlozeniu odpalil za 1-szym, ale juz zaraz zgals i nie chcial juz palic... :-x :?: :?: co zrobic :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Simmeringi na wale poszły. Chyba Zierek ma racje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Chyba to ja gadałem z kszyhem I jak sie okazało ma przytarty tłok....może zapoda zdjęcia ale rysy są dość ostre! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 nom ryski sa...ale pierscienie sa ok...a to chyba najwazniejsze...jutro jeszcze pokombinuje z gaznikiem i zaplonem, a jak nie to, to znaczy ze jest lipa...Od niedzieli jade nad morze, jakiegos skuterka wypozycze i skatuje sobie... ;) :-) :lol: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Jak sa ryski to juz jest zle. Sproboj jeszcze dokladnie przeczyscic caly uklad paliwowy (od kranika do gaznika wlacznie) ze szczegolnym uwzglednieniem gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 a swieca jest mokra ? jak tak to znaczy ze dostaje paliwo ja mialem ten sam problem a zmienilem kondensator i wsadzilem inna cewke(ta pod bakiem) odpalil z 1 a wczesniej iskre niby mial. sprawdz czy ma iskre jak zalejesz swiece paliwem, najlepiej to sie sprawdza wkrecajac swiece do wykreconej glowicy i zalewajac troszke paliwa no i kopnac ja tak sprawdzilem i nie mialem (nie przesadz z benzyna bo polecisz w powietrze:D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 nom dzisiaj pokombinuje, w nocy gaznik lezal w rozposzczalniku, jeszcze regulacja zaplonu bedzie... pozdrawiam i dziekuje za rady jak nie poskutkuje to bedziemy myslec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Widze ze masz zaplon platynkowy radze przy okazji jego regulacji przepliuj dwelikatnie cienkim pilniczkiem styki przerywacza i ustaw dokladna przerwe (0,4 mm)powinno pomuc napisz czy dalo rade odpalic!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 a ja mam pyt czemu czesto w simkach 6V jest Cewka 12v?? tak powino byc? czytalem (ksiazka o 126p) ze czesta przyczyna nieodpalania zimnego silnika jest zaniskie napiecie na cewke (aku sie kurczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Ja kiedys slyszalem ze instalacja 6V powinna posiadac cewke 12V a z kolei instalacja 12V powinna miec cewke 6V ale mi sie wydaje ze to jedna wielka ściemka Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.