Skocz do zawartości

Du(p)ka - Operacja "Brzeszczot"


Rekomendowane odpowiedzi

Cholercia dawno nie byłem :oops: i juz zapomniałem jak wygląda

muszę kiedyś się sprężyć i wlecieć

 

Apropo elementów z kwasówki to w Poznaniu dostaniesz w firmie ITALINOX (www.italinox.pl) na ul.Skórzewskiej przy rondzie koło giełdy po prawej jadąc w kier Głogowskiej

Mają tam chyba najtaniej i najwięcej elementów z kwasówki odemnie z firmy czasami od nich coś bierzemy stad mogę ich polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • Administrator

Fotki padły, fakt...

Moja praca nad Duką od początku, gdy ją mam, a mam ją trzy lata, znajduje się tutaj: http://www.bikepics.com/members/DominikSzymanski/98m900/

Na pierwszym zdjęciu jest moment, w którym ją kupiłem. Lista zmian, jakie poczyniłem od tego czasu jest baaardzo długa. W każdym razie pod koniec widać efekt dzisiejszy.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jednej aukcji na allegro znalazlem takie ductai z wydechem zrobionym jak Dominik by sobie zyczyl... moze do goscia trza uderzyc i zapytac jak to wykombinowal..

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=97439129

Edytowane przez popek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przeróbek dukata to chciałem zapytać czy trudną rzeczą byłoby zrobić w monsterku tylny wahacz rurowy - nie jedno ramienny jak to ma miejsce w S4R tylko coś takiego jak np. w mondialu starfighterze czy bimocie delirio, nowym ER6 albo benelli tnt? czy wiąże się to z przeróbką starego wahacz czy robi się całkowicie nowy wahacz a stary zostaje?

 

Przykłady

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...cial_s%26sa%3DG

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...cial_s%26sa%3DG

 

i jak zrobić taki wahacz rurowy mając pewność że będzie miał odpowiednią wytrzymałość i że bedzie prosty

bo do tak pięknej ramy jaka jest w monsterze za h*ja nie pasuje zwykły wahacz (oczywiście w moim odczuciu)

 

a i jeszcze co do spawania to chciałem zapytać jaką spwarką spawa się np. rame w motocyklach albo tłumiki - tzn. czu jest to zpawarka "elektodowa" czy jakaś inna?

Edytowane przez melon19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

operacja brzeszczot rzeczywiście dała efekty. Zrobiłem to samo mojej Trypulce, jednak zamiast brzeszczota użyłem dremelka. Fakt, że trochę bardziej chlapie ... ale kogo to rusza ;)

Tu jest fotka:

http://www.bikepics.com/pictures/559440/

 

Co do wymiany wahacza w Monsterze, to:

1. moim zdaniem oryginalny pasuje :) ,

2. spawanie wahacza samemu raczej nie jest najlepszym pomysłem (zakładając, że moto ma dobrze jeździć),

3. można poszukać rurowego wahacza od Ducati MH900 na ebayach, ale pewnie małe szanse

4. można poszukać jakiegoś akcesoryjnego wahacza na zagranicznych stronach tuningowo-streetfighterowych. Tu jest trochę linków (w odnośniku LINKS)

 

http://www.streetfightersmag.com/

 

POzdr

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc o samodzielnym spawaniu miałem raczej na myśli zlecenie jakiemuś zakładowi samochodowemu lub motocyklowemu zrobić taki wahacz, tylko czy taki zakład byłby w stanie to zrobić? A czy firma zajmująca się produkcją całych ram do chopperów byłaby w stanie dobrze wykonać taki wahacz?

Edytowane przez melon19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

z pewnością dobry zakład zajmujący się produkcją ram motocyklowych umie wykonać wahacz. Spawanie takich rzeczy odbywa się w specjalnych uchwytach tak, by było prosto, nie było zbędnych obciążeń itp. Konstrukcję musiałby jednak zaprojektować ktoś z głową i ... doświadczeniem. Taki jednostronny wahacz przenosi dość duże obciążenia.

Każdy spawacz jest w stanie wygiąć rury stalowe i zespawać z nich ramę i wahacz ... ale chyba bałbym się ostro ganiać na takich patentach. MAm znajomego spawacza, który pospawał mi

(wg. wzoru ze stron miłośników Triumpha) podstawkę pod jednostronny wahacz. Wygląda identycznie, jak fabryczna ... ale jak postawię na niej motocykl, wygina się lekko i nie wygląda stabilnie. Smaruję łańcuch i zdejmuję moto, bo strach zostawić.

Może na prawdę poszukaj na ebayach, albo ewentualnie zapytaj w salonie Duca, ile kosztowałby wahacz od MH900. Z pewnością nie będzie to tania zabawa ...

... ale jak zrobisz, pochwal się. Chciałbym zobaczyć takie cudo :) ... lubię jednostronne wahacze.

 

PZDR

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rury - kupujesz z kwasowki - wlasciwie wszystkie kolanka sa dostepne ze 20 do wyboru

a potem mierzenie, robienie makietek, kombinowanie, spawanie...

...a potem ciecie - i wszystko od nowa

 

hahaha :) a zespawasz sobie czym? elektrodami? a wypolerujesz jak? szczotką drucianą?

 

 

Dominiku jest gość co robi cuda z nierdzewki, orurowanie do samochodów, progi, meble gastronomiczne, balustrady, poręcze... mi robił rurę dolotową do wydechu, to mój brat :crossy: Tylko musiałbyś przyjechać do Nowego Targu...

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Kusi mnie kusi, nie ukrywam :)

Wezmę się za to prędzej czy później, aby jednak puścić wydechy górą muszę mieć nowe końcówki - krótsze. A to kolejne z 1000 zł lekko licząc bazarowymi cenami. Także ze spokojem :crossy:

Te adresy wyżej niezłe, niezłe, znacie może podobnych speców robiących cuda z kwasówki w Poznaniu i okolicach?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...