Skocz do zawartości

NSR 125 czy CBR 125?


Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie lepszy dla Ciebie bedzie GS... Z tego wzgledu ze jest to juz 4t, jest bardziej elastyczny i jest to juz dorosly motocykl - po co marnowac Prawko A na 125ccm??

Taa... tylko bzyki ważą w okolicy 100kg, a gs'a prawie jeszcze raz

tyle , niektórym to może robić lekką różnice (przy manewrach

parkingowych zwłaszcza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lepszy dla Ciebie bedzie GS... Z tego wzgledu ze jest to juz 4t, jest bardziej elastyczny i jest to juz dorosly motocykl - po co marnowac Prawko A na 125ccm??

Taa... tylko bzyki ważą w okolicy 100kg, a gs'a prawie jeszcze raz

tyle , niektórym to może robić lekką różnice (przy manewrach

parkingowych zwłaszcza)

 

SartaB to kawał chopa :) da sobie radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no BA! oczywiście, że dam sobie radę! A co! ;)) 8)

Dziękuję za odpowiedzi i jednak zdecyduję się na GS`a. Przeglądałem zdjęcia NSR wraz z kierowcami i zauważyłem, że osobniki o rozmiarach zbliżonych do moich wyglądają na nim "niewyjściowo" :P

Doszedłem do wniosku, że jednak na początek będzie GS, gdyż nie mam jeszcze sprecyzowane na co przesiądę się w późniejszym czasie. Nie zapadła jeszcze decyzja czy plastik czy turystyk 4 life :) :P Chociaż jako przymiarka do ściga to chyba NSR nie jest takim złym rozwiązaniem, jednak dla mnie musiało by być coś większego... Mamusia za bardzo mnie kocha i za duży urosłem :))) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam co do dźwieku, mam założony tłumik od CBR 900 i dźwiek jest super na niskich obrotach chodzi jak jakaś 600 przy ''cichym'' tłumiku a po przekroczeniu 7 tys. słychać piękne wycie silnika

ile czasu (jaki pszebieg) jeździsz na tym wydechu?

Należy zauważyć ze NSR to cały czas dwusuw, a w nich jakiekolwiek ingerencje w wydech bez wcześniejszych obliczeń kończą sie zatarciem silnika (prędzej czy później).

 

PS. na potwierdzenie tego powiem że kumpel kupił 2 tygodnie temu Aprile RS Replica 50 z salonu i po powrocie do domu na drugi dzien zdjął tłumik i jeździł tak z pół dnia aż motocykl nie odmówił posłuszeństwa: zaczął przerywać, potem gasnać i jakieś 100m przed domem zgasł na amen. Przyczyna: zatarty silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam co do dźwieku' date=' mam założony tłumik od CBR 900 i dźwiek jest super na niskich obrotach chodzi jak jakaś 600 przy ''cichym'' tłumiku a po przekroczeniu 7 tys. słychać piękne wycie silnika

[/quote']

ile czasu (jaki pszebieg) jeździsz na tym wydechu?

Należy zauważyć ze NSR to cały czas dwusuw, a w nich jakiekolwiek ingerencje w wydech bez wcześniejszych obliczeń kończą sie zatarciem silnika (prędzej czy później).

 

PS. na potwierdzenie tego powiem że kumpel kupił 2 tygodnie temu Aprile RS Replica 50 z salonu i po powrocie do domu na drugi dzien zdjął tłumik i jeździł tak z pół dnia aż motocykl nie odmówił posłuszeństwa: zaczął przerywać, potem gasnać i jakieś 100m przed domem zgasł na amen. Przyczyna: zatarty silnik.

 

o prze koleś :lol: ale nie wiedziałem, że bez wydechu nie można jeździć nie tylko z przyczyn prawnych ;) ale też technicznych :?

 

a silnik 2t prędzej czy później i tak się zatrze niezależnie od wydechu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie wsadzanie do np nsr 125 wydechu od 4t to za przeproszeniem idiotyzm. nie tylko spada moc ale tez tak jak napisal guziq zywotnosc silnika. jesli ktos kupuje nsr ktora jest 2t to po jaka cholere robic wszystko zeby udawala wiekszego plastika? ja kocham swoja nsr wlasnie za ten maly wydeszek Mig'a i odglos z niego wychodzacy. ja nienawidze czegos udawac, nie cierpie zadnych imitacji... to tylko moje zdanie, oczywiscie szanuje jesli ktos sobie wsadza wieksze wydechy itd. tylko trzeba miec swiadomosc ze takie zabiegi po prostu niszcza motocykl. a ten od rs 50.... no comment :-D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podaj mi powód czemu skraca zywotnosc??

polecam lekture strony: www.2takt.w.interia.pl

tam jest dokładnie napisane jak wielkie znaczenie ma wydech w silniku dwususwowym. Pozatym jeśli fabryka nie wiedziałaby nic złego w wiekszym tłumiku to czemu miałaby go nie montować zamiast cieniutkiej rureczki?

Pozatym poprawa dynamiki o której mówisz jest w wiekszości wypadków podświadoma gdyż w głowie masz inny dzwięk jaki towarzyszy pracy jednostki napedowej (zazwyczaj głośniejszy) i to powoduje wrażenie lepszej zrywnosci (wyższej predkosci) mototcykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podaj mi powód czemu skraca zywotnosc??

polecam lekture strony: www.2takt.w.interia.pl

tam jest dokładnie napisane jak wielkie znaczenie ma wydech w silniku dwususwowym. Pozatym jeśli fabryka nie wiedziałaby nic złego w wiekszym tłumiku to czemu miałaby go nie montować zamiast cieniutkiej rureczki?

Pozatym poprawa dynamiki o której mówisz jest w wiekszości wypadków podświadoma gdyż w głowie masz inny dzwięk jaki towarzyszy pracy jednostki napedowej (zazwyczaj głośniejszy) i to powoduje wrażenie lepszej zrywnosci (wyższej predkosci) mototcykla.

 

odpowiedziales mu za mnie :P

nie mam nic do tego ze tworzysz ze swojej nsr motorek przypominajacy cos, czym nie jest. kazdy robi to co lubi. wyrazilem SWOJE zdanie.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...