wojciech944 Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Witam, przejżałem inne posty o podobnej problematyce, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problemwymieniłem filtr powietrza, lecz to nie pomogło, nie wiem też jak wyregulować skład mieszanki w gazniku 24n 2-2, co pewnie tez przyczynia się do spalania.prosze o pomoc.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Napisz czy Ci muli jak dodajesz gazu (na niskich i na wysokich obrotach)Jezeli tak wlasnie jest to to sprawdz poziom paliwa w komorze plywakowej i sprawdz tez stan w jakim znajduje sie uszczelka pod tloczkiem od ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech944 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 widze ze jakoś mało kto chce mi pomóc...wymieniłem teraz dysze i zaworek(komplet naprawczy gaznika) i teraz jak odpale to wypala całe paliwo w kilka sekundpoprostu przepuszcza paliwo przez silnik ze az cieknie z kolanka i tłumika nie wiem co robić, to napewno wina gaznika ale czego ?pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Sprawdz jak masz napiętą linke od ssania bo być moze motor cały czas ciągnie paliwo na ssaniu...bo nie wiem co oprócz tego moze byc przyczyną skoro mowisz ze wymieniłeś dysze, pozostaje jeszcze ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej, sprawdz takze czy gaznik nie ma zadnych dziur przez które moze wyciekać paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 A moto jedzie normalnie?Czy nie ma mocy, albo nie reaguje na gaz, albo coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 ja bym obstawiał ssanie- napisz jak moto chodzi- jak wkreca sie na obroty itp Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 moze dziurawy plywak i nie odcina doplywu paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 moze dziurawy plywak i nie odcina doplywu paliwa? to by cieklo z gaźnika Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech944 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 no więc idzie jak buża :P tylko wlasnie na starcie słabo sie wkreca na obroty, poprostu ja zalewa, nawet jak przejade sie wokół domu i stane to mi kolankiem cieknie 8O teraz mam stare dysze, bo na tych nowych o wiele mniejszych to wogole palil jak odżutowiec (kranik nie wyrabiał z podawaniem paliwa) czyli gdzies paliła 100~1000L/100km. a na starych to teraz jak dawniej jakies 10-15l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 taniej cie wyjdzie kupic caly nowy gaznik :P bo to napewno cos w gazniku siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 zmien iglice ale najpierw sprawdz zapinke mialem tak jak mi zapinka padla na igilcy i przesunela sie na najnizszy rowek w skutek czego efekty jak opisujesz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech944 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 to napewno nie iglica, jak ustawiałem na sam dół i górę to było to samo .nowy gaznik (140 zł) to ostateczne wyjscie, chociaż juz wszystkie mozliwosci regulacji wykożystałem i nadal nic :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 ale przeciez gaznik to kilka dysz za 15 zl komplet iglica i plywak chyba ze przepustnica byla by zjechana i miala luzy ale to i tak do zuzycia paliwa nie ma nic wspolnego Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 przeciesz kupil nowe dysze to wtedy mu palila 100l na 100km :P z gaznikami jak cos jest spieprzone to czasem ciezko do tego dojsc, ja mialem tak w romecie ze raz na jakis czas poprostu nie dawal paliwa nic mu nie pomagalo wkoncu wydarlem jakis stary gaznik zalozylem i problemy sie skonczyly najlepiej pozycz od jakiegos kumpla gaznik na jeden dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 to chyba naprawde lepiej jest zainwestowac w nowy gaznior- bo tak to nikt nie domysli sie co za "tunink" mógł być przeprowadzony w nim :? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.