Boe Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Witam ostatnio wymienilem w ixie wydechy na pelne przeloty i co za tym idzie potrzbuje paru wskazowek na temat regulacji gaznikow, bo co prawda dopiero po jakims czasie po fakcie gazniki sie rozsynchronizowaly[ nierowna praca na wolnych obrotach ]ale to swoja drogą. wracajac do regulacji na co mam zwrocic uwage, gdzie mozna nabyc tunecolor czy tam colortune bo nie pamietam jak to sie nazywa, jaki kolor spalania jest prawidlowy, po wymianie rur powinienem zwiekszyc dawke paliwa?w jaki sposob,jakimi srubkami w gaznikach ?:)a moze jest jakis magik [najlepiej warszawa i okolice] ktory ma szpszent i moglby sie temu przyjrzec i ewentualnie ile taka przyjemnosc mogla by kosztowac.zaznaczam ze wydechy sa dorabiane i nie sa dedykowane na xx'a kolejne pytanie, niedlugo mam zamiar zmienic uklad kolektorow bo teraz jest 4-2-1-2, a zamierzam w 2x2-1 coby byl lepsiejszy odplyw, tez przy okazji zmienic filtr na K&N, domyslam sie ze po tym tez bedzie trzeba od nowa regulowac,a pomoglyby dynojety i jest sens kupowac ? tyle ze to juz drogie troche.pozdrawiam a, od szczelania z tlumikow zaplon sie przestawia ?;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Teoretycznie po wymianie wydechu nie trzeba dużo regulować. Powinno wystarczyć podkręcenie śrub składu mieszanki. Jak się sam nie bardzo orientujesz co i jak to odezwij się do Pawła z naszego forum. Powinien Ci wszystko poustawiać. Po wymianie wydechu na "tuningowy"i załozeniu K&Na pewnei bez poważniejszych regulacji się nie obedzie. Wymiana iglic (albo podniesienie) i dysz murowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Już się kontaktowaliśmy w tej sprawie. Odpowiadam na kolejne pytanie - świecę Colortune kupisz w Larssonie, ale jest to koszt ponad 400 zł (z adapterami itp). Bardziej opłaca się skorzystać z usług kogoś kto to posiada (autoreklama :evil: - ja mam ;) ). Płomień powienin mieć niebieski kolor, wszelkie oddcienie żółtego świadczą o zubożeniu mieszanki. Myślę, że powinny wystarczyć Dynojety i dokładna regulacja śrubami które ospowiadają za bieg jałowy i przejście na wyższe obroty. Czekam tutaj na odpowiedź Piotra Dudka, który jako "Człowiek Hondy" odpowie Ci więcej, konkretnie na temat XX`a, jakie są konieczne modyfikacje. Najlepsze jest oczwywiście kosztowne, ale skuteczne dostrojenie motocykla na hamowni. Pozdro, paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 . Najlepsze jest oczwywiście kosztowne, ale skuteczne dostrojenie motocykla na hamowni. A tam najdroższe. 100 PLN to nie taki majątek (zwłaszcza ja ktos bawi się w tuningi). Za te pieniądze poowinienłes wszystko zestroić w Liberatorze - tylko jeden minus oni tam się moga nie bardzo znac na Hondach :-D także weź ze sobą kogoś kto Ci pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 O ile wiem 100 to sprawdzenie na hamowni, a co z grzebaniem w gaźnikach? A jak nie wyjdzie za pierwszym razem? :-) Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Z tego co mi mówił szef serwisu to 100 kosztuje wjazd na hamownię i robią kilka "biegów". Alemoże się nie dogadałem. Bede tam niedługo to się zapytam co i jak. Strojenie gaźników napewno nie jest ujęte w tej cenie. Zwłaszcza w XX ie :-D . A poza tym sam wydruk (zwłaszcza jak będzie na nim wykres AFR) tez dużo pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Jak tak kombinujesz z XX to mam do sprzedania dynojety do tego modelu (i szybę), wtedy razem z założeniem masz dostrojenie juz wliczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 wtedy razem z założeniem masz dostrojenie juz wliczone Nie bardzo rozumiem :roll: Założenie iglic i dysz to jedna sprawa (koszt pewnie koło 120 PLN w serwisie a moze i więcej bo sporo rozbierania) ale zestrojenie tego do wydechu i filtra to już cos trudniejszego i bez hamowni się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 hmm, no moze pomyliłem pojęcia, chodziło mi o synch. gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.