Gość miszka Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Witam panow!Mam dosc nietypowy (niespotykany) motorek: Yamahe XT225 Serow i na jednej ze stron o tymze motorku znalazlem informacje ze po usuniecie z tlumika tzw "spark arrestora" mozna uzyskac PODWYZSZENIE mocy...Czy to prawda? Pytam bo slyszalem juz wiele "legend tlumikowych" w swoim zyciu... A to strona na ktorej wyczytalem te info:http://www.motorcycle.com/mo/mcyam/xt225.html Pozdrawiam!Miszka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Może być, że w tłumiku masz jakieś flaki, które blokują przepływ spalin.Jak je usuniesz to mocy rzeczywiście przybędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Zdejmij tlumik, pszejedz sie i porownaj... jesli dostanie kopa to bedzie wiadomo ze to przez tlumik ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 To jest 2T czy 4T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszka Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 To jest 4t,20,4 HP wiec niewiele ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 To tak jak mowil moj przedmowca!Wypier****tlumik, jedz na jakies pola i sprawdz czy bedzie roznica! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Wypier****tlumik, jedz na jakies pola i sprawdz czy bedzie roznica! Różnica będzie i to duża. Stracisz sporo momentu obrotowego przy niskich i średnich obrotach. Przy wysokich pewnie też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 zagadaj do Tomka Kulika. on ma takie cuś w swojej szkółce. zapewne z chęcią ci pomoże. w 4t mozna eksperymentować z tłumikami. czesto są w nich zwężki ogr. przepływ spalin ze względu na spełnianie norm spalin, hałasu itd. za to 2t lepiej nie ingerować w układ wydechowy bez znajomości materii. wydech w 2t to intergralna cześć silnika. to a propos tych legend o tłumikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Mamy taki sprzęt w szkółce, rewelacja!Stosunek mocy do masy bardzo dobry. Założyłem kostki i zębatkę zdawczą mniejszą o jeden ząb - kopie doły, skacze, idzie na gumę ;) Prędkość maksymalna nie zmieniła się - 120 km/h - teraz dokręca się do obrotów mocy maksymalnej na szóstym biegu. Wydech został seryjny bo jest dość cichy, co przy całodziennym obcowaniu z maszyną pod kursantami ma znaczenie.Kupuję drugiego, bo to doskonały motocykl dla początkujących endurowców. :D Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszka Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Dziekuje panowie za odpowiedzi!NIestyty okazalo sie ze koncowka w moim tlumiku jest... przyspawana wiec problem/zagadka sama sie rozwiazala! Obejrzalem rowniez strone Tomka... rzeczywiscie macie takie cudenko jak ja... Wasza amerykanska wersja a moja japonska (mniej "cywilizowana")... Moja uwage przykulo olbrzymie kolo tylne! mam na mysli jego grubosc... w jakich warunkach to pomaga lub przeszkadza? pozdawiam!miszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 pomaga w terenie szeroka kostka = duza przyczepnosc przeszkadzac moze w zakretach Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 bo ja wiem, czy xt ma dużą opone... TW ma za to laczka konkretnego ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.